wtorek, 22 maja 2012

Zeszłotygodniowe zakupy

W zeszłym tygodniu uzupełniłam swój zapas hydrolatów. Mimo, że ostatnio zamówiona kocanka i oczar jeszcze nie osięgnęły dna, zamówiłam trzy nowe buteleczki. Hydrolatów używałam już całe mnóstwo, ale wydaje mi się, że tych jeszcze nie miałam okazji testować.

Wybrałam:
- dwie buteleczki hydrolatu z rumianu szlachetnego
- jedną buteleczkę hydrolatu z zielonej herbaty

Ich zakup wyniósł mnie 45,60 zł





Z kosmetyków do pielęgnacji całego ciała zaopatrzyłam się w:

- balsam YVES ROCHER Hamammelis, 400 ml
- Lactacyd z pompką, 200 ml
- żel pod prysznic ISANA 300 ml (bardzo lubię ten zapach i chętnie do niego wracam :-) )




Były też zakupy odzieżowe. W New Looku upolowałam kopertówkę. Dokładnie takiej szukałam, więc ucieszyłam się na jej widok. Jest powiedziałabym średniej wielkości, mierzy 27 x 16 cm. :-) Jest brązowa. Będzie pasowała mi do sukienki. Kosztowała tylko 35 zł (normalna cena 49,99zł).






I na koniec butki. Kupiłam trzy pary, ale w jednych już chodzę - w takich cielistych baletkach więc nie będę robiła fotek. W Deichmannie kupiłam platformy, kosztowały zaledwie 69 zł, są bardzo wygodne i stabilne, a że czarne to będą pasowały do wszystkiego. Obcas 9 centymetrów, przy czym platforma ma 1,5 cm. Tenisówki w kwiatki kupiła mi siostra na targu za jedyne 10 zł. :-) Lubię tego rodzaju butki na co dzień, podobnie jak baletki, są bardzo wygodne i również pasują do wielu rzeczy.






Ale dzisiaj gorąco! We Wrocławiu na dzisiaj zapowiadali prawie 30 stopni. Jutro bądź pojutrze wracam z recenzją, prawdopodobnie będzie to kolorówka. :-)
A co Wam udało się ostatnio upolować? 

43 komentarze:

  1. mam podobne butki z Deichmanna :) a takie trampeczki muszę upolować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio też zaopatrzyłam się w hydrolaty, ale w mazidłach. Chcę przetestować jak najwięcej, a tam mają fajne małe buteleczki, których i tak później potrzebuję. Obecnie używam kocanki i tęsknię za zapachem oczaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To mi przypomina, że muszę uzupełnić zapas hydrolatów

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym miesiącu zdecydowanie przesadziłam z kosmetycznymi zakupami, aż mam wyrzuty sumienia :p
    I mamy takie same tenisówki :) Bardzo fajnie wyglądają tylko trochę za szybko się brudzą :(

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kopertówka! też bym chętnie jakąś kupiła, ale nie mogę się zdecydować :/ za duży wybór jak dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kopertówka !! z jakiego targu sa trampeczeki ??

    OdpowiedzUsuń
  7. kopertówka - bomba i zwyczajnie nie wierzę, że te tenisówki Twoja sis kupiła za dychę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne trampki :-) Udane zakupy! Ja tych hydrolatów też nie znam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już otworzyłam rumiankowy, i używam od kilku dni (miałam zamiar dokończyć najpierw oczar ale nie mogłam się powstrzymać:P)

      Usuń
  9. Też szukam kopertówki, tylko, że ja w kolorze nude:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna kopertówka i śliczne tenisówki :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tenisówki są mega :) gorąco, gorąco ale od wschodu do Wrocławia nadciągają ciemne, burzowe chmury ... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem z Wrocławia. :)) to prawda, dość szybko pociemniało, i nie jest już tak duszno jak jeszcze godzinę temu! burza będzie, oj będzie!

      Usuń
  12. śliczna torebka :D tenisówki urocze .

    OdpowiedzUsuń
  13. popieram, że u nas gorąco, ale za oknem słyszę już grzmoty :)
    czaję się na zamówienie z zsk, ale będzie musiało jeszcze trochę poczekać, bo nie mam pojęcia od czego zacząć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tworzę post o olejach, który pewnie wskoczy jutro na bloga. może ułatwi Ci decyzję. :) zależy oczywiście od Twoich potrzeb ale ja na 1 raz proponuję jakiś olejek, hydrolat, kwas hialuronowy, może jakiś peeling... :)

      Usuń
    2. Czekam na post o olejach,właśnie planuje zakupy na Zsk i już wiem co kupię,na pewno to będzie hydrolat:D

      Usuń
  14. Śliczna kopertówka!
    Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tych ostatnich butkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, też właśnie muszę się w hydrolaty zaopatrzyć, bo już tylko odrobinę aloesowego w atomizerku mi zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy : ) Ja na razie jestem na odwyku , także fajnie popatrzeć jak inni się uszczęśliwiają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę w końcu zamówić jakieś hydrolaty na próbę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ zakupy :) Ta torebka jest prześliczna :) A buty w kwiaty mam podobne tylko, ze czarne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałaś już ten hydrolat z zielonej herbaty? Dobry jest?

    Śliczne butki, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. tenisówki- takie moje :) zielonej herbaty jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę w końcu sobie kupić jakiś hydrolat, na razie skusiłam się na kwas hialuronowy żeby się nawilżać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. no no fajne zakupy, Lakcatyd mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  24. Też lubię takie trampki na co dzień, jak to moja mama mówi "do latania" :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Popadało, popadało, ale burzy nie było :)

    A czy te buty na obcasie nie "kłapią" (wiem, że nie ma takiego słowa ;D) Ci podczas chodzenia?

    OdpowiedzUsuń
  26. Hydrolaty to fajna sprawa! Ja obecnie mam tylko jeden, ale będę próbować kolejne :-) A tenisówki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kopertówka i obcasy są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam wlasnie hydrolat wlasnie z rumianu i bardzo go lubie. szkoda ze pachnie gorzej niz oczar, ktorego zapach jest cudowny.

    zakochalam sie w Twojej kopertówce, ot co!

    masz racje, dzis we wrocku bylo strasznie cieplo, w dodatku tramwaj ktorym jechalam dojechal do skrzyzowania z wypadkiem i musialam na uczelnie pieszo dotrzec, pot lal sie ze mnie strumieniem, obrzydliwa jest taka pogoda w wielkiem betonowym miescie :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobają mi się ostatnio tenisówki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawi mnie hydrolatu z zielonej herbaty, ale na razie mam inne.

    OdpowiedzUsuń
  31. trampki z motywem kwiatowym uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapowiadali 30 a było chyba ze 40 :D Zastanawiam się nad tym hydrolatem z zielonej herbaty ale w końcu wybrałam inny. Ten pewnie za jakiś czas wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kopertówka jest cudowna :)! Oddawaj :P

    OdpowiedzUsuń
  34. a Proszę tutaj strona
    http://www.gepir.pl/Strony/party_by_gtin.aspx
    podawałam przy poście z zakupami:)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne zakupy ;))

    Oraz zapraszam do mnie na konkurs! Ciekawa nagroda do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...