wtorek, 13 października 2015

Shinybox: Beauty & The Box | Wrzesień 2015 - recenzja

Wyczekując podania informacji dotyczącej terminu wysyłki październikowego pudełka przez ekipę Shinyboxa, biorę się za zrecenzowanie produktów, które znalazłam w edycji wrześniowej. Każdy z kosmetyków opisałam słowami poszczególnych Producentów tutaj: klik! Dzisiaj przyszedł czas na własne przemyślenia.



Shinybox: 
Beauty & The Box | Wrzesień 2015 - recenzja







Jak widzicie na załączonym obrazku, wrześniowy Beauty & The Box to siedem produktów pełnowymiarowych. Marki które zagościły tym razem w powyższym zestawie to: Orientana, Biały Jeleń, Syis, Evree, Vedara, Vaseline i Efektima. Każda z osób, która zdecydowała się zamówić pudełko, dostała identyczny zestaw kosmetyków, różnicą mógł być jedynie wariant emulsji do higieny intymnej.


SYIS | Krem pod oczy 
produkt pełnowymiarowy 29 zł / 15 ml

Krem ma dość gęstą, tłustawą konsystencję, żółtą barwę i wyczuwalny, przyjemny zapach. Jest przeznaczony do wszystkich typów skóry. Szybko się wchłania, dobrze nawilża i nie obciąża delikatnej skóry pod oczami. Nie zauważyłam negatywnych skutków aplikacji tego produktu. Jedyne do czego mogę się przyczepić to pompka, która jednorazowo podaje zbyt dużą ilość kremu.  



ORIENTANA | Olejek do twarzy
produkt pełnowymiarowy 21 zł / 55 ml

Lubię Orientanę, chętnie sięgam po naturalne olejki i ogromnie cieszę się, że taka marka zagościła w naszych urodowych pudełkach. Liczę na to, że dzięki temu, poznam jeszcze nie jeden kosmetyk tej firmy. Olejku w wersji "drzewo sandałowe i kurkuma" miałam okazję już używać, a nawet zrecenzowałam go tutaj: klik! Uważam, że to dobry kosmetyk, warty wypróbowania.




VEDARA | Złoty peeling do ciała
produkt pełnowymiarowy 48 zł /150 ml

Marka z którą miałam już wcześniej do czynienia za sprawą Shinyboxa. Tym razem okrągłe pudełeczko opatrzone nazwą Vedara skrywa złoty peeling do ciała. Ma bardzo fajny zapach, kolor i działanie (złuszcza, natłuszcza, wygładza). Szkoda, że tak szybko mi się skończył. Do minusów zaliczam niedopracowane opakowanie, produkt potrafi się wylać ze słoiczka.




Evree | Serum do paznokci
produkt pełnowymiarowy 15 zł / 8 ml

Produkt przeznaczony jest dla posiadaczy suchych i zniszczonych paznokci. W składzie znajdziemy dużo dobroci: olejek oliwkowy, olejek winogronowy, olejek makadamia, olejek ostropestowy, olejek avocado, olejek abisyński, olejek arganowy, olejek jojoba. U mnie sprawdza się dobrze, nawilża, chroni i odżywia pazurki przy okazji dba również o otaczające je skórki.





BIAŁY JELEŃ | Emulsja do higieny intymnej
produkt pełnowymiarowy 8 zł / 265 ml

Kosmetyk, który zaskoczył mnie swoją konsystencją. Jest bardzo lekka, galaretkowata. Nie pieni się, łatwo ją spłukać. Mam mieszane uczucia. Wydaje mi się, że produkt nie daje poczucia świeżości jaką uzyskuję podczas stosowania innych emulsji typu Facelle czy Lactacyd. Z resztą czasami mam wrażenia, że kompletnie nic nie robi. Zużyję do końca (przyda mi się taka wysoka buteleczka z pompką), ale już wiem, że nie kupię żelu ponownie.




VASELINE | Balsam do ciała w spray'u
produkt pełnowymiarowy 26 zł / 190 ml


Byłam bardzo ciekawa takiej formy aplikowania balsamu do ciała, cieszę się, że nowość, która pojawiła się niedawno na rynku, została również dołączona do wrześniowego zestawu. Balsam w sprayu można z łatwością zaaplikować na powierzchnię skóry. Dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Nie pozostawia tłustej otoczki, nie podrażnia nawet gdy aplikuję go zaraz po goleniu. Nawilża w stopniu przyzwoitym, wygładza, zmiękcza. Nie jest to jednak działanie długotrwale.




Efektima Pharmacare | Peeling+Maska+Krem myjący do twarzy
produkt pełnowymiarowy 2,50 zł / 10 ml

Tego kosmetyku jeszcze nie używałam.




Podsumowując, uważam, że pudełko ma fajną zawartość, z większości kosmetyków jestem zadowolona. Już nie mogę doczekać się momentu, aż w moje ręce trafi październikowy zestaw. :-)



Wrześniowe pudełka Shinybox są jeszcze dostępne,  znajdziecie je tutaj: klik! 
Październikowa edycja (THINK PINK), trafi do naszych rąk w okolicy połowy tego miesiąca. Pudełko można zamówić tutaj: klik!   
Podpowiedzi odnośnie rodzaju produktów i marek, które znajdą się w boxie, znajdują się funpage'u ShinyBox: klik!



Co sądzicie o takim zestawie kosmetycznym? :-)

8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...