czwartek, 24 września 2015

Shinybox: Beauty & The Box | Wrzesień 2015

Nie milkną zachwyty nad wrześniową edycją Shinyboxa. Pudełko na jesień zostało świetnie skomponowane, produktów jest dużo, zdecydowanie będzie co testować. Mało tego - w tym miesiącu do boxów trafiły dwie marki, których wcześniej nie było - Orientana i Efektima. Po więcej szczegółów zapraszam jak zwykle do dalszej części wpisu.


Shinybox: Beauty & The Box 
| Wrzesień 2015




Jak widzicie na załączonym obrazku, wrześniowy Beauty & The Box to siedem produktów pełnowymiarowych. Poza wspomnianymi już markami (Orientana i Biały Jeleń) znalazły się również: Syis, Evree, Vedara, Vaseline i Efektima. Każda z osób, która zdecydowała się zamówić pudełko, dostała identyczny zestaw kosmetyków, różnicą mógł być jedynie wariant emulsji do higieny intymnej.




SYIS | Krem pod oczy
produkt pełnowymiarowy 29 zł / 15 ml

"Przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Świetnie radzi sobie z zasinieniami oraz drobnymi zmarszczkami pojawiającymi się wokół oczu. Krem rozjaśnia, uelastycznia, i wygładza delikatną skórę. Zawarty w kremie kolagen działa regenerująco oraz odpowiednio nawilża skórę."





ORIENTANA | Olejek do twarzy
produkt pełnowymiarowy 21 zł / 55 ml

 "Połączenie naturalnych olejków roślinnych według tradycyjnej receptury ajurwedyjskiej. Olejek doskonale zastępuje kremy do twarzy, działa odżywczo i odmładzająco. Może być również stosowany jako naturalny kosmetyk do demakijażu i oczyszczania skóry."




VEDARA | Złoty peeling do ciała
produkt pełnowymiarowy 48 zł /150 ml

"Złoty peeling skutecznie oczyszcza skórę, przyspiesza metabolizm i poprawia mikrokrążenie. Zawiera ekskluzywną kompozycję oleju kokosowego i migdałowego, które dogłębnie odżywiają, nawilżają i regenerują naskórek, a także tworzą warstwę ochronną zapobiegają utracie wilgoci."





EVREE | Serum do paznokci
produkt pełnowymiarowy 15 zł / 8 ml

"Regenerujące serum do do słabych i zniszczonych paznokci. Formuła serum zawiera idealnie dobrane wysokoskoncentrowane składniki, które wykazują silne właściwości pielęgnacyjne dla paznokcia i otaczającego go naskórka."





BIAŁY JELEŃ | Emulsja do higieny intymnej
produkt pełnowymiarowy 8 zł / 265 ml

"Jeleń emulsja do higieny intymnej to specjalnie opracowana formuła do codziennej higieny i pielęgnacji intymnych miejsc kobiety. Zawiera łagodzącą alantoinę oraz kwas mlekowy, który wspomaga naturalne mechanizmy obronne ciała przed zewnętrznymi podrażnieniami." 




VASELINE | Balsam do ciała w spray'u
produkt pełnowymiarowy 26 zł / 190 ml

"Biały VASELINE Spray&Go – to linia innowacyjnych balsamów w spray’u, które sprawiają, że pielęgnacja staje się prosta i szybka, jak nigdy dotąd. Unikalny system aplikacji tworzy lekką mgiełkę kosmetyku, którą można łatwo i równomiernie rozprowadzić. Balsam błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustej i lepkiej warstwy." 






EFEKTIMA PHARMACARE | Peeling+Maska+Krem myjący do twarzy
produkt pełnowymiarowy 2,50 zł / 10 ml

"Doskonały, skondensowany preparat do oczyszczania skóry twarzy łączy w sobie krem myjący, peeling oraz maskę. Rezultatem zabiegu jest oczyszczona, wygładzona i ujędrniona skóra twarzy."





Wszystkie produkty poza olejkiem z Orientany są dla mnie nowością. Najbardziej cieszę się z pięknie pachnącego peelingu, kremu pod oczy i serum do paznokci. Olejek oczywiście też zużyję, poprzednie opakowanie już mi się skończyło, a byłam z tego kosmetyku zadowolona. Z ciekawością wypróbuję również balsam w spray'u, bo może okazać się fajną alternatywą dla produktów tego typu w kremie. Na obecność Białego Jelenia nie narzekam, to dobra marka, ich płyn będzie dla mnie odskocznią od Facelle. Z zawartości boxa jestem bardzo zadowolona, biorę się za testy i za około miesiąc wracam z mini recenzjami!


Wrześniowe pudełka Shinybox są jeszcze dostępne,  znajdziecie je tutaj: klik!      
Ruszyła już sprzedaż październikowej edycji (THINK PINK), która trafi do naszych rąk w okolicy połowy następnego miesiąca. Pudełko można zamówić tutaj: klik!  
Jeżeli czekacie na podpowiedzi co do marek, które znajdą się w boxie, to zapraszam do obserwacji funpage'a marki: klik!



Jak wrażenia z zawartości Beauty & The Box? :-)

12 komentarzy:

  1. ten peeling całkiem ciekawie się prezentuje ale...to by było na tyle, nic innego nie przyciągnęło mojej uwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko z bardzo fajną zawartością, oby więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem zawartość prezentuje się bardzo fajnie, a największą ciekawości budzi u mnie balsam w spray'u :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten box i jestem zadowolona z jego zawartości

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się średnio spodobało pudełko.
    PS. Biały Jeleń nie jest nową marką w Shiny - był już micel i mydło w kostce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, masz rację. Zapomniałam o micelu, swoją drogą fajnie u mnie działał. :) A mydła nie pamiętam, pewnie po prostu ominęło mnie to pudełko. :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne pudełko, a ja go nie zamówiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajna zawartość :) olejek do twarzy mnie bardzo zainteresował :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten box. Jego zawartość jest całkiem fajna :))

    OdpowiedzUsuń
  9. To serum do paznokci wydaje się być mega wygodnym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać że zawartość bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...