sobota, 25 marca 2017

Shinybox: Pani Wiosna || Marzec 2017

W końcu nadeszła wiosna. Kolorowe krokusy, zieleniejąca się trawa, rozkwitające pąki na drzewach i lada chwila wyższe temperatury, to właśnie to na co czekałam. :-) W środę dotarł do mnie wyczekiwany, najnowszy Shinybox. Zestaw zapakowany w fantastyczne, pastelowe pudełko od razu przypadł mi do gustu. Zapraszam Was na prezentację produktów, które w tym miesiącu trafiły do naszych boxów.


Shinybox: 
Pani Wiosna || Marzec 2017





Każdy zestaw, bez wyjątku, składał się z 8 produktów, z czego aż 7 było pełnowymiarowych. Pośród nich znalazły się dwie nowości kosmetyczne oraz 4 marki, które za pośrednictwem "Pani Wiosna" po raz pierwszy pojawiły się w Shinyboxie.



1. LASHVOLUTION Serum do rzęs
produkt pełnowymiarowy cena: 79 zł / 3 ml

To najdroższy produkt w tym pudełku. Przez Ekipę Shinyboxa został określony mianem hitu kosmetycznego. Serum ma stymulować rzęsy, pobudzając je tym samym do wzrostu. Producent obiecuje gęstość, ograniczenie wypadania oraz to, że efekty będą widoczne już po 14 dniach użytkowania. Moje rzęsy są z natury długie, dlatego zastanowię się jeszcze czy będę testować ten produkt.


2. SCHWARZKOPF Suchy szampon Got2b
miniatura cena: 18,99 zł / 200 ml

Moja znajomość suchych szamponów jest bardzo mizerna. Z pewnością nie jest to kosmetyk, który na stałe funkcjonuje w mojej pielęgnacji. Ten produkt dostałyśmy w wersji pomniejszonej, opakowanie jest poręczne, myślę, że fajnie sprawdzi się na wyjazdach.


3. SCHWARZKOPF Szampon do włosów Schauma Nature Moments
produkt pełnowymiarowy cena: 10,99 zł / 400 ml

Kolejny szampon, tym razem klasyczny, płynny. Zastanawiałam się nad jego zakupem podczas ostatniej promocji w Rossmannie (1+1), ale ostatecznie postawiłam na Gliss Kur'a. Do mojego pudełka trafiła żółta wersja, czyli ta z miodem. Dawno nie miałam Schaumy, dlatego chętnie wypróbuję.


4. BIELENDA Hydrożelowa maseczka ultra nawilżająca Efekt Mezoterapii
produkt pełnowymiarowy cena: 2,60 zł / 2 x 5g

Do pudełek trafiły dwie wersje maseczki. Nawilżająca czyli "Efekt Mezoterapii", którą mam ja oraz wygładzająca "Mikrodermabrazja". Jako, że mam już ulubione produkty do złuszczania, to nawet fajnie, że dostałam tę wersję hydrożelową.


5. BELL Kremowy róż do policzków
produkt pełnowymiarowy cena: 12,99 zł / szt.

W kolorówce Bell można trafić na zadowalające kosmetyki. Czy ten kremowy róż się taki okaże, zobaczymy. :-) Ja dostałam ten w odcieniu 02. Kolor prezentuje się fajnie, ale jeszcze nie miałam okazji nałożyć go na policzki, więc wszystko przede mną.


6. JADWIGA Polska papka do cery trądzikowej
produkt pełnowymiarowy cena: 30 zł / 30 ml

Dawno temu miałam kilka próbek tego kosmetyku. Moje problemy z cerą były większe, a mała ilość produktu nie zdążyła mnie przekonać do samego produktu. W zasadzie cieszę się, że papka trafiła do mnie ponownie, tym razem w pełnym wymiarze. Zapamiętałam jej zapach i teraz fajnie do niego powrócić. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam aromat kamfory!


7. DELIA Krem do stóp Regulator potliwości
produkt pełnowymiarowy cena: 6,70 zł / 100 ml

Jestem trochę zdziwiona, bo ten produkt w Shinyboxie pojawia się już po raz drugi. Sprawdziłam - po raz pierwszy dostałyśmy go w listopadzie 2015 roku. W broszurce napisane jest, że mamy potraktować to jako prezent, więc wygląda na to, że to tylko dodatek do zestawu. Ostatnio podzieliłam się z mamą nadmiarem kremów do stóp, więc ten zostawię sobie w szufladzie.


8. GLOV Mini rękawica do poprawy makijażu
produkt pełnowymiarowy cena: 14,90 zł / szt.

Na koniec gadżet w postaci małej, poręcznej rękawicy do poprawy makijażu. Glov również pojawiła się już w Shinyboxie (marzec 2016). W tym wypadku bardzo się cieszę ponieważ lubię ich rękawiczki. Używałam już średniej do zmywania makijażu z twarzy (polecam) i mniejszej służącej do demakijażu oczu (może być, ale nie jest to coś, co wg mnie jest szczególnie potrzebne). Tym razem rękawica polecana jest do poprawek makijażu oczu. Sama nie wiem jak się sprawdzi, ale dam jej szansę. (Łapcie -15% zniżkę na Glov: MAGNET2017).




Chyba nie zdziwię Was jak napiszę, że edycja Pani Wiosna nie jest już dostępna.
Cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem.

Wystartowała sprzedaż kwietniowych pudełek.
Zamówienia można składać na oficjalnej stronie Shinyboxa: klik!
Edycja nazywa się "Spełnij Marzenia" i będzie wysyłana jak zwykle w połowie następnego miesiąca.
Podpowiedzi odnośnie tego, co znajdzie się w boxach znajdziecie na fb SB: klik!



Dajcie znać, który produkt zrobił na Was największe wrażenie. :-)

10 komentarzy:

  1. Chyba już 3 czy 4 raz to pudełko dziś widzę :) I dalej zachwyca mnie ta grafika :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej się cieszę z mojej ukochanej odżywki ale i suchego szamponu jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnia ta edycja jakoś nie zachwyciła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się zawartość podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie lubię aromatu kamfory, jednak tą papkę a raczej płyn sobie zachowam

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo jestem zadowolona, choć zapomnieli mi włożyć Bielendę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...