sobota, 11 marca 2017

Nowości w Drogeriach Natura - Kobo Professional, My Secret, Sensique

Czas na kolejny przegląd nowości w Drogeriach Natura. :-) Podzielę je na dwa posty, w jednym przeczytacie o kolorówce, zaś w drugim będzie trochę pielęgnacji. Dzisiaj produkty flagowych marek makijażowych - KOBO Professional, My Secret i Sensique. Będzie coś do malowania ust oraz twarzy.




Nowości w Drogeriach Natura


SENSIQUE
Strobe Lighting Powder

To rozświetlające pudry do twarzy. Dzięki zawartości pigmentów odbijających światło sprawiają, że cera ma wyglądać świeżo i promiennie.
Dostępne są w trzech odcieniach:


201 Love
202 Passion
203 Seduction.
(na zdjęciu w tej samej kolejności)

Waga: 3 g  Cena: 8,99 zł



MY SECRET
Blusher

Róż do policzków o aksamitnej konsystencji w dwóch bardzo twarzowych kolorach. Znajduje się w plastikowym, okrągłym opakowaniu z przeźroczystą klapką. Posiada bezzapachową formułę.


104  Dusty Rosy
105 Pure Peach.
(na zdjęciu w tej samej kolejności)

Waga: 5 g  Cena: 11,99 zł





KOBO Professional
Professional Colour Trends Lipstick

Są to pomadki nawilżająco - wygładzające o przedłużonej trwałości. Mają czarne opakowania, dodatkowo zaopatrzone w maleńkie magnesiki, które zabezpieczają je przed otwarciem w torebce. Mają formułę bogatą w składniki odżywcze, takie jak masło morelowe oraz witaminę E. Zawierają ochronne filtry UV.

Dostępne w trzech nowych, bardzo zachęcających kolorach:

313 Crushed Berries
314 Frozen Dahlia
315 Beige Obsession.
(na zdjęciu w tej samej kolejności)

Waga: 4,5 g  Cena: 16,99 zł



MY SECRET
Secret Lips Loving Color Lip Stain

Błyszczyk do ust o lekkiej formule, który ma gwarantować nasycony i długotrwały kolor. Powiem szczerze, że pierwsze testy tych błyszczyków nie wypadły zbyt dobrze... Jednak więcej będę mogła powiedzieć po dokładniejszym zapoznaniu się z nimi.

Dostępny w pięciu odcieniach (ja posiadam tylko pierwsze cztery)

1 Pink No  Doubt
2 Fancy Pink
3 Rosy Kisses
4 Berry Lips
5 Red Suprise.

Pojemność: 7 ml  Cena: 11,99 zł





SENSIQUE
Color Correcting Palette

Paleta czterech kremowych korektorów maskujących  niedoskonałości cery. Kolor biały odpowiada za krycie lekkich niedoskonałości oraz rozjaśnianie, żółty kamufluje cienie pod oczami, zielony neutralizuje zaczerwienienia oraz zakrywa popękane naczynka, a beżowy maskuje wypryski i nierówności cery.

Waga: 5,5 g  Cena: 13,99 zł








Kosmetyki dostępne wyłącznie w Drogerii Natura, stacjonarnie i online: klik!



Co powiecie na takie nowości? :-)

11 komentarzy:

  1. W naturze zawsze najbardziej interesuje mnie Kobo. Niestety, nie mam jej nigdzie po drodze :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Błyszczyki my Secret mają ładne kolory, ale czytałam że nie należą do zbyt dobrych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się cienie i róż ten po lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty do makijażu z Natury :) Mam te róże z My Secret i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiły mnie te korektory maskujące.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie tylko niektóre cienie z Sensique. Z tego co widziałam w internetach to jest kilka ciepłych matów :D Na nie zapoluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. te błyszczyki o intensywnych kolorach najbardziej mnie zainteresowały

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolory pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudry rozświetlające z Sensique są piękne : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam rozświetlenie więc zaciekawiły mnie te pudry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. róże do policzków wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...