sobota, 31 marca 2012

Zakupy z całego tygodnia

Dzisiaj post o zdobyczach zakupowych ostatniego tygodnia. Wreszcie udało mi się upolować pielęgnację z Be Beauty. W pobliskiej Biedronce od dawna nie mogę spotkać balsamów a bardzo chciałam je przetestować. Kupiłam przy okazji krem do rąk (maniak:P) ale nie mogłam się powstrzymać kiedy zobaczyłam cenę: 3,99 zł!
W Rossmannie kupiłam żel pod prysznic, bardzo lubię te z Isany, są tanie i dobre jakościowo. Na zdjęciu widać również żel do skórek z Sally Hensen, naczytałam się o nim tyle dobrego, że w końcu kliknęłam go na Allegro. :-)



Kolejnym zakupem był zestaw z Avon. Przyznam szczerze, że nie znam za bardzo ich zapachów, kojarzę może z cztery pozycje. Do katalogu nie mam dostępu, nie mam swojej konsultantki. Przypadek sprawił, że któregoś dnia katalog znalazłam w swojej skrzynce na listy. :-) Zapach Infinite Moment przypadł mi do gustu. Zaczęłam szukać na Allegro. Cena zestawu w katalogu to 74,00 zł, a ja kupiłam go za... 35, 00 zł!
To mi się podoba! :-)
Rozczarowaniem jest jednak zapach w rzeczywistości i trwałość... Nie pachnie tak samo jak ten, którym pachnie potarta kartka w katalogu, ale nie jest zły, więc sobie go zostawię.






to zdjęcie pochodzi ze strony: http://ibeauty.pl


Ostatnim nabytkiem jest uzupełnienie zapasów hydrolatów, o których pisałam Wam przedwczoraj. Post wywarł pozytywny odzew z Waszej strony więc już niebawem dalsza część. :-) Poza hydrolatami w moim wirtualnym koszyku wylądowały dwa olejki myjące o których wspomnę jeszcze na pewno za jakiś czas.




A Wy co ciekawego ostatnio upolowałyście? Mnie czekają jeszcze zakupy odzieżowe, które popełnię za pewne w przyszłym tygodniu, chętnie się Wam pochwalę co kupiłam. :-) Pozdrawiam!

52 komentarze:

  1. szkoda że trwałość perfum Avonu ma wiele do życzenia bo zapachy są naprawdę fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, szkoda, tym bardziej że na Allegro ceny są bardzo okazyjne, perfumy często kosztuję ponad połowę mniej aniżeli w katalogu!

      Usuń
    2. Ja z Avonu bardzo lubię Perceive :)

      Usuń
  2. Super zakupy, tez uwielbiam te żele pod prysznic. Kochana powiedz mi w jaki sposób dodajesz ramki do zdjęć? Przepięknie tow wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, te ramki same mi się pojawiają, ja ich nie tworzę. Możeliwe, że jest tak bo mam białe tło w miejscu wklejania zdjęć. Albo coś w ustawieniach.. Nie mam pojęcia.

      Usuń
  3. ja właśnie zrobiłam zakup z Biochemii Urody :) i czekam na paczkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. trwałość niestety słaba :(
    ja własnie chcę kupić coś z biochemi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczę musze kiedys kupić coś na biochemii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hydro laty bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. interesujesz się fotografią?
    polub mój fanpejdż, masz szansę wygrać darmową sesję!
    >więcej? na blogu! Wygraj!<

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te produkty z Be Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie są bardzo fajne, od początku mi się spodobały. :)

      Usuń
  9. super zakupy, a ten zestaw z avonu swietna okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, na allegro opłaca się kupować najbardziej produty z avonu. :)

      Usuń
  10. świetne zakupy!
    uwielbiam produkty biedronkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kilka razy perfumy z Avonu i niestety u mnie trwałość też była słaba :<

    OdpowiedzUsuń
  12. ja za Avonem jakoś nie przepadam, ale fakt że ich perfumy mają bardzo fajne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię żele z Isany, chociaż zdarzy mi się ponarzekać na niektóre warianty zapachowe;/ dawno temu jakiś cytrusowy mnie zawiódł, a teraz zielone jabłuszko:/ zadowolona byłam za to z oliwkowego i kwiatu wiśni:) mam jeszcze w zapasie arbuzowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. arbuzowy?! musi być mój! nie widziałam nigdzie do tej pory!

      Usuń
  14. Świetne zakupy :) Ja ososbiście nie przepadam za zapachami Avonu, może oprócz perfum i mgiełki o zapachy magnolii(?) :) Nie wiem czy jeszcze nawet go produkują ale pamiętam jak podkradałam go mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo owocne zakupy! :)
    Właśnie hydrolaty najbardziej mnie zaciekawiły :)
    Ja też niedługo zamieszczę post o kosmetykach, bo trochę się tego nazbierało :)
    Obserwuję wiec jestem na bieżąco z kolejnymi postami :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na temat kremu do rąk robiłam recenzję u siebie. Zapraszam :)

    http://anusiakowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Balsam z Bebeauty bardzo fajny. Miałam i polecam .;]
    Świetne perfumki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. balsam z Biedry jest bardzo dobry! i ten zapach ah :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Planuję zakup tych perfum z Avonu bardzo ładne są za taką cenę udało Ci się kupić wow:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie patrzyłam ostatnio na ten żel z Isany, ale mówię sobie dość! Zużywam najpierw to, co mam w zapasach ;)
    I balsam też kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja dopiero w poniedziałek jadę na zakupy, Infinity Moment pachnie ślicznie dobry wybór

    OdpowiedzUsuń
  22. Żele z Isany też ostatnio bardzo polubiłam, kupiłam, aż 3 ale w sumie dwa już na wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cały czas mnie interesują te hydrolaty...

    OdpowiedzUsuń
  24. Rowniez kocham te hydrolaty oczarowe. Na dzien dzisiejszy nie wyobrazam sobie bez nich mojej codziennej pielegnacji.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja w tym miesiącu w sumie tylko dwa kosmetyki kupiłam :) no i jeden dostałam :]

    OdpowiedzUsuń
  26. super zakupy! ciekawa jestem jak sprawuje się żel do skórek???

    OdpowiedzUsuń
  27. zgadzam się że perfumy na żywo pachną inaczej niż kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem ciekawa tego żelu do skórek z Sally Hansen. Drogi był? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. avon ma różne perfumy, niektóre lepszej jakości niektóre gorsze i wcale nie jest to zależne od ceny niejednokrotnie przekonałam się o tym....

    OdpowiedzUsuń
  30. z biedronkowego kremu do rąk będziesz zadowolona:)
    ciekawa jestem czy balsam z Biedronki jest tak samo dobry jak krem:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja nie tak dawno bylam na zakupach ciuszkowych i nawet kilka rzecy kupilam, a i tak czuje, że potrzeby mam nadal spore xD

    zapraszm do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Napisz Kochana, jak sprawuję się produkty Be Beauty :-)

    Dodaję z przyjemnością bloga do obserwowanych
    Pozdrawiam serdecznie
    Zapraszam na mój najnowszy post z zużyciami marcowymi :-)

    Ściskam :-*

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiem, że to nie Ty go skasowałaś :) Komentarz się dodał, ale widocznie Blogger go skasował... ciekawe u ilu osób jeszcze poznikały moje komentarze ;/
    A pytałam, które hydrolaty są lepsze, te z ZSK czy BU? ZSK to firma spod mojego miasta i mają u nas dystrybutora, miałam zamiar się do nich wybrać po wypłacie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hydrolaty z ZSK i BU stawiam na jednym poziomie, te i te są świetne. zdecydowanie nie polecam tych z naturalis, kupiłam kiedyś kocanką i tak mnie podrażaniała, zawiera konserwanty, ogólnie jestem na nie.
      fajnie że masz ZSK blisko. :)
      u mnie też niby jest sklep w których sprzedają ich produkty ale jak tam byłam był tak mały wybór... i cena o 1/3 większa niż na stronie. :((

      Usuń
    2. No właśnie pójdę zobaczyć jak ceny i jaki wybór, bo jak nie, albo się przejadę do firmy albo zamówię online ;)
      Dzięki za odp :*

      Usuń
  34. Czekam na recenzję żelu do skórek, sama bym się chętnie w taki zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię ten balsam z Be Beauty:))

    OdpowiedzUsuń
  36. heh, posiadam zarówno hydrolaty, olejki jak i infinte :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana, Ty nie możesz znaleźć balsamów, a ja nie mogę znaleźć peelingów :(

    OdpowiedzUsuń
  38. He, mam ten sam krem do rąk z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam ten balsam z Biedronki^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam ten żel pod prysznic z Isany ma cudowny zapach ale niestety krótko utrzymuję się on na skórze;(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...