poniedziałek, 19 grudnia 2011

Clarena: Eye Vision Line, Oxygenating Eye Cream

Niedawno, dzięki Siostrze i jej znajomościom, miałam możliwość zakupienia poniższego produktu marki Clarena 50% taniej. :-)
Nie zastanawiałam się długo gdyż nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy, a propozycja niskiej ceny kusiła niesamowicie. I tak oto od jakiegoś czasu testuję poniższy specyfik.


Eye Vision Line, Oxygenating Eye Cream



Obietnice producenta:

Lekki, hypoalergiczny, napinający i liftujący kremo-żel przeznaczony do intensywnej pielęgnacji okolic oczu i powiek.
Doskonale eliminuje wszelkie oznaki zmęczenia, poprawiając elastyczność skóry, zmniejszając zaczerwienienia i opuchliznę.
Kompleks owocowych ekstraktów bogatych w witaminę C w połączeniu z witaminą E działają stymulująco, antyoksydacyjnie, usprawnia mikrokrążenie, likwiduje obrzęki i zasinienia wokół oczu.
Efekt liftingu uzyskany dzięki wytworzonej filotwórczej napinającej skórę siateczki utrzymuje się przez 10-12 godzin.


Opakowanie to wysoka, solidna tubka, z nakrętką i higieniczną pompką. Konsystencja kremu jest lekka, ale zwarta, nieco żelowa. Ma dość przyjemny zapach. Opakowanie zawiera 30 ml produktu.



Aplikacja żelu jest bardzo przyjemna bowiem łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania w skórę okolic oczu. Nie mam problemu z tym, aby na żel nałożyć makijaż (używam mineralnego). Od tego typu kosmetyków wymagam głównie nawilżenia, i usuwania oznak zmęczenia spowodowanego częstym przebywaniem przed monitorem, a i zapobiegawczo - chcę opóźnić proces powstania pierwszych zmarszczek. ;-)
Póki co jestem zadowolona z tego produktu, choć dodam, ze w jego standardowej cenie (60 zł / opakowanie) nie zdecyduję się na ponowny zakup, bo ufam, że znajdę coś równie dobrego w niższej cenie.
Skóra po nałożeniu żelu staje się miękka, gładka, jest odżywiona, z nawilżenia jestem zadowolona.
Muszę przyznać, że lubię go używać gdyż zaraz po nałożeniu czuję, że koi skórę. Moim zdaniem jest lepszy od używanych przeze mnie do tej pory żeli z Flos Leku.
Żel nie spowodował u mnie podrażnień ani zaczerwienienia.





Dostępność: Internet, gabinety kosmetyczne.
Cena: 60-70 zł / 30 ml

PLUSY:
nawilża
łagodny i lekki
odżywia i koi
usuwa oznaki zmęczenia
skóra staje się miękka i gładka 
krem szybko się wchłania
nadaje się pod makijaż
opakowanie z pompką
duża pojemność

MINUSY:
cena
dostępność


To mój pierwszy produkt marki Clarena. Używałyście tego kremu? A może inne produkty tej marki zasługują wg Was na przetestowanie? Jakie? :-) 

13 komentarzy:

  1. moja kosmetyczka zawsze zmywa mi makijaz jakims mleczkiem clarena przed nalozeniem maski, ale ogolnie nie znam tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. moja kosmetyczka również pracuje na produktach clarena. jestem ciekawa w jakiej cenie sprzedają tego typu kosmetyki. przy okazji podpytam. :) też lubie kosmetyki z pompką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opis działania zachęca, ale cena już niespecjalnie

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie szkole,na zajęciach praktycznych 'pracujemy' na produktach Clarena. Uważam, że wiele z nich zasługuje na stwierdzenie, że są po prostu świetne... od toników, mleczka do demakijażu, po peelingi (np. z kwasami owocowymi).
    Zawsze kiedy opuszczam zajęcia po tych wszystkich zabiegach, moja skóra wygląda o wiele lepiej, jest rozjaśniona, blizny potrądzikowe zmniejszone. Każdemu polecam, by bliżej przyjrzał się ofercie tej firmy :)
    Sama mam zniżkę na ich produkty i nie omieszkam po nowym roku, zaopatrzyć się w kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Adzia, Marzena,
    u mojej kosmetyczki też widziałam produkty tej marki, ale nie wiem w jakich cenach są sprzedawane w salonach kosmetycznych.

    Zoila,
    to prawda, cena jest dość wysoka, w cene 60-70 zł nie kupiłabym tego żelu.

    A.,
    dziękuję za komentarz. Moja siostra też skorzystała z takiej zniżki, po raz pierwszy w jej szkole umożliwiono zakupić produkt w tak niskiej cenie. :-)
    Fajnie, że i ja mogłam skorzystać. ;-)
    Kojarzysz z nazwy jakieś dobre produkty Clarena?
    Wrzuciłam Twój blog do blogrolla, będę zaglądać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz. Ten żel Delii kupuję w drogeriach osiedlowych lub w marketach AS. Ceny są naprawdę różne : od 5,5 do 9 zł. Czasem są tez w wersji bez pompki.

    OdpowiedzUsuń
  7. life-is-to-short19 grudnia 2011 17:11

    ja uzywam zeli z flos leku, tanie, wydajne i dzialanie calkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  8. Wg mnie warto na pewno zwrócić uwagę na:
    -Żel antybakteryjny DERMA SKIN GEL
    -AHA Forte Peeling dwufazowy peeling z kwasami owocowymi i granulkami jojoba
    -Sensitive Tonic tonik łagodzący
    - Łagodząca maska AHA PHA ACID ( jest wprost rewelacyjna, efekt przed i po zastosowaniu jest zauważalny od razu :) moje must have )

    To tylko takie podstawowe produkty, które dobrze by było mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za 30 zł bym się skusiła, ale za 60 zł już nie, jestem biedną studentką, a poza tym są tańsze i równie dobre produkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tylko do tej pory słyszałam pozytywne opinie ogólnie o Clarenie, że ma dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w tej standardowej cenie dla mnie zdecydowanie za drogi. fajne opakowanie. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wlasnie szukalam tego kremu, masz moze jego sklad? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy,
    niestety na opakowaniu nie podano składu, na stronie producenta też nie widze. :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...