poniedziałek, 17 września 2012

Oriflame: Hair X, Styling Heat Protection Lotion (Termoochronny balsam do stylizacji włosów)

Wiele razy zawiodłam się na produktach marki Oriflame, dlatego teraz kilka razy porządnie zastanowię się przed zakupem czegoś z katalogu. Moja siostra jednak ma odmienne zdanie, lubi kosmetyki tej marki, i co miesiąc kupuje sobie coś nowego - tym właśnie sposobem miałam okazję przetestować ten produkt.




Opis producenta:

Ochronny balsam z kompleksem Thermo Protector odżywia włosy dzięki zawartości olejku kokosowego i zabezpiecza je podczas stylizacji na ciepło (do temperatury 180°C). Włosy odzyskują lekkość i naturalny wygląd oraz stają się łatwiejsze do układania.


Opakowanie stojące, miękka poręczna tubka z odpowiednim dozownikiem. Kolor kosmetyku biały. Konsystencja rzadka, ale nie lejąca. Zapach przyjemny. Opakowanie 150 ml.






             Wizualnie nie mam mu niczego do zarzucenia, opakowanie dobrze leży w dłoni, odpowiednio dozuje produkt, który raczej nie wylewa się przez palce. Samo nałożenie kosmetyku na włosy jest łatwe, produkt rozsmarowuje się gładko i przyjemnie. Zapach ok. Jeśli chodzi o działanie - dla mnie bubel. Oceniam ten produkt jako posiadaczka grubych i gęstych włosów. Balsam kompletnie się u mnie nie sprawdził. Włosy po wysuszeniu są matowe, obciążone, pozbawione życia, nie chcą się układać i szybciej się przetłuszczają. Wszystko co złe i czego nie chciałyby moje włosy uświadczyć osiągnęłam dzięki użyciu tego balsamu. Jeśli chodzi o ochronę to gołym okiem nie mogę jej stwierdzić więc nie oceniam ani na plus ani na minus.
Nie będę się rozpisywać - nie polecam.


Plusy:
+ łatwa oplikacja
+ zapach
+ opakowanie

Minusy:
- włosy stają się matowe, pozbawione życia
- obciąża
- szybciej się przetłuszczają
- nie chcą się układać
- cena

Dostępność: Oriflame
Cena: ok. 23 zł / 150 ml.



Dla mnie bubel. Używałyście? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? Macie swoje ulubione balsamy do włosów?

21 komentarzy:

  1. Nie stylizuję włosów, więc nie używam takich kosmetyków:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że obciąża włosy, ale tak często działają te kosmetyki, które mają ułatwiać stylizację i chronic przed temperaturą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za matowe włosy to ja dziękuję... Zostanę chyba przy mgiełce Marion, jakoś nie sprawdzają mi się te mleczka/balsamy termoochronne.

    OdpowiedzUsuń
  4. To się na pewno bym nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie same odczucie przy jakichkolwiek balsamach, włosy matowe, bez życia. Ciekawa jestem, czy kiedyś powstanie perełka, która będzie działać tak jak obiecuje producent...

    OdpowiedzUsuń
  6. Z kosmetyków z Oriflame lubię tylko tusze i kredki. Testowałam kilkanaście produktów do włosów i nie znalazłam nic dla siebie. Lubiłam tylko pierwszą wersję szamponu i odżywki kokosowej sprzed ok. 10 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam przekonania co do produktów do włosów z Ori i Avonu i swojego zdania chyba nigdy nie zmienię :)

    Buziaki,Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej serii hairX mam tylko wcierke ale jej jeszcze nie uzywalam. Skladem nie zacheca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie wszystkie tego typu produkty obciążają niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama go używa i sobie go chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, więc się nie skuszę, nie przepadam ogólnie za oriflame, rzadko kiedy coś kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć:))

    OdpowiedzUsuń
  13. szukam czegoś do termoochrony włosów ale widzę, że ten produkt nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam szampon z tej serii, który niestety strasznie wysusza mi włosy:( (opiniemoje.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na każde włosy dany kosmetyk, będzie działał inaczej. Najpierw same wypróbujcie, a potem możecie negować produkt. Produkt jest tak wydajny, że dla moich cienkich włosów wystarczy niewielka ilość. Trzeba też samemu trochę pokombinować z dozowaniem różnych kosmetyków, bo przecież każdy z nas jest inny.
    Pozdrawiam i zachęcam do testowania kosmetyków przed zakupem
    Gosia K
    Konsultantka Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  16. Good afternoon! I just found your blog, and I want to ask, whether this product is available to buy in your country, because in my (Slovakia) not :( :( thank you

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...