wtorek, 28 stycznia 2014

Rozdanie: Wygraj archiwalne pudełko ShinyBox!

Czas na obiecane w poprzedniej notce rozdanie. :-) Zastanawiałam się nad zasadami zabawy, chciałam zorganizować jakiś kreatywny konkurs, ale ostatecznie doszłam do wniosku, że chciałabym dać szansą każdemu z Was, dlatego reguły będą łatwe, proste i przyjemne.





NAGRODA

Do wygrania jest jedno z archiwalnych pudełek z kosmetykami, ShinyBox. Aby było ciekawiej nie powiem Wam, o który box gracie. Przekona się o tym dopiero Zwycięzca w chwili otwierania pudełka. :-)


ZASADY

1. Polub funpage ShinyBox i my-love-cosmetics. (obowiązkowo)
2. Bądź publicznym obserwatorem mojego bloga. (obowiązkowo)
3. Napisz jaki kosmetyk najchętniej zobaczyłabyś w którejś 
z kolejnych edycji ShinyBox.  (obowiązkowo)

dodatkowe punkty uzyskasz gdy:

4. Dodasz mój blog do blogrolla.
5. Udostępnisz informację o rozdaniu na swoim blogu bądź facebooku (proszę użyć zdjęcia znajdującego się w tym poście).


Dla ułatwienia podaję wzór, którego proszę używać przy udzielaniu odpowiedzi w komentarzu:


1. Lubię ShinyBox i my-love-cosmetics jako:
2. Adres e-mail:
3. Obserwuję jako:
4. Chciałabym aby w którejś z kolejnych edycji ShinyBox znalazł(a) się:
5. Blogroll: tak (link) / nie
6. Udostępniłam: tak (napisz gdzie + podaj link) / nie


_
Zabawa trwa od dzisiaj (28.01.2014) do 18.02.2014 (włącznie). Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu tygodnia od daty zakończenia rozdania. Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski. Wszelkie zapytania proszę kierować na adres mejlowy 34onelove@gmail.com. Sponsorem nagrody jest ShinyBox, natomiast wysyłką zajmuję się ja osobiście.


*** EDIT: Komentarze zablokowane aby zbiór adresów mejlowych nie był pożywką dla kogoś kto używa ich poza zgodą samych zainteresowanych. Są u mnie do wglądu. ;)

Zapraszam do zabawy!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...