wtorek, 28 marca 2017

O'Herbal: Maska wzmacniająca włosy z ekstraktem z korzenia tataraku

Ostatnio pojawiło się w moich recenzjach trochę słabych kosmetyków, których testowanie nie przychodziło mi z łatwością. Do dzisiejszego wpisu wybrałam produkt, który będę mogła przedstawić Wam w zdecydowanie lepszym świetle. Zapraszam na recenzję maski do włosów O' Herbal stworzonej przez polską markę Elfa Pharm.


O'Herbal: 
Maska wzmacniająca włosy z ekstraktem z korzenia tataraku








 Opis Producenta:

Wspomaga wzmocnienie struktury włosów na całej długości. Dzięki regularnemu stosowaniu maski włosy stają się mocniejsze i bardziej wygładzone, nabierają sprężystości i połysku. Dodatkowo zawiera: ekstrakt z palmy sabalowej i witaminę PP. Ekstrakt z korzenia tataraku — posiada działanie wzmacniające, nadaje włosom siłę niezbędną do wzrostu.


Produkt znajduje się w dużym, plastikowym, zielonym słoiku z nakrętką. Na umieszczonej etykiecie znajdują się wszystkie niezbędne informacje w tym skład i sposób użytkowania. Pojemność: 500 ml.

Maska ma białą barwę i bardzo konkretną, gęstą konsystencję. Świetnie przylega do włosów, podczas aplikacji nic nie spływa. Zapach jest ziołowy, leśny, mocno roślinny, bardzo charakterystyczny. Z pewnością nie wszystkim się spodoba, ja jednak polubiłam go od samego początku. :-)
Maska działa ekspresowo. Producent zaleca aby nakładać ją na 2 minuty, a następnie zmywać pod bieżącą wodą (to wystarcza, dłuższe zabiegi mogą spowodować efekt odwrotny do zamierzonego). Mimo, że kosmetyk jest na prawdę treściwy, to usunięcie go z włosów nie stanowi jakiegoś większego problemu. Produkt ułatwia rozczesanie, sprawia, że po wysuszeniu kosmyki są sypkie i gładkie, dobrze się układają. Nie obciąża i nie powoduje elektryzowania. Maska jest wydajna ponieważ niewielka ilość wystarcza aby pokryć pasma. Sam produkt zdał u mnie egzamin, moje włosy bardzo polubiły kurację z tatarakiem. Przyczepię się jednak do opakowania, a dokładniej - do jego zabezpieczenia. Zabrakło mi jakiejś folii, zaślepki, która chroniłaby kosmetyk w sklepie przed osobami nagminnie otwierającymi pudełka.



Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behenamidopropyl Dimethylamine, Niacinamide, Lactic Acid, Acorus Calamus Rhizome Extract, Serenoa Serrulata Fruit Extract*, Triceteareth-4 Phosphate, Isopropyl Palmitate, Butyrospermum Parkii Butter*, Glycerin*, Disodium Edta, Alcohol Denat., Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate. * składniki pochodzenia naturalnego



Dostępność: strona Producenta: klik!, drogerie, internet
Cena: ok 20 zł / 500 ml




Co sądzicie o maskach do włosów O' Herbal?

6 komentarzy:

  1. mnie brak folii nie przeszkadzał, maska średnio się u mnie sprawdziła,a zapach o dziwo bardzo polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię sięgać po produkty mające wzmacniać włosy. Moim jest to bardzo potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie maska jeszcze czeka na swój pierwszy raz, jestem bardzo ciekawa czy przypadnie mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...