wtorek, 10 lutego 2015

Zimowy konkurs! Zgarnij zestaw kosmetyków! [ZAKOŃCZONY]

Jeżeli tak ja lubicie testować nowe kosmetyki, to pewnie z chęcią weźmiecie udział w kolejnym rozdaniu jakie dla Was przygotowałam. Do zgarnięcia jest zestaw widoczny na poniższym zdjęciu. Warunki uczestnictwa jak zwykle będą bardzo proste abyście bez przeszkód mogły przystąpić do zabawy.



Zimowy konkurs! Zgarnij zestaw kosmetyków!




NAGRODA

Do wygrania jest zestaw nowych kosmetyków, w skład którego wchodzą:

- 2 x La Roche Posay, płyn micelarny
- Balea, waniliowe masło do ciała
- Pharmaceris, Multikojący krem do twarzy, SPF 15
- Sensique, CC Cream do twarzy
- Timotei, szampon do włosów "Głęboki Brąz"
- Signal, Expert Protection, pasta do zębów


CZAS TRWANIA ZABAWY

10.02.2015 - 03.03.2015 r   


ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE NALEŻY

- Być publicznym obserwatorem mojego bloga 
- Dodać mój blog do swojego blogrolla
- Polubić profil mojego bloga my-love-cosmetics na Facebooku: klik!

  Dodatkowo aby zwiększyć swoje szanse można: 
- Udostępnić na swoim blogu/Facebooku grafikę konkursową znajdującą się powyżej  (jako baner boczny, notka, post itp.) (na Fb proszę udostępniać ten wpis: klik!
   



FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: 

Obserwuję blog jako: 
Mój adres mejl: 
Blogroll: (podaj link)
Lubię my-love-cosmetics jako:
 Udostępniłam to zdjęcie konkursowe : (napisz gdzie, podaj link) 




REGULAMIN 
  • Do wygrania jest zestaw kosmetyków widoczny na zdjęciu konkursowym.
  • Osoba zgłaszająca się do konkursu musi  pozostawić komentarz pod notką konkursową na moim blogu. 
  • Ogłoszenie wyników odbędzie się w ciągu 5 dni od daty zakończenia konkursu. 
  • Zwycięzca zostanie wybrany losowo poprzez generator liczb. 
  • Powiadomię Zwycięzcę mejlowo. Na odpowiedź zwrotną zawierającą dane do wysyłki ze strony Zwycięzcy czekam 5 dni. 
  • Wysyłam tylko na terenie Polski, za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź Paczkomatów.
  • Wszelkie pytania proszę kierować na adres: 34onelove@gmail.com



EDIT. Komentarze zostały ukryte ze względu na ochronę Waszych danych szczególnie adresów mejlowych. Wszystkie są dostępne do wglądu, trzymam je na dysku.

ZWYCIĘZCA: Panna Migotka
Wysłałam mejla z podanie danych adresowych. Gratuluję! :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...