wtorek, 27 grudnia 2011

Isana: Nagellack Entferner 'Mandelduft' (Zmywacz do paznokci o zapachu migdałów)

Dotychczas nieczęsto malowałam paznokcie, ale postanowiłam to zmienić. Głównie dzięki Waszym blogowym opisom i zdjęciom. Ostatnio moje paznokcie są w kiepskim stanie - rozdwajają się, są łamliwe - potrzebują regeneracji, dlatego stosuję odżywkę Eveline 8in1, mam nadzieję, że szybko dojdą do formy i będę mogła je tutaj zaprezentować. :-)

Poniżej zmywacz do paznokci, który kupuję najczęściej.

 


Od producenta:

Zmywacz do paznokci o zapachu migdałów. Zawiera cenny olejek, szybko i dokładnie usuwa lakier.


Skład: Acetone, Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Parfum, Limonene, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionione, CI 19140, CI 42090


W sprzedaży znajdziemy dwie pojemności zmywacza: 125ml i 250ml. Opakowania to typowe zakręcane, stojące buteleczki. Posiada olejek migdałowy w składzie. Zapach bardzo intensywny.
Data przydatności: 36 mc od otwarcia.



Zmywacz świetnie usuwa każdego rodzaju lakier: jasny, ciemny, z brokatem czy bez. Jest tani i wydajny. Nie niszczy płytki paznokcia mimo zawartości acetonu. Nie wyczuwam w nim zapachu migdałów o którym pisze producent. Jest łatwo dostępny, znajdziemy go w każdym Rossmannie.

Jeśli chodzi o minusy to doszukałam się dwóch: ujście buteleczki jest nieco zbyt duże, wolałabym opakowanie z pompką. Częste używanie tego zmywacza powoduje u mnie wysuszenie skórek i paznokci. Na szczęście wystarczy jednorazowe użycie jakiegokolwiek olejku odżywczego (np. rycynowy, kokosowy itd.) i wszystko wraca do normy.






Plusy:
szybko i dokładnie usuwa każdy lakier
nie niszczy płytki paznokcia
łatwo dostępny
niska cena

Minusy:
brak pompki
przy dłuższym użytkowaniu wysusza

Dostępność: Rossmann
Cena: 2,99 / 125ml,   4,99 / 250ml


Znacie ten zmywacz? Spełnia Wasze oczekiwania? A może jest pośród innych marek zmywacz zasługujący wg Was na uznanie? :-)

23 komentarze:

  1. Mój ulubiony zmywacz :) Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam tego i biedronkowego naprzemiennie

    OdpowiedzUsuń
  3. To zbyt szerokie ujście butelki też mi przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  4. Był moim ulubieńcem, same plusy normalnie dopóki nie poniszczył mi paznokci aż tak, że musiałam je ściąć na krótko.. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyślę o nim... Szczególnie po tym, co nawyprawiał na moich paznokciach ten biedronkowy.... (załamka...)

    OdpowiedzUsuń
  6. @ Zakręcony świat Wery też wolę z biedronki :) ale ten warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, dziękuję za komentarze!
    Widzę, że Waszymi faworytami jest Isana i zmywacz z Biedronki. Muszę wypróbować jeszcze ten z Biedronki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam go obecnie. Jest ok. Jest wydajny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja słyszałam same negatywne opinie, a tutaj, że jest fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam i dla mnie był nie wydajny, najczęściej kupuje biedronkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja używam ten ale w wersji bezacetonowej. :) miałam ten z sensique, miał ładnie pachnieć, ale nie mogłam wytrzymać, smród niesamowity !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeważnie kupuję ten z Biedronki, jak będę w rossmannie to muszę go kupić i wypróbować :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja wcale nie maluję paznokci

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam zmywacz z Isany, ale nie migdałowy, kupiłam bezacetonowy, jest całkiem dobry, bez problemu usuwa lakier, ale też uważam, że ma za duży otwór, przez co wylewa się w zdecydowanie w za dużych ilościach.

    OdpowiedzUsuń
  15. wiesz co, polece Ci zmywacz z Donegala bo własnie znalazłam zmywacz idealny jeżeli mozna tak powiedziec, bardzoj przypomina mleczko do demakijazu niz zmywacz. Genialny jest aaa i pędzli zazdroszcze, moge ci je ukrasc?

    OdpowiedzUsuń
  16. mam podobne zdanie jak twoje. ja wśród zmywaczy znalazłam 1, który nie powodowałby wysuszenia skórek i jest to zmywacz z Barbry. do tego jakby natłuszcza płytkę paznokcia, ale ma jeden minus - nie zmywa tak dobrze. do tego można go kupić najszybciej przez internet co jest nieopłacalne ze względu na spory koszt samego zmywacza (5zł) i koszt wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
  17. póki co to mój ulubiony zmywacz. szybko radzi sobie nawet z ciemnym lakierem

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam zmywacz z biedronki i mi strasznie wysusza skórki muszę się chyba skusić na ten z Isany

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...