czwartek, 19 lipca 2012

Lipcowe rozdanie u One_LoVe (ZAMKNIĘTE)

Tak jak wczoraj wspomniałam - ogłaszam rozdanie. :-) Jako, że nagroda jest dość mała, zdecydowałam, że czas trwania zabawy będzie krótki: bawimy się od dzisiaj czyli 19 lipca 2012 do 02 sierpnia 2012 - czyli pełne dwa tygodnie.
Dodam jeszcze, że 31 lipca ogłoszę nieco większe rozdanie na moim blogu, w którym będą do wygrania produkty do włosów. :-)


Wiele z Was chciało wypróbować produkty z limitki różanej, ale nie wszędzie można ją dostać. Ostatnio będąc w Rossmannie trafiłam na trzy ostatnie kosmetyki więc wzięłam je, z myślą o Was. :-)


Nagroda wygląda tak:


W jej skład wchodzą, produkty nowe, nieużywane:


- MERINO, Ochronny sztyft do ust z lanoliną, SPF30+  (jedna sztuka)
- Cień potrójny WIBO, kolekcja różana, odcienie niebieskiego (jedna sztuka)
- Cień potrójny WIBO, kolekcja różana, odcienie zielonego (jedna sztuka)
- RIMMEL, lakier pękający do paznokci, 020 silver clash (jedna sztuka)
- Błyszczyk WIBO, kolekcja różana, kolor 05 (jedna sztuka)
- RIVAL de Loop, maska peelingująca z ekstraktem aloesu i rumianku, 2x8 ml.


ZASADY ROZDANIA!

Aby wziąć udział w zabawie:

Musisz:
- być publicznym obserwatorem mojego bloga,
- podać swój adres mejlowy
- odpowiedz na pytanie: 
Czego nie może zabraknąć latem w Twojej kosmetyczce?


Możesz:
- dodać mnie do blogrolla 
- dodać informację o moim rozdaniu (notka na blogu, podlinkowane zdjęcie nagrody w pasku bocznym, bądź info na facebooku)
- polubić mój blog na facebooku klik!


Wzór:

Obserwuję jako:
E-mail:
Odpowiedź na pytanie:
Blogroll: TAK/NIE (jeśli tak, podaj adres bloga)
Info o rozdaniu: TAK/NIE (jeśli tak, napisz gdzie dodałaś informację i podaj bezpośredni link)
Lubię na facebooku jako: (wystarczy imię i pierwsze dwie litery nazwiska)



Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jak również sponsorem nagrody jestem ja, One_LoVe, właścicielka bloga: http://my-love-cosmetics.blogspot.com/
2. Czas trwania konkursu: 19.07-02.08.2012 (dwa tygodnie)
3. Aby wziąć udział w rozdaniu musisz być osobą pełnoletnią lub uzyskać zgodę rodziców.
4. Zasady konkursu: 
Aby wziąć udział w konkursie należy:
- publicznie obserwować mojego bloga
- podać swój adres mejl (do weryfikacji przy kontakcie w sprawie nagrody)
- odpowiedzieć na pytanie konkursowe: Czego nie może zabraknąć latem, w Twojej kosmetyczce?
Aby zwiększyć swoje szanse należy:
- dodać mój blog do blogrolla
- umieścić informację o moim rozdaniu (obojętnie gdzie: facebook, notka na blogu, pasek boczny z rozdaniami) i podać link.
- polubić mój blog na facebooku
5. Zwycięzcę wybiorę samodzielnie, w terminie 3 dni od zakończenia konkursu. Na mejla z danymi adresowym zwycięzcy czekam 7 dni, jeśli nie zgłosi się – wybiorę kolejną osobę.
5 a. Wysyłka nagrody nastąpi do 3 dni roboczych od otrzymania mejla z danymi do wysyłki.
6. Nagroda zawiera:
- MERINO, Ochronny sztyft do ust z lanoliną, SPF30+  (jedna sztuka)
- Cień potrójny WIBO, kolekcja różana, odcienie niebieskiego (jedna sztuka)
- Cień potrójny WIBO, kolekcja różana, odcienie zielonego (jedna sztuka)
- RIMMEL, lakier pękający do paznokci, 020 silver clash (jedna sztuka)
- Błyszczyk WIBO, kolekcja różana, kolor 05 (jedna sztuka)
- RIVAL de Loop, maska peelingująca z ekstraktem aloesu i rumianku, 2x8 ml.

6 a. Produkty są nowe, nieużywane.
7. Biorąc udział w konkursie akceptujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883 z późn.zm.) Wyrażasz również zgodę na publikację na blogu http://my-love-cosmetics.blogspot.com/ swojego nicku.

8. Wszelkie pytania proszę kierować na mejla: 34onelove@gmail.com



Zapraszam do zabawy! :-)

2 komentarze:

  1. Tym razem powstrzymam się od udziału, muszę opanować ilość kosmetyków, jaką już mam :) Ale wszystkim życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...