środa, 1 sierpnia 2012

Pierwsze urodziny bloga + konkurs! :-) [KONKURS ZAMKNIĘTY]

Wczoraj mój blog obchodził swoje pierwsze urodziny. Choć już od miesiąca myślałam o tej dacie, to kiedy wreszcie nadeszła, zupełnie o tym zapomniałam.
Aj, tak to tylko ja potrafię! ;-)


źródło zdjęcia: klik!

Chciałam podziękować Wam za obecność, każdy komentarz, mejl i dobre słowo. :-) To dzięki Wam, mój blog istnieje i wciąż się rozwija. Stronę założyłam dokładnie rok temu nie mając w ogóle świadomości, że tak polubię blogowanie. Stało się dla mnie niemal codziennością! :-)

Trochę statystyk. :-)


Mój blog odwiedziło do tej pory 79,660 osób. :-) 693 Czytelniczek postanowiło obserwować mój blog publicznie. W połowie czerwca strona my-love-cosmetics doczekała się swojego konta na Facebooku, które polubiło do tej pory 61 z Was. :-)

 
   


Pod każdym postem znajduję codziennie wiele komentarzy, za które bardzo serdecznie Wam dziękuję! :-) Lubię je czytać, lubię kiedy dzielicie się ze mną swoimi spostrzeżeniami i pomysłami. :-)



Myślę, że urodziny bloga to idealny pomysł na konkurs. :-) Rozdanie, do którego można się jeszcze zgłaszać (klik!) kończy się jutro, a konkurs zacznie dzisiaj i skończy za 3 tygodnie.
Zasady łatwe, aby każdy bez przeszkód mógł wziąć nim w udział. :-) Nagroda została zasponsorowana przez markę Mrs. Pottrer's, która objęła patronat nad konkursem! :-)


DO WYGRANIA SĄ DWA TAKIE SAME ZESTAWY!





W skład nagrody wchodzi:
- Mrs. Potters, szampon, odbudowa i nawilżenie (aloes i jedwab) 500 ml
- Mrs. Potters, ekspresowa odżywka bez spłukiwania, większa objętość (lotos i kolagen) 200 ml
- Mrs. Potters, długopis
to wszystko zapakowane w firmową reklamówkę.

*od siebie do obu nagród dorzucę jeszcze jakąś niespodziankę! :-)



ZASADY ROZDANIA!

Aby wziąć udział w zabawie:

Musisz:
- być publicznym obserwatorem mojego bloga,
- podać swój adres mejlowy
- polubić Mrs. Potters na facebooku: klik!
- odpowiedz na pytanie:
jak najchętniej spędziłabyś swoje wymarzone wakacje?



Możesz:
- dodać mnie do blogrolla 
- dodać informację o moim rozdaniu (notka na blogu, podlinkowane zdjęcie nagrody w pasku bocznym, bądź info na facebooku)
- polubić mój blog na facebooku klik!


Wzór:

Obserwuję jako:
E-mail:
Lubię Mrs. Potters na Facebook jako: (imię i pierwsza litera nazwiska)
Odpowiedź na pytanie:
Blogroll: TAK/NIE (jeśli tak, podaj adres bloga)
Info o rozdaniu: TAK/NIE (jeśli tak, napisz gdzie dodałaś informację i podaj bezpośredni link)
Lubię My-Love-Cosmetics na facebooku jako: (imię i pierwsza litera nazwiska)



___

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest blog http://my-love-cosmetics.blogspot.com/, a sponsorem nagrody Mrs. Potters.
2. Czas trwania konkursu: 01.08-22.08.2012 (trzy tygodnie)
2 a) Wysyłka tylko na terenie POLSKI.
3. Aby wziąć udział w rozdaniu musisz być osobą pełnoletnią lub uzyskać zgodę rodziców.
4. Zasady konkursu: 
Aby wziąć udział w konkursie należy:
- publicznie obserwować mojego bloga
- podać swój adres mejl (do weryfikacji przy kontakcie w sprawie nagrody)
- polubić funpage Mrs. Potters.
- odpowiedzieć na pytanie konkursowe:  jak najchętniej spędziłabyś swoje wymarzone wakacje?
Aby zwiększyć swoje szanse należy:
- dodać mój blog do blogrolla
- umieścić informację o moim rozdaniu (obojętnie gdzie: facebook, notka na blogu, pasek boczny z rozdaniami) i podać link.
- polubić mój blog na facebooku
5. Zwycięzca  zostanie wybrany na podstawie odpowiedzi na zadane pytanie, przedstawione na blogu w terminie 3 dni od zakończenia konkursu. Na mejla z danymi adresowym zwycięzcy czekam 7 dni, jeśli nie zgłosi się – wybiorę kolejną osobę.
5 a. Wysyłka nagrody nastąpi do 3 dni roboczych od otrzymania mejla z danymi do wysyłki.
6. Nagrody są dwie jednakowe, zawierają:
- Mrs. Potters, szampon, odbudowa i nawilżenie (aloes i jedwab) 500 ml
- Mrs. Potters, ekspresowa odżywka bez spłukiwania, większa objętość (lotos i kolagen) 200 ml
- Mrs. Potters, długopis
to wszystko zapakowane w firmową reklamówkę
* + niespodzianka

6 a. Produkty są nowe, nieużywane.
7. Biorąc udział w konkursie akceptujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883 z późn.zm.) Wyrażasz również zgodę na publikację na blogu http://my-love-cosmetics.blogspot.com/ swojego nicku.
8. Wszelkie pytania proszę kierować na mejla: 34onelove@gmail.com




Zapraszam do udziału w konkursie! :-)

28 komentarzy:

  1. sto lat Kochana :* życzę sukcesów w dalszym blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja im bardziej myślę o jakiejś dacie to właśnie częściej o niej zapominam ;)
    Wszystkiego najlepszego dla bloga i dalszych blogowych sukcesów ;)):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czyli nie jestem sama, z tym zapominaniem dat. :) Dzięki! :*

      Usuń
  3. Sto lat!
    życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego ;) powodzenia w dalszym blogowaniu i oby więcej było takich postów urodzinowych bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. super gratuluję wytrwałości, i życzę kolejnej rocznicy i to nie jednej

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję urodzin bloga, jest co świętować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę następnego roczku z nami ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :* cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i życzę jeszcze wiele takich urodzin:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. sto lat;) kolejnych lat blogowania;) i tysiecy czytelnikow;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego i dalszego owocnego blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. życzę Ci kolejnych lat blogowania i wiernych czytelników

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę kolejnych tak udanych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚWIETNY BLOG gratuluję i życzę kolejnych sukcesów :)
    polecam również mój blog o zakupach i kosmetykach http://biancofragola.blogspot.com/ jak chcecie to zobaczcie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. 100 lat i gratulacje wytrwałości ;)
    przy okazji nieśmiało zapraszam na mojego raczkujacego włosowego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Życzę dalszej wytrwałości:) owocnego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj nie tylko ty tak potrafisz bo ja też tak często robię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Komentarze z danymi osobowymi typu mejl, nazwisko itp zostały usunięte aby chronić Waszą prywatność (jak podałam w regulaminie).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...