środa, 1 marca 2017

Perfumik.pl - perfumetki idealne do torebki

To moje drugie spotkanie z Perfumik.pl. W ich sklepie znajdziecie odpowiedniki znanych marek w przystępnej cenie. Poprzednio najbardziej przypadł mi do gustu zapach 89 Chloe, który w oryginale już od dawna jest na mojej liście zakupów. Tym razem zdecydowałam się sprawdzić dwie kolejne pozycje z oferty. Jesteście ciekawe, które wybrałam? :-)



Perfumik.pl - 
perfumetki idealne do torebki






Każda z perfumetek znajduje się w podłużnej, smukłej fiolce wyposażonej w klasyczny atomizer. Obie posiadają jednakową pojemność - 33 ml. Ich niewielki gabaryt sprawia, że powinny zmieścić się w każdej torebce. Dodatkowo, tekturowe opakowanie, o które zadbał Producent chroni je przed porysowaniem bądź stłuczeniem podczas transportu. Na kartoniku zawarto niezbędne informacje w postaci składu oraz daty przydatności (36 mc od dnia otwarcia). 


  • 36 Euphoria Calvin Klein

Typ orientalny 
Nuta zapachowa: granat, śliwka daktylowa, czarna orchidea, kwiat lotosu, fiołek, amber, mahoń, Champacca

Ten produkt wybrałam, znając wcześniej zapach oryginału i muszę przyznać, że numerek 36 faktycznie jest do niego zbliżony. Ma orientalną kompozycję, jest lekki, nieduszący, dobrze mi się kojarzy. Trwałość oceniam jako średnią, jednak w tej cenie zadowalającą. Dłużej czuć go na ubraniach aniżeli na skórze. Mimo to, woda przypadła mi do gustu i noszę ją w torebce.


  • 162 Givenchy Ange Ou Demon La Secret
Typ owocowy
Nuta zapachowa: brak informacji na stronie sklepu

Tę wodę wybrałam totalnie w ciemno nie znając zapachu oryginału, którym inspirował się Producent. Nie jestem w stanie stwierdzić czy numerek 162 przypomina pierwowzór czy jednak jest mu do niego daleko. Lubię owocowe zapachy, choć ten wydaje się dla mnie zbyt słodki. Nie jest brzydki, ale jego słodycz nie każdemu przypadnie do gustu. Jest rześki, jakby cukierkowy, zdecydowanie na dzień, aniżeli na wieczór. Wrócę do niego w okresie około wakacyjnym, jest szansa, że wtedy spojrzę na niego nieco przychylniej.

edit: Muszę przyznać, że zmieniłam zdanie na temat tego zapachu. Im dłużej go używam tym bardziej się do niego przekonuję. :-)


Perfumetki o pojemności 33 ml są dostępne w cenie 15 zł. 
Pełna oferta: klik!



Powyższe perfumetki są tanią alternatywą dla drogich, oryginalnych zapachów. Jeśli nie chcecie bądź nie możecie pozwolić sobie na jednorazowe wydanie kilku stówek, to zerknijcie na ofertę tychże odpowiedników. Na wirtualnych półkach sklepu znajdziecie zarówno damskie jak i męskie zamienniki. Jest w czym wybierać. Na chwilę obecną, ze swojej strony, polecam Waszej uwadze zapach wzorowany na perfumach Chloe (nr 89 Chloe) oraz Calvin Klein (nr 36 Euphoria).






Dajcie znać czy zdarza Wam się kupować odpowiedniki. :-)

10 komentarzy:

  1. Mam 2 zapachy z Perfumik i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tez dziś o perfumetkach. Tośmy się zgrały:)
    Mam inne zapachy, też w ciemno wybierałam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez mam zapach ck euphoria ale z perfumeria neness i sa bardzo trwałe a kosztowaly 12 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie podoba Euphoria. Od CK wolę Obsession Night :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie właśnie brak perfumetki. Muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam kilka zapachów z tej strony, bardzo podręczne są te flakoniki

    OdpowiedzUsuń
  7. Poręczne małe opakowania,miałam kiedyś dwa zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnego zapachu, ale locham perfumki, mam zawsze w torebce

    OdpowiedzUsuń
  9. Sinikeza izidakamizwa ekwelapheni izinkinga ezihlukahlukene zempilo, usebenzisa umuthi iyanikezwa futhi imbewu elaphe ngokuphelele lesi sifo.

    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Panu Di Apotik
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Epilepsi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...