poniedziałek, 27 maja 2019

Botanic Skin Food - Nowa marka własna Drogerii Natura

Tym razem chciałabym opowiedzieć Wam o nowej marce własnej Drogerii Natura, która naprawdę zrobiła na mnie ogromne wrażenie. :-) Mowa o Botanic SkinFood - wegańskich, wyprodukowanych w Polsce kosmetykach, z bardzo dobrymi składami. Od jakiegoś czasu staram się świadomie kupować produkty, których używam, czytam i analizuję składy, są składniki, których unikam zarówno w jedzeniu jak i w pielęgnacji. Botanic SkinFood, to bardzo obiecująca linia kosmetyków. 
Drogerie Natura - podoba mi się to, że idziecie w tę stronę! :-) Tak trzymać!



Botanic SkinFood - Nowa marka własna Drogerii Natura














W trosce o zdrowie niezwykle istotne jest dbanie zarówno o to, co jemy, jak i to, czym „karmimy” skórę od zewnątrz podczas codziennej pielęgnacji. Dbając o potrzeby konsumentek Drogerie Natura wprowadziły do swojej oferty nową markę kosmetyków wegańskich, bogatych w wysoko odżywcze składniki superfoods – BOTANIC SkinFood. W składzie tej linii znajdują się m.in. wyciągi z alg chlorella, konopii, nasion guarany, eukaliptusa, herbaty matcha, liści morwy białej, a także spirulina, chlorella czy hydrolat z kwiatów lawendy. Receptury wszystkich kosmetyków są całkowicie wegańskie, pozbawione sztucznych barwników i wypełniaczy. Pozwalają na czerpanie tego, co najlepsze z natury, eliminując negatywny wpływ na środowisko i wykluczając składniki pochodzenia zwierzęcego.

Na zdjęciu przedstawiłam Wam cztery produkty, od których zacznę swoją przygodę z tą marką.

  1. Malinowy peeling do twarzy 'Maliny i eukaliptus'
  2. Krem nawilżający ' Herbata Matcha i mango'
  3. Hydrolat lawendowy do skóry i włosów
  4. Zielona maska algowa peel off 'Cannabis, spirulina, chlorella'.

Szata graficzna kosmetyków przyciąga uwagę. Myślę, że bez problemu odnajdziecie je na sklepowych półkach. To, co od razu skupiło mój wzrok, to świetnie rozpisana lista składników, widoczna na każdym opakowaniu. Pierwszy raz zdarza mi się widzieć ten sposób zapisu Inci i muszę przyznać, że kosmicznie spodobał mi się ten pomysł. Każdy ze składników jest po krótce wyjaśniony, dzięki czemu każdy kupujący, nawet ten, dla którego zapis Inci to czarna magia, zrozumie już podczas wizyty w sklepie co dokładnie znajduje się w opakowaniu kosmetyku. Brawo za pomysł, chciałabym, aby więcej firm (także żywnościowych) tak robiło! Same zobaczcie, tutaj 97-99% składników pochodzenia naturalnego, brak szkodliwych substancji:








Zabieram się za testy. :-)



Więcej produktów znajdziecie stacjonarnie 
w Drogeriach Natura oraz online: klik!
Oferta będzie stopniowo powiększana.



Dajcie znać czy słyszałyście już o marce Botanic Skin Food. :-)

9 komentarzy:

  1. Najbardziej ciekawi mnie seria z mango :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają mi się szklane pojemniczki w tych kremach i peelingach. :)

      Usuń
  2. super, do mnie również trafiły nowości tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie rownież dotarła ta przesyłka i z nieukrywaną przyjemnością będę poznawać te kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne produkty, chętnie bym je wypróbowała. Bardzo jestem również ciekawa tego produktu Hydrolat lawendowy do skóry i włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...