środa, 18 czerwca 2014

Sammydress po raz drugi

Sammydress poznałam w lutym tego roku. Na blogu pokazywałam Wam moje pierwsze zamówienie stamtąd, była to torba typu shopper i bransoletka (możecie zobaczyć je tutaj: klik!). Obie rzeczy służą mi po dziś dzień, nie noszą widocznych śladów zużycia. Drugie zamówienie złożyłam na początku maja i dzisiaj chciałabym Wam je pokazać.



Zamówienie z Sammydress



Przyznajcie, że jest piękny. :-) Naszyjnik komponuje się świetnie na tle jednokolorowych bluzek czy sukienek, na granatowej wygląda obłędnie. Jestem zadowolona z jego wykonania, myślę, że powinien posłużyć mi dłuższy okres czasu. Na stronie sklepu występuje w dwóch wariantach - biały (na zdjęciu) i błękitny, oba możecie obejrzeć tutaj: klik! Koszt takiej biżuterii to 5,37$ (~ 16,37zł ) i obowiązuje na nią darmowa wysyłka.



Zegarek na ręce prezentuje się całkiem fajnie. Ma cienką bransoletkę, ale bardzo długą - będzie wymagał zmniejszenia, bo spada z ręki. Wydaje mi się, że ten pozłacany kolor szybko się zetrze, zobaczymy.
Niby w ofercie mają 4 kolory tego modelu, ale obecnie dostępny jest tylko ten złoty, który mam ja. Jego koszt to
4,89$ ( ~14,91zł ) klik! i również obowiązuje na niego darmowa wysyłka.





* Jeden pędzelek brudny od podkładu mineralnego, nie zdążyłam go umyć. ;-)


Na koniec zostawiłam pędzelki, chociaż wcale nie uważam, że wypadły najsłabiej. Przeciwnie! Są super. :-) Są solidne, mają mięciutkie włosie, które nie wypada, świetnie maluje się nimi buzię. :-) Nie drapią, łatwo je umyć (ja używam zwykle delikatnego szamponu dla dzieci bądź płynu do higieny intymnej Facelle). Zestaw składa się z 5 egzemplarzy, mamy tutaj pędzel do podkładu, różu, kolejny to tak zwany skunks, kabuki i jeszcze jeden z pół okrągłym włosiem. Jestem z nich bardzo zadowolona, ich obecna cena to 15,03$ ( ~45,84 zł czyli ok. 9 zł / sztuka). Dostępne kolory: champagne, plum, light blue i dostępne są tutaj: klik!



Jedyne do czego mogę się przyczepić to czas realizacji zamówienia. O ile pierwsza paczka dotarła do mnie po 25 dniach od złożenia zamówienia (też długo) to tym razem trwało to łącznie 34 dni (samo kompletowanie to aż 22 dni!!). Jak widzicie, trzeba uzbroić się w cierpliwość jeśli zamawia się paczkę z tamtych rejonów. Z produktów jestem bardzo zadowolona, zarówno zegarek, naszyjnik jak i pędzelki mogę Wam polecić. Ceny atrakcyjne, same przyznajcie.


Link do sklepu: Sammydress.



Jak Wam się podobają produkty z mojego zamówienia? :-)

23 komentarze:

  1. pędzelki świetnie się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest piękny :) Mega zazdroszczę Ci tych pędzli:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam te pędzle i są rewelacyjne. Śliczny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki sam naszyjnik tylko różowy :) z katherine.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelki wydają się być bardzo solidne :) Tylko nie cierpię długo czekać na przesyłkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja teraz zamawiałam buty, przyszły po dwóch tygodniach :p naszyjnik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękny naszyjnik:) kupiłabym, ale pewnie i tak nie będe nosić, bo jakoś tak naszyjniki u mnie więcej leżakują w szkatule niż na mojej szyi;/

      wcześniejszy komentarz usunęłam, bo zrobiłam straszny błąd ;d

      Usuń
  9. To ja jeszcze kupowałam za niecałe 3$ pyndzle :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pędzle są tak słodie i piękne - mysle , że w sam raz dla takiej slicznotki jak ty :)
    u mnie rowniez nowy post - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik, nie da się ukryć, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny naszyjnik :)
    Mam jeden z tych różowych pędzli, całkiem niezły jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. naszyjnik super!
    a takie pędzle miałam sobie kupić na ebayu, sporo tańsze są ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzel bym sama przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naszyjnik jest śliczny! Ja mam te pędzle od kilku miesiecy i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko bardzo mi się podoba. Sama często zamawiam na ebayu chińskie wyroby i zawsze jestem zadowolona :-) do dużych naszyjników mam słabość :-P

    OdpowiedzUsuń
  17. naszyjnik jest piękny :) a pędzelki wyglądają na bardzo milusie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...