sobota, 26 lipca 2014

Indola: regeneracyjny szampon i odżywka do włosów zniszczonych

Kojarzycie markę Indola? Poznałam ją prawie rok temu za sprawą serum na zniszczone końcówki włosów. Dobrze się u mnie sprawdzało. Dzisiaj opowiem Wam o szamponie i odżywce.


Indola,
regeneracyjny szampon i odżywka do włosów zniszczonych




SZAMPON

Opis producenta:


 Doskonały kosmetyk do włosów bardzo zniszczonych. Szampon Indola Innova Repair przywróci Twoim włosom naturalne piękno. Dzięki formule, która została wzbogacona o hydrolizat keratyny kosmetyk działa trójtorowo: regeneruje łuskę, rdzeń i korę włosów.   
Gwarancja długotrwałego blasku, szampon Indola Innova Repair  Włosy zostaną wzmocnione od środka. 


Szampon umieszczono w solidnej butelce o pojemności 300 ml. Posiada dozownik "na klik". Zapach wyczuwalny, konsystencja półpłynna. Można stosować codziennie. 


Szampon posiada perłową barwę i odpowiednią konsystencję, którą można łatwo rozprowadzić na włosach. Niewielka ilość szamponu wystarcza aby wytworzyć sporą pianę, dzięki temu kosmetyk jest na prawdę wydajny. Ma delikatny zapach, który utrzymuje się na włosach. Szampon delikatnie, ale skutecznie oczyszcza, wygładza, nie plącze. Po osuszeniu ręcznikiem, kosmyki są sypkie, nieobciążone, nie zauważyłam aby szybciej się przetłuszczały. Obietnica widocznego blasku została spełniona, jednak nie twierdzę tak jak producent, że jest to efekt długotrwały. Szampon nie wywołał u mnie łupieżu, ani nie spowodował reakcji alergicznych. Jego głównym składnikiem myjącym jest detergent o nazwie SLS, wiem, że niektórym z Was może przeszkadzać jego obecność.
Oceniam go lepiej niż typowe specyfiki drogeryjne, widzę różnicę. Po jego umyciu mam wrażenie, jakbym dopiero wyszła od fryzjera. Chętnie po niego sięgam.
Do kupienia tutaj: klik!


Skład:






ODŻYWKA


Opis producenta:


Wilgotność powietrza, mróz, słońce czy urządzenia fryzjerskie. Wiele czynników ma wpływ na negatywną kondycję naszych włosów. W efekcie łamią się, przesuszają i niszczą. Regeneracyjna odżywka do włosów Indola Innova Repair to kosmetyk oparty na nowatorskiej technologii, która efektywnie wykorzystuje hydrolizat keratyny. Dzięki temu skutecznie odbudowuje pasma włosów, 
nadając im jedwabistą miękkość i połysk. Indola Innova Repair, regeneracyjna odżywka do włosów.  Ponadto kosmetyk widocznie przywraca witalność i znacznie ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się zdrowsze



Opakowanie takie samo jak w przypadku szamponu, różnicą jest jedynie pojemność kosmetyku, zawiera 250 ml. Odżywka jest koloru białego, posiada wyczuwalny zapach. Można stosować codziennie.

Można powiedzieć, że ta odżywka jest dopełnieniem pielęgnacji włosów, którą rozpoczynam oczyszczeniem wyżej wspomnianym szamponem. Produkty idealnie się uzupełniają. Ten kosmetyk ma gęstszą konsystencję aniżeli szampon, jednak rozprowadzenie na włosach nie stanowi problemu. Czas oczekiwania na działanie odżywki jest krótki, producent zaleca aby zmyć ją obficie wodą już po 2 minutach. Za sprawą tego produktu włosy są bardzo wygładzone, sypkie, błyszczące i przyjemne w dotyku. Rozczesanie włosów jest przyjemnie proste. Wydają się być zdrowsze i zregenerowane. Bardzo podoba mi się osiągnięty efekt.
Do kupienia tutaj: klik!

Skład: 





W zasadzie nie mam nic do zarzucenia tym produktom, spełniają swoją rolę, marka Indola zapunktowała u mnie ponownie. :-)



Dostępność: sklepy fryzjerskie np. HairStore.pl
Cena: ok. ok 24 zł / sztuka


Na HairStore obecnie trwa promocja na oba te produkty, 
można je zakupić w cenie 19,99 zł / sztuka.
Pierwsi klienci otrzymują 5% zniżkę, więcej informacji tutaj: klik!



Znacie kosmetyki tej marki?

18 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tych kosmetykach ale bardzo lubię takie dozowniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, takie opakowania są poręczne i łatwo wydobyć produkt. :)

      Usuń
    2. Też przepadam za takimi "dzióbkami" :)

      Usuń
  2. Widziałam je kiedyś i miałam ochotę kupić... Nie kupiłam :/ ale wcześniej, czy później sE kupiE :D Fajowe te foty na kamieniach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną już trzy produkty Indola i mam chęć na więcej. :)

      Usuń
  3. Firma kompletnie mi nie znana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam sie z ta firma ale po Twojej recenzji chetnie cos wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te produkty polecam, są różne linie dla różnych potrzeb włosów.

      Usuń
  5. Nie słyszałam, brzmi dobrze a ja potrzebuje regeneracji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na prawdę to najlepiej zacząć od podcięcia włosów. :)

      Usuń
  6. chcętnie bym sprawdziłą czy u mnie by się spisały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy duet. Szczególnie łatwe rozczesywanie mnie zainteresowało, bo ja mam z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze,ale chętnie wypróbuję.Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tej firmy, ale muszę poszukać bo chętnie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieznana marka, ale ładne zdjęcia:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja znam!!!
    Super
    Pozdrawiam z Gdyni :*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...