niedziela, 7 grudnia 2014

Dove: Youthful Vitality - szampon, odżywka, krem BB do włosów + WYNIKI

Oznaczenia producentów kosmetyków traktuję jako wskazówkę, a nie wyznacznik, którego należy trzymać się kurczowo. Nie widzę problemu aby dorosła osoba stosowała produkty dla dzieci, bo jeśli służą, to czemu nie? Są bezpieczne, mają delikatne składy, nie powodują alergii i podrażnień. Podobnie jest z kremami. Można przeciez stosować krem +30 jeżeli nie osiągnęło się jeszcze tego wieku. Ważne są dla mnie składy kosmetyków, ich działanie, jeżeli coś się u mnie sprawdziło - często do tego wracam.


Dove: 
Youthful Vitality - szampon, odżywka, krem BB do włosów







Seria Dove Youthful Vitality przeznaczona jest do włosów dojrzałych. W zasadzie ciężko stwierdzić jaki stan bądź jaki wiek kosmyków można określić tym mianem, dlatego nie miałam oporów aby wprowadzić te produkty do mojej pielęgnacji. W skład powyższej linii wchodzą: szampon, odzywka i krem BB do włosów.







Szampon
gramatura: 250 ml
cena: ok. 19 zł

Nietypowe opakowanie jak na tego rodzaju produkt, jednak zdarzyło mi się już takich używać (na przykład w przypadku Alverde). Jest poręczne, produkt wydobywa się w odpowiedniej ilości. Nie mam też zastrzeżeń co do konsystencji, jest nieco żelowa, płynna. Ma bardzo przyjemny zapach. Rewelacyjnie się pieni i dokładnie myje włosy nie wysuszając ich. Dużym plusem jest brak silikonów w składzie, włosy nie są obciążone, nie przetłuszczają się szybciej.


Odżywka
gramatura: 250 ml
cena: ok. 19 zł

Po umyciu włosów powyższym szamponem każdorazowo nakładam na nie odżywkę. Producent postawił na ten sam typ opakowania, zapach również bardzo na plus, bardzo podoba mi się aromat tej linii kosmetyków. Jest przyjemny dla nosa, nie odpycha, nie przytłacza. Odżywka jest gęsta, konkretna, dobrze rozprowadza się na włosach. Bardzo ją polubiłam. Momentalnie wygładza włosy, umożliwia łatwiejsze rozczesanie. Kosmyki po osuszeniu są cudownie sypkie i delikatnie się błyszczą. Odżywka nie wysusza wręcz sprawia, że włosy wydają się być odżywione.


Krem BB
gramatura: 150 ml, 
cena: ok. 20 zł

Tego produktu byłam bardzo ciekawa gdyż nie miałam wcześniej okazji stosować kremu BB przeznaczonego do włosów. Jest to wielofunkcyjny kosmetyk: ma odżywiać,
chronić przed łamliwością, wspomagać układanie włosów. I w zasadzie... taki właśnie jest. Konsystencja jest nieco rzadsza aniżeli w przypadku odżywki, lżejsza, ale nadal zwarta. Dzięki kremowi włosy są miękkie i przyjemne w dotyku. Plusem jest niewątpliwie szybkość stosowania kuracji gdyż jest to produkt, którego nie należy spłukiwać dlatego polecam nie przesadzać z ilością nakładanej porcji, a także unikać stosowania go u nasady. Tego kosmetyku używam wtedy, kiedy zdecyduję się zrezygnować w danym dniu z odżywki gdyż nie mam potrzeby nakładać na raz takiej ilości produktów.



Dostępność:  drogerie, supermarkety, Internet.




Kosmetyki sprawdziły się u mnie. Gdybym miała ocenić, z którego jestem najbardziej zadowolona to bez wahania wybrałabym odżywkę. Produkty można obecnie zgarnąć w promocji, gdyż jest to nowość wprowadzona niedawno do sprzedaży. Mnie osobiście zaciekawiła jeszcze linia nawilżająca (niebieska), którą będę chciała w przyszłości wypróbować.




Na koniec info odnośnie rozwiązania rozdania. Podkład Pharmaceris zgarnia: Mirabelka. Gratuluję i piszę do Ciebie wiadomość z prośbą o podanie danych adresowych! :-)



Zdecydowałyście już na wypróbowanie którejś z nowych linii preparatów do włosów marki Dove? :-)

20 komentarzy:

  1. Wczoraj kupiłam odżywkę z tej serii ;) Kornela z YT bardzo ją polecała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam że jest świetna, pięknie wygładza włosy, sprawia, że są idealnie sypkie, miłe w dotyku. :)

      Usuń
  2. Nie miałam od bardzo dawna nic do włosów z Dove, muszę przyjrzeć się tej niebieskiej serii o której pisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieska mnie ciekawi, ciekawe czy będzie tak dobra jak fioletowa.

      Usuń
  3. Palę się na niebieską serię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki Dove. Nigdy się na nich nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się opakowania tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypróbowałam już serię Youthful Vitality i muszę przyznać, że te produkty mają bardzo dobry wpływ na moje włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używalam jeszcze kosmetyków Dove do włosów, ale jakoś kompletnie mnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty Dove do włosów. Z tej serii jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. BB do włosów, serio? haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, produkty Dove są mi raczej nieznane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta seria Dove jest bardzo kusząca. Myślę, że może nawet sprawić się jako prezent pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. produkty z Dove lubię i świetnie sprawdzają się na moich włosach więc tą serię również chętnie przetestowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam złe wspomnienia z produktami do włosów Dove. Miałam po nich strasznie suchą i swędzącą skórę głowy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...