wtorek, 9 lipca 2013

Green Pharmacy, Peeling solny "Drzewo herbaciane i zielona glinka"

Dzisiaj o kolejnym peelingu, który wspomagał w ostatnim czasie pielęgnację mojej skóry ciała. Mowa o produkcie marki Green Pharmacy, który prezentuje się tak:


Green Pharmacy
Peeling solny Drzewo herbaciane i zielona glinka




Opis producenta:


                  Naturalne kryształki soli. Oczyszczanie, pielęgnacja, aromat,         relaks dla ciała i zmysłów. Delikatne złuszczanie naskórka, poprawa                  mikrokrążenia. Gładka i miękka skóra. Ekstrakt z liści drzewa herbacianego                                działa przeciwzapalnie, ułatwia gojenie.  
                                Zielona glinka wygładza.


Opakowanie to solidny, sporej wielkości słoik, mieszczący 300 ml produktu. Kosmetyk zielonkawy, zwarty, o wyczuwalnym zapachu.  


Słoik zabezpieczony jest dodatkowym sreberkiem co czyni produkt w pełni świeżym - mamy pewność, że nikt przed nami w nim nie grzebał i za to ogromny plus, bo wciąż zdarzają się kosmetyki, w których brakuje takiego - moim zdaniem - podstawowego bajeru. Opakowanie jest trwałe i ładnie się prezentuje. Konsystencja jest bardzo zwarta, produkt ma kolor zielonkawy, nie ma problemu z jego aplikacją dobrze rozprowadza się zarówno w kontakcie z wodą jak i na suchej skórze. Peeling posiada dużo maleńkich drobinek, które są wg mnie bardzo dobrej ostrości tzn. są mocne, nie ranią przy tym naskórka. Wygładza skórę i zapewnia odpowiednie złuszczanie. Plus za dodatek zielonej herbaty, lubię ten składnik gdyż działa przeciwzapalnie, natomiast zielona glinka zawarta w powyższym specyfiku działa oczyszczająco. Zapach produktu jest przyjemny i mi pasuje, występuje jeszcze w wersji np. rumianek i imbir, róża piżmowa i zielona herbata. Produkt jest wydajny. Nie zawiera parabenów, silikonów, SLES, SLS. Zdecydowanym minusem jest obecność parafiny na drugim miejscu w składzie.  





Dostępność: drogerie, internet 
Cena: ok 14 zł / 300 ml

Co sądzicie o peelingach solnych? Używałyście tego z Green Pharmacy?

15 komentarzy:

  1. musi pachnieć bardzo ładnie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrzebuję jakiegoś peelingu, więc może spróbuję tego :). Choć na razie z marką Green Pharmacy mam na pieńku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie te peelingi GP< lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uzywałam. Ale jak tylko dorwę go gdzieś to kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie próbowałam go,ostatnio ciagle uzywam kawowego wlasnej roboty

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze nie miałam peelingu solnego, zazwyczaj cukrowe. Ale nie wykluczone, że wypróbuję wkrótce ten peeling ;) Zapowiada się bardzo interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  7. daje delikatny efekt mam figę

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy kosmetyk, te dwa składniki bardzo lubię, ale ile jest cukru w cukrze tego nie wiem :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie rozglądam się za jakimś dobrym peelingiem, może się na niego zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wolę peelingi cukrowe, ale ten wydaje się być ciekawy :) kiedyś na pewno się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy, ale ja się nie skuszę ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozważałam zakup tego peelingu. Dziś to już druga pozytywna recenzja jaką widzę. Przy następnej okazji może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety omijam tę markę szerokim łukiem, ponieważ żaden kosmetyk z tej firmy się u mnie nie sprawdził. CO do peelingów solnych to obecnie testuję swój pierwszy i jestem w miarę zadowolona. Pozdrawiam. P.s. Śliczny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiałam ten peeling i na pewno do niego jeszcze wrócę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...