wtorek, 14 lipca 2015

Octagon Group: Boutique d'Elite - Ręcznie robione mydło do ciała i włosów (truskawka)

Dotychczas zwykle sięgałam po mydełka w płynie, niechętnie raczej dając szansę tym standardowym w kostkach. Są wygodniejsze i bardziej praktyczne. Jednak ostatnimi czasy bardzo polubiłam stosowanie ich w jeszcze innej formie - kremowej, przypominającej pielęgnujące masełko. Same spójrzcie, jak ten kosmetyk (pochodzący z Rosji) apetycznie wygląda! :-) 



Ręcznie robione mydło truskawkowe







Opis Producenta:

Miękkie mydło RĘCZNIE ROBIONE to produkt, który jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry, nawet najbardziej delikatnej i bardzo zniszczonej. 
 Łatwo się pieni i troszczy nie tylko o ciało, ale także włosy. Składniki wnikają do głębszych warstw skóry, redukując zmarszczki i usuwają  podrażnienia.  
Mydło delikatnie oczyszcza i głęboko odżywia skórę rąk nie powodując uczucia „ściągniętej skóry”.  
Przyjemny zapach pozostaje na Twojej skórze na bardzo długo.  


Bez SLS, SLES, parabenów, silikonów, oleju mineralnego, PEG.



Opakowanie w formie plastikowego słoiczka z nakrętką o sporej pojemności 500 ml. Ma duży otwór, dzięki, któremu z łatwością można wydobyć produkt do samego końca. Choć pudełeczko wygląda pięknie, to jednak trzeba przyznać, że tego typu produkt w takim opakowaniu, to mało higieniczne rozwiązanie.
Kosmetyk ma dużo zalet. Bardzo przyjemnie pachnie, ma fajną gęstą ale miękką konsystencję, która w połączeniu z wodą tworzy pianę i dobrze oczyszcza. Nie wysusza naskórka dlatego dobrze sprawdza się podczas mycia rąk, pielęgnuje, ma całkiem przyjemny, krótki skład, w którym znajdziemy masło shea i sok z aloesu. Produkt jest wolny od silikonów, oleju mineralnego, SLS, SLES, peg-ów i parabenów. Zdziwiło mnie, kiedy na opakowaniu przeczytałam, że to mydełko może być używane także jako szampon. Z ciekawości wypróbowałam chcąc zobaczyć jak zadziała na moich włosach. Rozprowadza się dobrze, pieni umiarkowanie, ze spłukaniem nie miałam problemów. Niestety - plącze kosmyki dlatego bez odżywki się nie obejdzie. Produkt dobrze oczyszcza włosy i sprawia, że pięknie pachną truskawkami. :-) Spektakularnych efektów nie zaobserwowałam, włosy nie są bardziej wygładzone czy lśniące.
Koniec końców uważam, że to całkiem fajny produkt w troszkę zbyt wysokiej cenie. Myślę, że mógłby idealnie nadać się na prezent, wygląda oryginalnie, cieszy oko, fantastycznie pachnie i zda egzamin u nie jednej Wielbicielki zapachowych mydełek.








Dostępność: Kosmetyki-Ekologiczne
Cena: 26,90 zł / 500 ml




Stosujecie tego rodzaju mydła?

12 komentarzy:

  1. uwielbiam takie produkty do mycia włosów. O truskawkowym nie słyszałam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wcześniej rosyjski produkt tego typu do mycia włosów i ciała, z glinką Ghassoul, pisałam o nim tutaj:
      http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2014/10/planeta-organica-czarna-marokanska.html

      Świetnie się sprawdził. :)

      Usuń
  2. Wygląda jak jogurt :) Uwielbiam zapach truskawek, wiec pewnie to mydło przypadłoby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sam wygląd zachęca do zakupu, a jeśli pachnie tak jak wygląda to z pewnością polubiłabym się z tym mydełkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. do ciałka chętnie wypróbowałabym, ale chyba do włosów nie odważyłabym się go użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, super :) Pierwszy raz je widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe mydełko, pewnie cudnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodziewałam się plątania, wolałabym używać to mydełko do mycia twarzy lub ciała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda smakowicie :) dodaje do mojej listy chciejstw :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...