środa, 12 listopada 2014

Zgarnij fluid ochronno-korygujący od Pharmaceris! [ZAKOŃCZONE]

Ostatnio mniej mnie na blogu, notki pojawiają się sporadycznie. Głównym powodem jest brak czasu, dodatkowo parę dni temu dopadł mnie jakiś okropny wirus, którego nie mogę zwalczyć. Gorączka skacze mi jak oszalała. Postaram się jak najszybciej wrócić, a tymczasem...
Co powiecie na małe rozdanie? :-)





GRAFIKA KONKURSOWA







NAGRODA
Do wygrania jest nowy kosmetyk marki Pharmaceris pochodzący z linii F: fluid ochronno-korygujący z najwyższą ochroną SPF50+, łagodzący podrażnienia. Kolor Sand.
Pełny opis produktuznajduje się na stronie Producenta: klik!


CZAS TRWANIA ZABAWY

12.11.2014 - 02.12.2014 r


ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE NALEŻY

- Być publicznym obserwatorem mojego bloga
- Polubić profil Pharmaceris na Facebooku : klik!
- Polubić profil mojego bloga my-love-cosmetics na Facebooku: klik!

Dodatkowo aby zwiększyć swoje szanse można:
- Udostępnić na swoim blogu/Facebooku grafikę konkursową znajdującą się powyżej 
(jako baner boczny, notka, post itp.) (na Fb proszę udostępniać ten wpis: klik!)
- Dodać mój blog do swojego blogrolla.



FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
Obserwuję blog jako:
Mój adres mejl:
Lubię Pharmaceris jako:
Lubię my-love-cosmetics: jako
Udostępniłam: (napisz gdzie, podaj link)
Blogroll: Tak/Nie (jeśli tak, podaj link)





REGULAMIN
  1. Do wygrania jest nowy kosmetyk z linii F, marki Pharmaceris. Fluid ochronno-korygujący, łagodzący podrażnienia. Kolor Sand. Produkt znajduje się w oryginalnym kartoniku.
  2. Sponsorem nagrody jest Pharmaceris, wszelkie informacje na temat firmy oraz aktualna oferta sklepu znajdują się tutaj: klik!
  3. Osoba zgłaszająca się do konkursu musi  pozostawić komentarz pod notką konkursową na moim blogu.
  4. Jeśli Zwycięzca posiada blog lub kanał na YT zobowiązany jest napisać recenzję podkładu i przesłać mi link nie później niż do 4 tygodni od czasu otrzymania produktu.
  5. Konkurs trwa od 12.11.2014 - 02.12.2014r.
  6. Ogłoszenie wyników odbędzie się w ciągu 3 dni od daty zakończenia konkursu. Zwycięzca zostanie wybrany losowo poprzez generator liczb.
  7. Na kontakt ze strony Zwycięzcy czekam 5 dni.
  8. Wszelkie pytania proszę kierować na adres: 34onelove@gmail.com



Powodzenia! :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...