poniedziałek, 28 maja 2018

Shinybox: Get The New Look || Maj 2018

Hej! :-) Najwyższa pora na majowego Shinyboxa. W tym miesiącu pozwoliłam sobie na totalną niespodziankę, ponieważ do samego końca nie miałam pojęcia, co znajdzie się wewnątrz pudełka. Zwykle ciekawość bierze górę i rano zerkam na facebookową stronę SB w poszukiwaniu fotek dziewczyn, którym kurier wcześniej dostarczył paczki. Tym razem zdecydowałam, że dam sobie szansę na odkrycie zestawu. Jak wypadł? Wszystkiego dowiecie się z poniższego wpisu. :-)


Shinybox: Get The New Look
 || Maj 2018










Majowe pudełko Shinybox to 5 pełnowymiarowych kosmetyków, które można podzielić na cztery gamy: zapach, make up, pielęgnacja ciała oraz oczyszczanie twarzy. Aż cztery marki pojawiły się w SB poraz pierwszy, zatem mamy możliwość poznać i sprawdzić coś nowego. W tym miesiącu zestawy mogą się trochę różnić od siebie ponieważ niektóre kosmetyki trafiały do Klientek wymiennie. Powróciły również klasyczne pudełka z pokrywką - cieszę się, te przydają mi się do przechowywania, a tamte musiałam wyrzucać.


MESAUDA MILANO Błyszczyk Extreme Gloss
opakowanie pełnowymiarowe ok. 44 zł / szt.

Lubię błyszczyki i chętnie testuję nowości. Mesauda Milano to młoda, włoska firma produkująca kolorówkę. Do Kliente trafił produkt w odcieniu 101 - jest to czerwień z widocznymi drobinkami brokatu. Sam kolor nie jest zły, zaś wykończenie nie do końca mi odpowiada.

MESAUDA MILANO Kredka do ust Xpress Lips
opakowanie pełnowymiarowe ok. 28 zł / szt.

Jest to ołówek do ust w kolorze 101. Ma dość ciemny odcień brązu. Jest średnio miękka, ale łatwo aplikuje się na skórze. W zasadzie nie używam kredek do ust dlatego wypróbuję ją w makijażu oka bądź brwi. Kolor ma klasyczny, przyda się do naturalnego, dziennego makijażu.

SEACRET Chusteczki do demakijażu z minerałami z Morza Martwego
opakowanie pełnowymiarowe ok. 104 zł / opakowanie

Przechodzimy do kolejnego produktu. Chusteczki niewątpliwie są najdroższym elementem tego zestawu i muszę przyznać, że miło mnie zaskoczyły. Skutecznie usuwają makijaż, nie podrażniając przy tym skóry. Są odpowiednio nasączone, radzą sobie także z wodoodpornym makijażem. Sprawdzą się zarówno w domu jak i w podróży.

C-THRU Cosmic Aura Dezodorant perfumowany w sprayu
opakowanie pełnowymiarowe ok 19 zł / 75 ml

Zapach również jest zaskoczeniem ponieważ w Shinyboxie raczej nie pojawiają się tego typu produkty. A szkoda, bo bardzo chętnie bym je testowała. Markę C-Thru znam, kiedyś używała jej moja siostra, kojarzy mi się z nastolatkami. :-)  Co do tego dezodorantu w sprayu mam mieszane uczucia, ale o gustach się nie dyskutuje. Nie jest brzydki, ale nie jest też  w moim stylu.

ZIELONE LABOLATORIUM  Maska głęboko oczyszczająca z białą glinką
opakowanie pełnowymiarowe ok 11 zł. 10 ml

Maska na bazie białej glinki (kaolin na 2 miejscu w składzie), która ma na celu głęboko oczyszczać i eliminować zanieczyszczenia oraz sebum. Zawiera również m.in. wodę miętową, olejek z rozmarynu oraz ekstrakt z rozmarynu. Kupując ten produkt wspieramy schronisko w Korabiewicach. Nie zawiera: SLES, SLS, ALS, PEGów, silikonów, olejów mineralnych, parabenów, sztucznych barwników i zapachów Nietestowany na zwierzętach. Wypróbowałam tę maseczkę i fajnie działa na skórze, to jednak było do przewidzenia, ponieważ jestem fanką glinek.

NUTKA Mus pod prysznic i do kąpieli Gruszka Bergamotka
opakowanie pełnowymiarowe ok. 9 zł / 222 ml

Kosmetyk ma całkiem fajny zapach i delikatną konsystencję. Dobrze rozprowadza się na skórze, delikatnie pieni. Odpowiednio myje. Nie zauważyłam działania pielęgnacyjnego, więc traktuję go jako standardowy produkt do oczyszczania skóry pod prysznicem i oceniam jako: w porządku.


Tym razem najbardziej spodobały mi się chusteczki oczyszczające oraz maska z białą glinką. Fajnie było przetestować mus pod prysznic,  bo to całkiem fajny produkt. Kredka ma potencjał, sprawdzę czy zda egzemin przy makijażu oka bądź brwi, bo do ust mi się nie przyda.
Błyszczyk oraz dezodorant w sprayu to nie moja bajka, ale myślę, że się nie zmarnują, ponieważ znajdę im inną właścicielkę. 


Po majowy zestaw zapraszam Was na stronę Shinyboxa: klik! 
Sprawdzałam i jest jeszcze dostępny, więc jeśli macie ochotę, to można zamawiać. :-)




Napiszcie, który produkt spodobał Wam się najbardziej. :-)

środa, 2 maja 2018

Shinybox: Spring Time with Natura || Kwiecień 2018

Przed majówką dotarła do mnie najnowsza edycja Shinyboxa, która została stworzona we współpracy z Drogerią Natura. Pudełko w pastelowych barwach skrywa 7 produktów. Jeśli ciekawi Was zawartość, to obejrzyjcie poniższe zdjęcia i zapoznajcie się z opisem. :-)



Shinybox: 
Spring Time with Natura








NAOBAY Szampon Vitality & Shine
travel size ok. 50 zł / 100 ml

Ten produkt otrzymały Klientki, których kwietniowy zestaw SB był przynajmniej drugim w ramach tej samej subskrypcji bądź aktywnego pakietu. Jest to organiczny i wegański szampon o ciekawym, orzeźwiającym zapachu. Zawiera m.in. białko ryżowe oraz aloes. Zawiera 99 % składników pochodzenia naturalnego.  Posiada certfikat ECOCERT.

7TH HEAVEN Maska do twarzy
produkt pełnowymiarowy ok. 11 zł /szt.

To kolejna już maska w płacie tej marki, która znalazła się w Shinyboxie. Tym razem trafiła mi się błotna maska nawilżająca, która przeznaczona jest do każdego rodzaju cery. Nakładamy ją na czystą, osuszoną skórę twarzy na ok. 10-15 minut i usuwamy. Jeszcze nie stosowałam. Zdążyłam wyczytać, że bogate w minerały brazylijskie błoto zawiera ogromną ilość magnezu, oczyszcza i stymuluje skórę, a zmielone jagody acai zapewniają dużą dawkę przeciwutleniaczy i witamin.

BEAUTE MARRAKECH Naturalna woda różana
travel size ok 7 zł / 50 ml

Jestem fanką wszelkich hydrolatów, naturalnych wód kwiatowych i zdecydowanie nie trzeba mnie przekonywać do ich używania. Wersję różaną również miałam okazję już stosować. Marka Beaute Marrakech jest mi calkiem obca. Zobaczymy jak będzie sprawowała się woda. Jej zadaniem jest tonizowanie, łagodzenie, regenerowanie, odżywienie i pielęgnacja. Lubię stosować takie mgiełki latem, dla odświeżenia. Dodatkowo bardzo przyjemnie pachnie!

KOBO Fashion Color Shine & Care Lipstick
produkt pełnowymiarowy ok. 13,40 zł /szt.

Pomadka łącząca zalety błyszczyka i pomadki. Ten produkt jest mi znany, miałam okazję zapoznać się z kilkoma kolorami i bardzo je polubiłam. Pomadka nadaje ustom piękny kolor, subtelny połysk, wygładza naskórek i naprawdę fajnie się prezentuje. Polecam!

SILCARE Lakier hybrydowy Color IT
produkt pełnowymiarowy ok. 12 zł /6g.

Wiem, że teraz niemal wszyscy używają lakierów hybrydowych, ja jednak nie mam sprzętu, więc w domu posiłkuję się klasycznymi. Moja siostra ucieszyła się, gdy usłyszała, że mam dla niej jeden egzemplarz, więc na pewno się nie zmarnuje. Dostałam kolor 1110.

BLOC Ochronna pomadka do ust Lip Sun
produkt pełnowymiarowy ok. 24 zł /szt.

Kosmetyk, który z racji swoich ochronnych właściwości z pewnością się przyda. Pomadka posiada SPF 15, bazuje na naturalnych składnikach, które mają zapewnić nam silnie nawilżenie i ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UVB.

SMARTFOOD Baton z żurawiną i malinami w polewie jogurtowej
produkt pełnowymiarowy ok. 6 zł /szt.

Baton wysokobiałkowy. To niskokaloryczna przekąska w ciągu dnia lub po treningu. Batonik podzieliłam na pół i zjadłam z moim Chłopakiem. Oboje lubimy świadome odżywianie, wybieramy produkty jak najbardziej naturalne. Ten nie zrobił na nas jakiegoś większego wrażenia, a smak nie przypadł do gustu.


Pierwsza myśl po otwarciu pudełka - "A co tu tak pusto?".
Produkty są małej wielkości przez co wydaje się, że jest ubogo. Po przeanalizowaniu zawartości zdecydowanie spodobał mi się szampon Naobay (jednak, aby go otrzymać trzeba było spełniać określone warunki, więc nie każda z Klientek ma możliwość go wypróbować). Drugą rzeczą, która wpadła mi w oko to oczywiście hydrolat i pomadka marki Kobo. Batonik oceniam tak sobie (w sensie można spróbować, ale sama nie zdecyduję się na jego zakup ponieważ nie trafił w mój gust), pomadka z filtrem i maska do twarzy - ok, choć bez szału, a lakier powędruje do siostry. 
Produkty nie są złe i niemal wszystko się przyda, ale muszę stwierdzić, że gdyby woda różana i szampon były w pełnym wymiarze, to ocena byłaby zupełnie inna.


Dajcie znać czy przypadł Wam do gustu ten zestaw. Udanej majówki! :-)


Po kwietniowy zestaw zapraszam Was na stronę Shinyboxa: klik!
Sprawdzałam i jest jeszcze dostępny, więc jeśli macie ochotę, to można zamawiać. :-)





Dajcie znać czy przypadł Wam do gustu ten zestaw. Udanej majówki! :-)



wtorek, 1 maja 2018

Rexona: Nowe żele pod prysznic

Chyba mało kto lubi dźwięk budzika. :-) Masz ochotę jeszcze trochę pospać, a tu zegarek bezlitośnie sygnalizuje Ci, że czas wstawać z łóżka. Ja na przykład nauczyłam się wstawać od razu, bez przeciągania tej chwili w nieskończoność. Inni lubią ustawiać sobie drzemki, aby jeszcze choć chwilę pobyć dłużej pod kołdrą, moja siostra jest w tej kwestii specjalistką! Wiele osób ma też inny sprawdzony sposób na to, aby się rozbudzić. Poranny prysznic.


Rexona: nowe żele pod prysznic







Marki Rexona nikomu przedstawiać nie trzeba. Jest znana z wysokiej jakości antyperspirantów i dezodorantów, które są dostępne niemal we wszystkich sklepach posiadających tego typu asortyment w swojej ofercie. Nowością marki Rexona są odświeżające żele pod prysznic, które od niedawna są dostępne w sprzedaży.

Seria siedmiu żeli pod prysznic marki Rexona podzielona została na dwie linie: 3 zapachy dla kobiet, 3 dla mężczyzn oraz jeden uniwersalny. Są dostępne w plastikowych, przeźroczystych, podłużnych opakowaniach, które są na tyle oryginalne, że nie sposób pomylić je z czymś innym. Mamy do wyboru dwie pojemności: 250 i 400 ml.

Żele mają różnorodne nuty zapachowe, orzeźwiające, ich założeniem jest zapewnienie zastrzyku energii o poranku. Ich dodatkową zaletą jest fakt,  że każdy z nich współgra z dedykowanym dla niego antyperspirantem Rexona. Nuty zapachowe zostały zainspirowane najchętniej wybieranymi przez konsumentów zapachami z portfolio tej marki.


LINIA DLA KOBIET

Aloe Fresh, Orchid Fresh, Oxygen Fresh

Jak widzicie na zdjęciu, mam dwa pierwsze warianty zapachowe. Faktycznie, są to produkty o rześkim, energetycznym zapachu. Ja osobiście jestem fanką takich otulających, kremowych żeli, ale zdarza mi się również sięgać po tego typu produkty, głównie latem. Żele mają fajną konsystencję, są raczej średnio wydajne, podczas aplikacji na skórze trochę się pienią i odpowiednio myją naskórek. Nie polecam po depilacji, ponieważ osobiście zauważyłam nieprzyjemne szczypanie. Po kąpieli z tym produktem warto sięgnąć po balsam nawilżający, ponieważ sam żel nie ma właściwości typowo pielęgnacyjnych.  Z tych dwóch opcji bardziej przypadła mi do gustu Orchid Fresh.


LINIA DLA MĘŻCZYZN

Sport 2w1, Quantum 2w1, Cobalt 2w1

Linia dla mężczyzn to nie tylko żele pod prysznic. Według Producenta każdy z nich sprawdzi się również w roli szamponu do włosów. Fajne założenie - ekonomicznie i praktycznie. Podobnie jak przy wcześniej opisywanych produktach dla kobiet, żele dla mężczyzn również mają rześkie nuty zapachowe. Zastosowano tu m.in. mentol oraz cytrynę, które mają energetycznie działać na zmysły i ciało. Pod względem technicznym żele zachowują się na skórze tak samo jak różowa i seledynowa wersja, którą testuję. Pienią się, myją i odświeżają, pozostawiając na skórze aromat.


Z badań TNS wynika, że kąpiel bądź prysznic na rozpoczęcie dnia wybiera 32% Polaków. A Ty, należysz do tej grupy? :-)



Żele znajdziecie zarówno w drogeriach, internecie jak i sklepach ogólnospożywczych, na dziale z kosmetykami. 
Rekomendowana cena dla produktu o pojemności 400  ml to 11,99 zł.




Spotkaliście już w sklepach nowe żele marki Rexona?

wtorek, 27 marca 2018

Shinybox: It's a Girls World || Marzec 2018

Hej! :-) W tym poście pokażę Wam najnowszą, marcową edycję Shinyboxa, która nosi nazwę It's a Girl World. Pudełko dotarło do mnie dwa dni temu i już zdążyłam się wstępnie zapoznać z jego zawartością. Zerknijcie poniżej. :-)



Shinybox: 
It's a Girls World || Marzec 2018






W zestawie znajduje się 5 produktów pełnowymiarowych. Klientki, których marcowa edycja była przynajmniej drugą w ramach jednej i tej samej subskrypcji mogą cieszyć się dodatkowym kosmetykiem w postaci olejku do demakijażu marki GoCranberry. Ponadto, w swoim kartoniku znalazłam jeszcze dwa produkty pielęgnacyjne, 1 z kolorówki oraz 2 nazwałabym to - gadżety. :-)



GoCranberry Olejek do demakijażu twarzy i oczu
produkt pełnowymiarowy cena: 29,00 zł / 150 ml  

Olejek przeznaczony jest do oczyszczania każdego typu skóry. Jest odpowiedzialny za usuwanie makijażu oraz codziennych zanieczyszczeń z twarzy. Zawiera dobroczynne olejki: żurawinowy oraz ze słodkich migdałów, których zadaniem jest regeneracja, a także odżywienie cery. Ma obiecujący, naturalny skład oraz nie zawiera konserwantów Szkoda, że ten produkt nie znalazł się w każdym pudełku, bo wg mnie to najfajniejsza rzecz, jaka trafiła się nam w tej edycji.


FEEL FREE Antyoksydacyjny krem pod oczy
produkt pełnowymiarowy cena: 67,00 zł / 20 ml  

Ten krem pod oczy to mój drugi faworyt tej edycji. Marka Feel Free w swoich produktach promuje ideę powrotu do natury - troskę o środowisko naturalne oraz odpowiedzialne korzystanie z zasobów Ziemi. Skład ich kosmetyków niemal w 99% stanowią substancje pochodzenia naturalnego oraz surowce z upraw organicznych. Ten produkt ma nawilżać oraz pomagać się pozbyć drobnych zmarszczek mimicznych.

NOVEX Maska nawilżająca włosy Mystic Black Baobab
travel size cena: 8,00 zł / 100g

Jeśli dobrze kojarzę, to trzecia (czy czwarta?) maska Novex jaka pojawiła się w Shinyboxie. Ten egzemplarz to nowość, głęboko nawilżająca maska do włosów z wyciągiem z baobabu, dedykowana włosom suchym, zniszczonym zabiegami chemicznymi oraz termicznymi. Moja fryzura jest w dobrej kondycji, ale chętnie sprawdzę jej działanie. Pojemność pozwala na zabranie produktu w podróż,  co dla niektórych może być zaletą.

BIELENDA Sztyft na odrosty i siwe włosy
produkt pełnowymiarowy cena: 16,70 zł / 4,3g

To produkt totalnie nietrafiony i uważam, że nie powinien znaleźć się w urodowym pudełku. Raz, że sztyft ma za zadanie pokrywać siwe włosy, a wydaje mi się, że jednak większość Klientek SB to młode osoby, a dwa, że ciężko trafić z kolorem, ja np. dostałam kolor czarny, a sama jestem blondynką, więc nawet w opcji ewentualnych odrostów nie miałabym szans go wypróbować.

DELIA Podkład matujący Mineral Velvet Skin
produkt pełnowymiarowy cena: 10,50 zł / 35 ml

To podkład nazwany przez Producenta "mineralnym". Na opakowaniu wyczytałam również, że ma korygować oraz matowić cerę. Z tego co zauważyłam ma lekką konsystencję oraz dość ciemny kolor jak na oznaczenie 01 ciepły beż. Sprawdziłam go tylko na ręce, ale mam wrażenie, że oksyduje. Wiem, że to nie jest podkład dla mnie, zdecydowanie.

EFEKTIMA Chusteczka brązująca do ciała
upominek

To również nie jest produkt, który mógłby mi się przydać. Nie używam chusteczek brązujących.

KONTIGO Pęseta skośna do brwi
produkt pełnowymiarowy cena: 15 zł / szt.

Na koniec miłe zaskoczenie - pęseta do brwi. Takim akcesoriom w pudełkach Shinybox mówię stanowcze TAK! Jest niewielka, kolorowa i poręczna. Na rozpisce z produktami widzę, że ten produkt był wymienny, czyli do części z Klientek trafił pilnik wielowarstwowy (z niego również bym się ucieszyła). Fajna rzecz, przydatna.




W pudełku spodobały mi się: olejek, krem pod oczy, maska do włosów oraz pęseta. Sztyft na odrosty, podkład oraz chusteczki brązujące, to rzeczy, których nie będę testować. Szkoda, że w ich miejscu nie pojawiło się coś konkretniejszego.

Pudełko It's a Girls World jest jeszcze dostępne, znajdziecie je tutaj: klik!
Z rzeczy przydatnych podsyłam Wam namiar na Facebook'a Shinyboxa: klik!


Dobrego wieczoru! :-)

sobota, 17 marca 2018

Joanna: Zestaw kosmetyków do pielęgnacji włosów

Cześć! :-) Na dzisiaj przygotowałam dla Was wpis o kosmetykach, które w ostatnim czasie towarzyszyły mojej pielęgnacji włosów. Jak wypadły poczas codziennego używania? O wszystkim opowiem wam w poniższym tekście.


Joanna: 
Zestaw kosmetyków do pielęgnacji włosów









RZEPA wzmacniający szampon
do włosów przetłuszczających się ze skłonnością do wypadania

Szampon znajduje się w podłużnej butelece o pojemności 400 ml. Produkt ma barwę półprzeźroczystą, jest dość gęsty. Nie przypadł mi do gustu jego zapach, jest męczący i nieprzyjemny. Co do samego użytkowania - nie mam zastrzeżeń. Produkt dobrze się pieni, łatwo zmywa. Szampon nie ułatwia rozczesania, ale też nie plącze włosów. Efekt? Włosy po umycu wydają się oczyszczone, jednak już na drugi dzień rano, podczas ich układania czuję, że coś jest nie tak. Są nieprzyjemne w dotyku, jakby przetłuszczone, brakuje im sypkości. Ten kosmetyk musiałam szybko odstawić, bo nie współgrał z moimi włosami mimo, że zawiera zestaw aktywnych składników, takich jak ekstrakt z czarnej rzepy oraz inne specjalnie wyselekcjonowane ekstrakty naturalne, które miały skutecznie zmniejszać przetłuszczanie się skóry głowy oraz działać tonizująco i wzmacniająco.

TRADYCYJNA RECEPTURA Maska 'Żółtko i olej rycynowy'
do włosów rozjaśnianych i farbowanych
TRADYCYJNA RECEPTURA Maska 'Miód i proteiny mleczne'
do włosów suchysz i zniszczonych

Maski znajdują się w poręcznych słoikach o pojemności 250 ml każda. Posiadają duży otwór, który umożliwia sprawną aplikację. Mają podobne parametry: jasny kolor, delikatny zapach oraz lekką konsystencję. Sama kuracja trwa moment i w obu przypadkach przebiega dokładnie tam samo. Producent zaleca, aby po nałożeniu produktu, wmasować go we włosy, a następnie spłukać. Można wzmocnić działanie poprzez nałożenie foliowego czepka i zmycie produktu dopiero po 3-5 minutach. Po zastosowaniu masek włosy łatwiej się rozczesują, są miękkie i wygładzone. Powiedziałabym że jajeczna bardziej odżywia, zaś miodowa nawilża. Działają na moich włosach podobnie, choć jeśli miałabym wybrać faworyta, to postawiłabym na wersję z żółtkiem. Obie maski przypadły mi do gustu.


RZEPA Serum wzmacniająco-regenerujące
do zniszczonych końcówek włosów

Wychodzę z  założenia, że zniszczone końcówki należy podciąć, a nie maskować produktami kosmetycznymi, które i tak raczej nie będą w stanie przynieść nam trwałego efektu naprawy. Włosy po strzyżeniu zawsze lepiej się prezentują, odżywają. Nie mniej jednak można sięgać po produkty, które działają wzmacniająco i regenerująco, aby zapobiegać ich rozdwajaniu i niszczeniu. Zapach tego serum jest taki sam jak w przypadku szamponu czyli nie dla mnie. Konsystencja całkiem ok, aplikacja również. Z ciekawości zerknęłam na skład i jest tak jak podejrzewałam - dużo silikonów, które dają jedynie złudne wrażenie poprawy włosów. Nie jest to regeneracja, która na stałe odbuduje włosy, a jedynie krótkotrwała poprawa ich wyglądu.


RZEPA Żel wzmacniający z odżywką do układania włosów
do włosów przetłuszczających się oraz cienkich i delikatnych

Żel to jedyny kosmetyk z tego zestawu, którego nie przetestowałam. Do układania włosów nie używam żeli, zwykle stawiam na lakier w spray'u.




Kosmetyki, które opisałam powyżej są tanie i ogólnodostępne. Dla przykładu szampon kosztuje ok 7 zł / 400 ml, serum oraz maski w słoiach to koszt około 8 zł. 
Znajdziecie je w drogeriach, marketach, oraz w internecie.




Stosujecie pielęgnację włosów od Joanny? :-)

niedziela, 25 lutego 2018

Shinybox: CREATE YOUR STYLE

Tak jak wczoraj wspomniałam - publikuję wpis prezentujący box Create Your Style. Jeśli decydując się na lutowego Shinyboxa "Love", zaznaczyłyście, że zamawiacie subskrypcję, to po chwili na Waszego mejla przyszedł kod zniżkowy, uprawniający do zakupu Create Your Style w cenie 19 zł. Jeśli subskrybowanie pudełek to nie Wasza bajka, to były jeszcze dwie opcje. Kupujecie pojedyncze pudełko Love i wtedy dostajecie kupon na CYS w cenie 29 zł, bądź po prostu - kupujecie CYS solo w cenie 49 zł.



Shinybox: 
CREATE YOUR STYLE





Nie wiem czy Create Your Style będzie kontynuowane, ale trzeba przyznać, że zestaw robi wrażenie! Powstał we współpracy z marką Schwarzkopf, wszystkie kosmetyki pochodzą od jednego Producenta. CYS to 5 pełnowymiarowych nowości, 1 bestseller, a wartość całości jeśli zdecydowałybyście się zakupić kosmetyki pojedynczo w drogerii to ok. 100 zł. 



Zawartość tego boxa, prezentuje się natępująco. Pierwsza buteleczka z lewej to nic innego jak szampon marki Schauma. Regenerująca formuła z wodą kokosową i kwiatem lotosu została stworzona, aby zapewnić nawilżenie. Dedykowany jest włosom suchym i bardzo suchym. Dobra wiadomość dla dużej części Włosomaniaczek - nie zawiera silikonów, posiada certyfikat Dermocert. Znam Schaumę, nie miałam z nią nigdy problemów, z pewnością się przyda.
Obok, w podłużnym opakowaniu mieści się spray do włosów - Taft. Ostatnim produktem tej marki jaki używałam był Weather Taft, Volume Power. Zużyłam dwa opakowania i miło go wspominam. Ten lakier do włosów, który widzicie na załączonych obrazkach, to 7 Days Anti - Frizz, który ma przeciwdziałać puszeniu się kosmyków, a jego poziom oceniono na: bardzo mocny. Producent zapewnia, że spray nie skleja oraz nie zostawia śladów na włosach. Podobno pozwala utrzymać stylizację fryzury do 3 dni przy każdej pogodzie - w to akurat ciężko mi uwierzyć, ale spray fajna rzecz, więc podobnie jak wcześniejsza dwójka - zostaje ze mną. ;-) Dalej mamy odżywkę do włosów Gliss Kur. Produkty tej firmy, sprawdzają się u mnie i lubię do nich wracać. Różowa butelka skrywa Supreme Lenght, produkt do włosów długich, skłonnych do zniszczeń z rozdwajającymi końcówkami. Wygląda na odpowiednio dopasowany do moich potrzeb. Jego formuła posiada regenerujące mikro-lipidy i ekstrakt z piwonii, które to mają odbudowywać zniszczenia na całej długości , ułatwiać rozczesywanie i zapewniać sypkość naszej fryzurze. Opis brzmi zachęcająco. :-)
Kolejny kosmetyk, to rzecz, której z pewnością nie wypróbuję. Mowa o Live - Color Spray. Na ulotce wyczytałam, że jest to makijaż do włosów w spray'u. :-) Zmywa się po jednym myciu szamponem. Nadaje natychmiastowy efekt kolorystyczny i w sprzedaży występuje w różnych kolorach. Jak widzicie mój spray ma nadawać włosom czerwoną barwę, co w moim przypadku jest nie do zaakceptowania. ;-) To produkt, którego nie będę mogła przetestować. Następnie mamy Got2be. W tym wypadku jest to suchy szampon, który dostałam już w którymś z poprzednich Shinyboxów. Ten egzemplarz podaruję siostrze. Suchy szampon to produkt, którego nie używa się na co dzień, ja traktuję go jako ratunek w kryzysowych sytuacjach dlatego drugie opakowanie tylko by mi zalegało w szufladzie. Nie mniej jednak ten szampon daje radę, natychmiast odświeża fryzurę. Na koniec została mi do opisania farba #Purecolor, w przypadku której ogromnie żałuję, że nie trafiła mi się w jakimś naturalnym, jasnym odcieniu blond, bo chętnie sprawdziłabym jej jakość. Prażone kakao - bo taki do mnie trafił, powędruje do mojej mamy, bo to kolor idealnie dopasowany do niej. O samym produkcie wyczytałam, że jest to żelowy, niespływający z włosów kosmetyk, który ma utrzymywać nawilżenie po koloryzacji. Wygląda ciekawie.



Pudełka Create Your Style są cały czas dostępne: klik!

Jeśli zastanawiacie się nad zakupem, to rozważcie opcję subskrypcji Shinyboxa, bo tak jak wspomniałam na początku, w tym wypadku CYS będzie Was kosztował tylko 19 zł. :-)




Co sądzicie o pudełku wypełnionym po brzegi kosmetykami do włosów? :-)

sobota, 24 lutego 2018

Shinybox: Love || Luty 2018

Zgrabnym krokiem przechodzimy do recenzji drugiego w tym roku zestawu od Shinybox'a. Edycja nosi nazwę "Love" - to z okazji minionych walentynek. Pudełko utrzymane jest w czerwonej barwie, a motywem przewodnim są oczywiście serduszka.


Shinybox: Love || Luty 2018











Lutowe pudełko to 6 produktów pełnowymiarowych, 2 kosmetyki "travel size" oraz 2 upominki w formie kremów w saszetkach. W opakowaniu znalazłam sporo ulotek ze zniżkami np. do Smart Girls Get More, dr Barbara. Marki, które zagościły w tej edycji to: Kueshi, Olimp Labs, Cleanhands, Smart Girls Get More, Purederm, I want, Tołpa, Floslek Pharma, Dr Barbara, Bergamo.


KUESHI Woda micelarna
travel size, opakowanie 100 ml, cena ok. 32 zł. 

Kosmetyk marki Kueshi trafił do Klientek, których lutowy Shinybox był przynajmniej drugim w ramach jednej i tej samej subskrypcji bądź aktywnego pakietu. Shiny docenia te z nas, które są z nim dłużej. Ten micel to niewątpliwie mocny punkt pudełka, powiedziałabym wręcz, że stanowi jego mocną podstawę. Mimo, że opakowanie nie jest pełnowymiarowe, to bardzo cieszę się, że mam okazję go wypróbować. Uwielbiam markę Kueshi, poznałam ją za sprawą Shinyboxa i stałam się wierną fanką. Woda ma oczyszczać skórę, usuwać zanieczyszczenia, pozostawiając  ją miekką i nawilżoną. 

OLIMP LABS Therm Line Fast
produkt pełnowymiarowy, ok 60 zł / opakowanie

To supelement diety dedykowany Kobietom, które dążą do szybkiej redukcji wagi ciała. Totalnie nietrafiony i zbędny produkt - nie odchudzam się teraz, nie odchudzałam się wcześniej. 

CLEANHANDS Ochronny krem do rąk 2 w 1
produkt pełnowymiarowy, ok 7 zł / 75 ml. 

Krem do rąk o działaniu antybakteryjno - nawilżającym. Ma białą konsystencję, lekką formułę, łatwo rozprowadza się na skórze. Pachnie dość delikatnie i mimo, że jest antybakteryjny nie wyczuwam w nim zapachu alkoholu. Z pewnością go zużyję.

SMART GIRLS GET MORE Pomadka w płynie i Bronzer Matt & Pearl
produkt pełnowymiarowy, ok 16 zł / szt. 

Pomadka ma jakąś taką dziwnie suchą konsystencję, nie wiem czy tak ma być, czy trafił mi się jakiś zleżały egzemplarz. Produkt nie prezentuje się dobrze, ani w środku ani na zewnątrz, bo opakowanie również pozostawia wiele do życzenia. Kolor nietrafiony, efekt niezadowalający, a cena z kosmosu. Znam tańsze i dużo lepsze produkty. W boxie znalazłam również duże, okrągłe opakowanie z bronzerem 01 Warm Bronze. Tego kosmetyku nie widzę na karcie produktu. O ile ten zimny odcień ma fajną barwę i myślę, że może się u mnie sprawdzić, o tyle ten ciepły, perłowy nie podoba mi się. 

PUREDERM Malinowo-kolagenowa maska na twarz
produkt pełnowymiarowy, ok. 5 zł / szt. 

To maska w płacie, forma ostatnimi czasy coraz bardziej popularna. Produkt ma na celu odżywienie i nawilżenie za sprawą mieszaniny ekstratu z malin, kolagentu i witaminy E. Maskę nakładamy na 15-20 minut, a następnie ściągamy. Pozotałość esencji wmasowujemy i pozostawiamy do wchłonięcia.

I WANT Zestaw "simple" do cery normalnej i mieszanej
travel size, opakowanie 2 x 5 ml, cena 95 gr / zestaw. 

W maleńkich buteleczkach ulokowano tonik oraz emulsję nawilżającą. Oba o pojemności po 5 ml.
Zestaw przeznaczony jest dla cery normalnej i mieszanej. Nie zawiera barabenów, sztucznych barwników i zapachów. Opis bardzo zdawkowy, zobaczymy jak poradzą sobie z nawilżeniem. 

TOŁPA Regenerująca maska na naczynka
produkt pełnowymiarowy, ok. 6 zł / 2 x 5 ml.

Ucieszyłam się kiedy usłyszałam, że Tołpa pojawi się w Shinyboxie. Dawno nie używałam ich produktów. Mam tutaj maskę z serii "Green naczynka", ma redukować zaczerwienienie i regenerować podrażnioną skórę, wzmacniać naczynia krwionośne oraz nawilżać, odżywiać i chronić. Nie mam problemu z naczynkami, ale nie widzę przeciwskazań, aby wypróbować ten produkt.
PS. Na hasło: shinybox2018 otrzymacie 20% zniżki na kosmetyki marki Tołpa.

FLOSLEK PHARMA Dermokosmetyk wymienny 1 z 7
produkt pełnowymiarowy 

W tym przypadku każda z nas mogła trafić na coś innego. Do podzielenia było 7 produktów o bardzo dużej rozpiętości cenowej. Najtańszy kosztuje ok 15 zł, zaś najdroższy 80. Uważam, że to ogromna niesprawiedliwość i powinnyśmy otrzymywać produkty o zbliżonej wartości. Do mnie trafiła regenerująca maska do włosów ElastaBion R do włosów suchych, zniszczonych i farbowanych. Floslekowej pielęgnacji włosów nigdy nie stosowałam, więc jestem ciekawa efektów.

DR BARBARA 
Voucher ze zniżką 50 zł na kurs online na doradcę dietetycznego

Podrzucam Wam kod zniżkowy:  SHINY1802EDU. Cena kursu z tym hasłem wyniesie 15 zł.

BERGAMO Ampułka serum ze śluzem ślimaka
upominek

W saszetce znajduje się serum ze śluzem ślimaka, które ma odżywiać, nawilżać i regenerować skórę.

BERGAMO Krem do twarzy DNA Wrinkle
upominek

W saszetce znajduje się krem, który ma nawilżyć, poprawić elastyczność oraz gładkość skóry z oznakami starzenia. Dajcie znać który produkt


Lutowa edycja jest jeszcze dostępna, znajdziecie ją tutaj: klik!
Moim zdaniem kolorówka totalnie nieudana, suplement diety zbędny. Kueshi najlepsze, zaś reszta do przetestowania, ale bez szału. Zaciekawiło mnie serum ze śluzem ślimaka i ten maleńki zestaw Simple. Myślę, że maska do włosów oraz maska od Tołpy mogą się obronić. 
Więcej będę mogła napisać po testach.  

Po zamówieniu tego pudełka, otrzymacie kod uprawniający Was do zakupu w cenie 19 zł super boxa Create Your Style z kosmetykami marki Schwarzkopf. Mam to pudełko i uważam, że jest fantastyczne, a cena w porównaniu do ilości produktów bardzo korzystna. :-)
Postaram się jutro zaprezentować Wam zawartość.
Pamiętajcie, że ilość boxów jest ograniczona.



Dajcie znać który produkt chętnie byście przetestowały! :-)

piątek, 16 lutego 2018

My Secret: Limitowana edycja cieni do powiek, rozświetlaczy oraz pudrów My Secret Zima 2017

Zima zagościła już u nas na dobre, a wraz z nią nowe trendy kolorystyczne w makijażu. :-) W tym sezonie marka My Secret przygotowała kolejne nowości kosmetyczne – limitowane edycje: palet cieni do powiek Natural Beauty, pojedynczych cieni do powiek Glam&Shine, rozświetlaczy Glow Effect Powder. Pojawiła się także paleta do konturowania twarzy.


My Secret: 
Limitowana edycja cieni do powiek, rozświetlaczy oraz pudrów My Secret ZIMA 2017



Palety cieni do powiek Natural Beauty  
Waga: 5,4 g Cena: 18,59 zł


W edycji limitowanej dostępne są trzy nowe kompozycje kolorystyczne: Chilli Chocolate, Little Star i Naturally Pretty. Wszystkie mają piękną pigmentację i dobrze aplikują się na powiece. Pierwsza i druga wspaniale błyszczy zapewniając naprawdę bardzo ładny efekt, zaś trzecia jest w pełni matowa. Moim faworytem jest Little Star, pięknie komponuje się z moją teczówką. Naturally Pretty to taki klasyk, który warto mieć w swojej kolekcji. Chilli Chocolate poprzez swoją intensywność koloru wymaga już pewnej wprawy w aplikowaniu cieni.  Myślę, że idealnie nada się do wyrazistej, wieczornej stylizacji.

(Chilli Chocolate (na dole), Little Star (z prawej) i Naturally Pretty (u góry).  



Pojedyczne cienie do powiek Glam & Shine
Pojemność: 3 g Cena: 12,39 zł

Seria zyskała sześć nowych odcieni: od nr 12 do 17. U mnie możecie obejrzeć trzy z nich - od lewej 13,14 i 16. Seria Glam & Shine to bardzo dobrej jakości cienie, które mogą pochwalić się ciekawą, wyrazistą pigmentacją oraz metaliczną poświatą, która dodaje spojrzeniu blasku. Cienie dobrze przylegają do powieki, równomiernie ją pokrywają. Potrafią stworzyć ciekawy, przykuwający uwagę efekt.






Paleta pudrów do konturowania twarzy Contouring Palette
Pojemność: 7,5 g Cena: 16,59 zł

Paleta składa się z dwóch kosmetyków do konturowania twarzy, z lewej strony umieszczono jasny odcień przeznaczony na środkową część twarzy, pod oczy i poniżej kości policzkowych. Chłodny odcień brązu powinien dobrze sprawdzić się na skroniach, kościach policzkowych, brodzie i wzdłuż linii włosów. Zapewnia matowy efekt. Jak widzicie na zdjęciu jasny odcień jest bladziutki, dlatego u osób bladych może nie być w ogóle widoczny. U mnie nie zdaje egzaminu. Muszę pochwalić za to ten ciemniejszy odcień - kolor bardzo udany.


Rozświetlacz Glow Effect Powder 
Waga: 8 g Cena: 18,59 zł

Produkt dostępny w dwóch odcieniach: delikatnie beżowym RISING STAR i błękitnym MOONDUST. Mój egzemplarz to ten drugi. Muszę przyznać, że jako jeden z całej dzisiejszej ósemki  kosmetyków nie zrobił na mnie wrażenia. Jego odcień nie współgra z kolorytem mojej twarzy, słabo się na niej prezentuje.





 (na górze: paleta do konturowania, na dole: rozświetlacz Moondust)





Kosmetyki znajdziecie w Drogeriach Natura, stacjonarnie oraz online: klik!




Koniecznie dajcie znać czy wybrałyście coś dla siebie! :-)

niedziela, 4 lutego 2018

Joanna: Multilashes, Seria do stylizacji brwi i rzęs

Odpowiednio podkreślone rzęsy oraz brwi stanowią idealne wykończenie makijażu. Marka Joanna wprowadziła na rynek kilka produktów, które mają ułatwić nam ich stylizację. Seria Multilashes składa się z trzech koloryzujących korektorów do brwi, żelu do ich stylizacji oraz dwóch czarnych maskar do rzęs.


Joanna: 
Multilashes, Seria do stylizacji brwi i rzęs







TUSZ Z CZYNNIKIEM STYMULUJĄCYM WZROST RZĘS

Celem tych maskar jest zwiększenie gęstości i grubości rzęs, redukacja ich wypadania oraz utrzymanie ich w dobrej kondycji. Dodatkowo, oba egzeplarze zostały wzbogacone o formułę wzbogaconą kompleksem stymulowania wzrostu rzęs. Producent zdecydował dać nam wybór odnośnie szczoteczki. To fajne rozwiązanie, ponieważ wsród nas są zarówno zwolenniczki wersji silikonowej jak i tradycyjnej. Ja muszę przyznać, od jakiegoś czasu sięgam głównie po silikonowe, dlatego po tę sięgnęłam w pierwszej kolejności. Jak efekty? Aplikator jest wygodny, dociera do wszystkich włosków pokrywając je odpowiednim, czarnym kolorem. Początkowo sklejał rzęsy i za każdym razem musiałam ściągać nadmiar produktu, co spodowało, że dałam szansę klasycznej szczoteczce. Ku mojemu zdziwieniu, mimo, że ma spory kształt, lepiej dozuje produkt. Nie skleja, nie rozmazuje, nie kruszy się. Ładnie podkreśla i wydłuża rzęsy, trochę je pogrubia oraz nieznacznie podkręca. Ja nakładam dwie warstwy i stosuję ją do dziennego, klasycznego makijażu.





KOLORYZUJĄCY KOREKTOR DO BRWI

Korektory występują w trzech wariantach kolorystycznych: czarna, jasno brązowa oraz ciemno brązowa. Dodatkowo mamy do wyboru bezbarwny żel stylizujący. Każdy z produktów ma pojemność 8,5 g. Formuła korektorów zawiera Vitamin Complex, który odpowiada za pielęgnację oraz wzmocnienie brwi, zaś żelu - propanediol, który ma podobne zadanie. Szczoteczki, jak widać na powyższym obrazku są smukłe i podłużne. Dzięki temu, że produkt występuje w kilku wariantach kolorystycznych mamy większą szansę dobrze dobrać odcień. Jako, że mam ciemne brwi i nie potrzebuję nadawać im dodatkowo koloru, zwykle sięgam po opcję bezbarwną, za sprawą której jestem w stanie ujarzmić i utrwalić włoski, nadać im pożądany kształt. Dodatkowo, produkt fajnie nabłyszcza. Wersje z kolorem są w stanie podkreślić oraz wzmocnić naturalny kolor brwi.




Dostępność: internet, drogerie






Macie swoje ulubione produkty do stylizacji brwi i rzęs? :-)

niedziela, 28 stycznia 2018

Shinybox: Winter Wonderland || Styczeń 2018

Mam przyjemność pokazać Wam pierwsze w tym roku pudełko Shinybox, którego edycja nosi nazwę Winter Wonderland. W momencie kiedy piszę ten post, zestaw jest ciągle dostępny, więc jeżeli również chciałybyście być w jego posiadaniu, to odsyłam Was na stronę, gdzie można go zamówić: klik!


Shinybox: 
Winter Wonderland || Styczeń 2018










Standardowe styczniowe pudełko składa się z 7 produktów pełnowymiarowych oraz jednego upominku w postaci pojedynczego suplementu diety w saszetce. Jeżeli to pudełko było przynajmniej drugim w ramach jednej i tej samej subskrypcji bądź aktywnego pakietu, to taki zestaw był wzbogacony o jeden dodatkowy produkt. Jak podaje SB, maksymalna wartość pierwszego w tym roku zestawu wynosi około 250 zł!


-417 Mud Body Wrap lub Hair Mud Mask
produkt pełnowymiarowy cena: 100 zł / 200 ml   

Zacznę od tego dodatkowego kosmetyku. W moim pudełku ulokowano regenerującą maskę błotną do włosów suchych, farbowanych, zniszczonych. Do częsci z boxów trafiło błoto z Morza Martwego. Markę -417 poznałam za sprawą ich żelu oczyszczającego do mycia twarzy, który dobrze wspominam. Maska błotna do włosów z pewnością się przyda. Lubię produkty na bazie błota z Morza Martwego, ale do tej pory nie stosowałam ich na włosy, więc nie mam pojęcia jak ten kosmetyk się u mnie sprawdzi. Ma wzmacniać, poprawiać elastyczność, poziom nawilżenia i miękkość.

NAOBAY Odbudowujący krem pod oczy
produkt pełnowymiarowy cena: 105,00 zł / 20 ml

Z obecności tego kremu jestem niebywale zadowolona. Miałam styczność z marką Naobay i wiem, że jest zdecydowanie godna uwagi. Ten produkt ma białą barwę albo bardzo lekką konsystencję. Gładko sunie po skórze okolic oczu i dobrze się wchłania. Formuła zawiera odbudowujące składniki aktywne (Gotu Kola, Aloes Vera) oraz wysokie stężenie ekstraktu z fiołka mającego właściwości przeciwutleniające i stymulujące mikrokrążenie w skórze. Wyczytałam, że ma działanie nawilżające, regenerujące oraz antyoksydacyjne.

DAISY FUN Kule do kąpieli
produkt pełnowymiarowy cena: 105,00 zł / 20 ml

Kule do kąpieli, które po zanurzeniu w wodzie musują, zmieniając jej kolor. Zapach relaksuje zmysły i pozwala na spędzenie czasu w łazience w przyjemnej atmosferze. Po zdjęciu pokrywy pudełka, poczułam ten słodki aromat trzech kul, są fajne! :-) Każda ma inny zapach: jedna to brzoskwinia i marakuja, druga karmelowe jabłko, a trzecia to połączenie mleka i miodu.

MIYO Elektryzujący błyszczyk do ust
produkt pełnowymiarowy cena: ok. 12 zł / 4 ml

To pierwszy produkt w tym zestawie, który nie przypadł mi do gustu, głównie ze względu na niedopasowany odcień. Już w opakowaniu nie przypadł mi do gustu taki fioletowo-różowy z kolorowym shimmerem to zdecydowanie nie mój gust. Na zdjęciu uwieczniłam Wam dokładną barwę, same oceńcie, co o nim uważacie.

SO CHIC! Lakier do paznokci Gel Effect
produkt pełnowymiarowy cena: ok 8. zł / 10 ml

Skoro już jesteśmy przy kolorówce, to krótko opiszę drugi produkt z tej kategorii. Otrzymałam bordowy lakier do paznokci w kolorze nr 02, do boxów trafiło jeszcze 5 innych odcieni. Ja ze swojego jestem zadowolona. Ma ciemną barwę, kryje po drugiej warstwie. Daje ładny efekt.

MAROKO SKLEP Pumeks Hammam
produkt pełnowymiarowy cena: ok 6,50. zł / szt.

A to co? Taki dziwny kształt, niepodobny do niczego. To naturalny pumeks wykonany z glinki czerwonej, bogaty w minerały: cynk, magnez, selen, żelazo. Usuwa zrogowaciały i martwy naskórek. Dzięki niemu skóra stóp ma stać się oczyszczona, gładka i miękka. Zaskoczenie tego pudełka, dzisiaj zamierzam przetestować.

EFEKTIMA PHARMACARE Chusteczki Mama Care
produkt pełnowymiarowy cena: ok. 1,60. zł / szt.

To też produkt pełnowymiarowy, choć może nie wygląda. W saszetce (w zasadzie dwóch, bo otrzymałyśmy po dwie sztuki) znajduje się nasączona chusteczka do higieny intymnej. Ma łagodzić uczucie dyskomfortu. odświeżać i oczyszczać. To taki produkt "do torebki", pewnie warto mieć przy sobie.

FORMEDS Suplement diety
upominek

Suplement F-VIT C 1000 zawiera witaminę C w formie proszku. W formie upominku każda z nas dostała jedną saszetkę produktu. Dajcie znać




Zawartość tego pudełka miło mnie zaskoczyła. Nie jestem zadowolona tylko z jednego kosmetyku - mianowicie błyszczyku Miyo, który trafił do mnie w niekorzystnym kolorze.
Reszta na plus. Zdecydowany faworyci: maska błotna do włosów, krem pod oczy Noabay, kule do kąpieli i ten wynalazek o dziwnym kształcie - naturalny pumeks. :-)

Zestaw Winter Wonderland jest jeszcze dostępny: klik!
Ja ze swojej strony polecam.



Dajcie znać jak Wam się widzi styczniowy zestaw kosmetyków.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...