wtorek, 14 marca 2017

Shinybox: Winter SPA || Luty 2017 [recenzja]

Zgrabnym krokiem przechodzimy do recenzji lutowego Shinyboxa. :-) To, że zrobił na mnie dobre wrażenie, już wiecie. Dzisiaj poświęcę nieco więcej uwagi każdemu z kosmetyków, które znalazłam wewnątrz zimowego boxa i powiem kilka słów odnośnie marcowej edycji. :-)


Shinybox: 
Winter SPA || Luty 2017 [recenzja]






Nowością w tym miesiącu okazała się obecność dodatkowej tektury ochronnej, która ma na celu zabezpieczenie pudełka. Pierwszy raz od dawna, box dotarł do mnie w stanie nie naruszonym, więc wqrto pochwalić inicjatywę zespołu SB. Tekturka jest gruba, sztywna, porządnie wykonana. Mam nadzieję, że teraz będzie pojawiać się regularnie. :-) Tyle odnośnie części zewnętrznej.
Wewnątrz pudełka znalazłam głównie pielęgnację, tylko jeden kosmetyk należy do kategorii zwanej kolorówką. Marki, które znalazły się w tej edycji: Elfa Pharm, Pixie, Il Salone Milano, Delia, Mama's, AA, Alpha-H, Pixie, Consonni, Cupandyou.


ELFA PHARM Peeling do ciała z filtratem ze śluzu ślimaka Vis Plantis 
produkt pełnowymiarowy 14,99 zł / 200 ml

Ten produkt zdążyłam już zrecenzować w osobnym poście, znajdziecie go tutaj: klik! Kosmetyk ma niewielkie, naturalne i w pełni biodegradowalne drobinki przypominające ziarenka piasku, które delikatnie ścierają naskórek. Za jego sprawą skóra jest wygładzona, zmiękczona i odświeżona. Peeling przyjemny w użyciu, jednak bez efektu "wow".

Il SALONE MILANO Maska lub krem do włosów

Maska do włosów farbowanych znajduje się w wygodnej tubie mieszczącej 250 ml produktu. Jest wygodna i poręczna. Aplikacja przebiega bez problemu za sprawą kremowej konsystencji. Ma ciekawy zapach, taki mleczko-perfumowany, który utrzymuje się na włosach. Kosmetyk zmywam po 2-3 minutach zgodnie z zaleceniami Producenta. Efekty? Włosy łatwiej się rozczesują, a następnego dnia rano są miękkie, nawilżone i wygładzone. Kosmetyk zdał u mnie egzamin.
produkt pełnowymiarowy 29,99 zł / 250 ml



PIXIE COSMETICS Korektor pod oczy
produkt pełnowymiarowy 48,00 zł / szt.

Ten korektor był mi już wcześniej znany. Mam w swoich zbiorkach odcień 01 Wanilla Cream. Dzięki Shinyboxowie uzupełniłam kolekcję o odcień jaśniejszy - 00 Creme Brulle. Produkt jest w pełni mineralny oraz naturalny, dobrze sprawdza się na delikatnej skórze okolic oczu. Reviving ładnie kryje cienie pod oczami, koryguje niedoskonałości, neutralizuje i rozjaśnia przebarwienia. Z chęcią napiszę o nim coś więcej i przy okazji zrobię dla Was porównanie obu kolorków.


DELIA COSMETICS Musujące kulki do kąpieli stóp Good Foot
produkt pełnowymiarowy 7,60 zł / opakowanie

Ciekawa sprawa, musujące kulki wrzucone do ciepłej wody, których celem ma być oczyszczanie skóry stóp, zmiękczenie naskórka oraz relaks dla zmęczonych stóp. Czy obietnice Producenta zostały spełnione? Tak, jednak efekt nie różni się od tego jaki osiągam przy użyciu dotychczasowych produktów do kąpieli. Kulki oceniam w kategorii gadżetu, do którego nie wrócę ponownie.


MAMA’S Krem do biustu lub krem przeciw rozstępom
miniatura 59 zł / 125 ml

W moim pudełku ulokowano krem do intensywnej pielęgnacji biustu, którego zadaniem jest ochrona delikatnej skóry przed wysuszeniem, poprawiając jej napięcie i gęstość zapobiegając wiotczeniu. Nie często sięgam po tego typu kosmetyki, ale muszę przyznać, że z działania tego jestem zadowolona. Krem na lekką konsystencję, jest bezzapachowy. Nawilża oraz działa ochronnie, uelastycznia skórę.


ELFA PHARM Żel pod prysznic Green Pharmacy
produkt pełnowymiarowy 8,99 zł / 500 ml

Mam wersję "oliwka z mlekiem ryżowym".  Żel znajduje się w poręcznej, pół litrowej butelce. Ma odpowiednią konsystencję oraz ładnie pachnie. Dobrze myje, choć wolałabym aby bardziej się pienił. :-) Cenowo również wychodzi korzystnie, możliwe, że wrócę do niego w przyszłości.


 AA BEAUTY BAR Kremowa maska nawilżająca
produkt pełnowymiarowy 3,00 zł / 8 ml

Tej maseczki nie przetestowałam. Postanowiłam podarować ją komuś innemu.


AA BEAUTY BAR Maska węglowa oczyszczająca
produkt pełnowymiarowy 3,00 zł / 8 ml

Tej maseczki nie przetestowałam. Postanowiłam podarować ją komuś innemu.


MINCER Rozświetlająca maseczka do twarzy
produkt pełnowymiarowy 12,99 zł / 75 ml

Maseczkę umieściłam na zdjęciu zbiorczym, ale okazuje się, że dostały ją tylko Ambasadorki marki. Faktycznie, nie ma jej w ogólnym spisie kosmetyków, który został umieszczony wewnątrz pudełka. Muszę przyznać, że jestem miło zaskoczona tą maseczką, bo dobrze działa na moją cerę. Aplikuję ją wieczorem, po 15 minutach zmywach pozostałości, które nie zdążyły się wchłonąć. Dzięki temu zabiegowi rano mam nawilżoną, elastyczną, gładką skórę, jakąś taką odświeżoną i rozjaśnioną. Warto wypróbować!


ALPHA-H Liquid Gold Preparat odbudowujący

To jeden z trzech produktów, które można było otrzymać jako kosmetyk-niespodziankę. Uważam, że mimo, że tubka jest maleńka, to trafiłam na najlepszy produkt z możliwych. :-)


CONSONNI Ciastko owsiane

Dostałam ciasteczko z czekoladą. :-) Nieco twardawe, ale całkiem smaczne i z dobrym składem.


CUPANDYOU Herbata

Dostałam wersję "jagodowe marzenie" stworzoną na bazie zielonej herbaty. Polubiłam ją.



Edycja Winter Spa została całkowicie wyprzedana.

Na pocieszenie napiszę Wam kilka słów odnośnie marcowego pudełka. :-) Nosi nazwę "Pani Wiosna" i już wiadomo, że jednym z produktów, które wejdą w jego skład będzie serum do rzęs marki LashVolution o wartości 79 zł! Czyli samo to serum przewyższa kwotę jaką trzeba zapłacić za boxa. Chyba bardziej kusić nie muszę... :-)
Zamawiać można tutaj: klik!
Wysyłka 20 marca.





Jak wrażenia? :-)

7 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawa propozycja do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie wszystkie kosmetyki z tego zestawu przetestowałam ale jestem zadowolona z zawartości. Z niecierpliwością czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się korektor z pixie :) całkiem udane pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam.i jestem z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z kosmetyków jestem jak najbardziej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...