czwartek, 14 czerwca 2012

Problem z Facebookiem

No tak. Jakiś czas temu miałam problem z  blogowym szablonem, teraz przyszedł czas na problem z Facebookiem. :D Dziewczyny, może któraś z Was będzie potrafiła mi pomóc.

Założyłam konto dla mojego bloga na Facebooku. Niby wszystko ok, ale:

  • nie mogę polubić żadnej strony,
  • nie wyświetla mi się pole, poprzez które mogłabym wyszukać znajomych,
  • mimo, że mam wstawiony avatar i wyświetla się on na mojej osi czasu, to jeśli komentuję komuś wpis na jego tablicy, to nie wyświetla się przy komentarzu moje zdjęcie.

Kombinuję od kilku dni i nie potrafię na to nic poradzić. Udało się jedynie dodać na blogu odnośnik do konta na Facebooku, ale to nie było trudne więc dałam radę. ;-)



Może któraś z Was zna się na tym lepiej niż ja i potrafiłaby mi pomóc? Mogę podać na mejla dane konta na Facebooku, jeśli trzeba by było coś tam pogrzebać.

Konto na fejsie założyłam w połowie kwietnia, a nadal jak widać nie funkcjonuje. :-(

Byłabym ogroooooomnie wdzięczna!

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Za pierwszym razem tak zrobiłam. Musiałam odczekać 2 tygodnie, aż zwolni się adres mejlowy który utworzyłam specjalnie dla bloga, bo Facebook kasuje konto dopiero po upływie tego czasu. :( Założyłam od nowa i dzieje się to samo. Podejrzewam że coś w ustawieniach jest nie tak, ale patrzę, czytam, zmieniam i wciąż nie działa.

      Ale dzięki za propozycję. :D Pewnie na tym właśnie się skończy. :D

      Usuń
  2. Nie wiem, o co może chodzić, ale jeśli byś chciała, to podaj dane do konta na facebooku(zmień tymczasowo hasło, żeby nie było, że przechwycę) i spojrzę świeżym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jako strona na facebooku nie możesz mieć znajomych tylko fanów (którzy Ciebie "lajkują") dlatego nie ma tego pola..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo chciałam napisać. Możesz polubić stronę jako użytkownik, a nie jako strona.

      Usuń
  4. ja ma problem z profilem bloga na fb z tym, że niektórych mogę lubić a innych nie. Nie wie jak to możliwe. A co do tego, że nie można mieć znajomych to w moim profilu bloga mam taka opcję.
    Nie wiem co jest grane, nie rozkminiam tego

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli masz utworzone konto jako "firma" a nie użytkownik, to nie masz możliwości wyszukiwać i dodawać znajomych

    OdpowiedzUsuń
  6. ale na FB nie możesz polubić stron lub zaprosić znajomych jako fanpage...
    więc tak:
    - musisz być zalogowana prywatnie i wejść na stronę, którą chcesz polubić,
    - w nowym oknie otworzyć jeszcze raz FB, ale na stronę główną i kliknąć po prawej stronie w panelu w nazwę fanpage'a bloga
    - tam kliknij u góry w zakładkę 'edytuj stronę; i klikasz w ostatnią pozycję 'korzystaj z fb jako OneLove czy jak tam nazwałaś swój fanpage'
    - teraz odświeżasz tą pierwszą zakładkę, którą chciałaś polubić i klikasz 'lubię to'

    dopiero wtedy polubisz daną stronę jako fanpage bloga.... i tak za każdym razem...


    uffff... daj znać czy się udało

    pamiętaj, żeby później przełączyć się w zakładce u góry na swój prywatny profil ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam problem z bloggerem , wrzuca mi fotki od lewej i nie ma możliwości tego zmienić

    OdpowiedzUsuń
  8. nan Fb ale nie wiem co sie stalo z twoim ..

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety się nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba problem rozwiązany ;)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, działa. :) Dziękuję wszystkim za pomoc, a w szczególności Monice i Zuzi za poświęcony czas i pogrzebanie na stronce. :) :*

      Usuń
  11. ja nawet nie pamiętam jak to się robiło:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic się dziołcha nie martw - mam ten sam problem :]
    Skorzystam z rad tutaj zamieszczonych, na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że udało ci się to rozwiązać :)

    Mi z kolei na fb nie ładuje linków :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam FB, więc nijak się znam...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...