niedziela, 25 września 2011

Zapowiedzi

Miałam ostatnio niebywałe szczęście gdyż udało mi się nawiązać współpracę jeszcze z trzema firmami kosmetycznymi. Dzisiaj tylko wspomnę co otrzymałam do testów i o czym będzie można przeczytać w moich najbliższych postach. :-)









 Od firmy Pixie klik! otrzymałam do testów zestaw próbek ich najnowszego podkładu mineralnego
Complexion Perfector a także dwa pudry: Matt & Smooth Powder i Immediate Beauty Powder





Sklep Florame klik! przesłał mi do testów żel pod prysznic z organicznymi olejkami eterycznymi ze skórki owoców cytrusowych. Dodam, że kosmetyki Florame posiadają certyfikat Ecocert! :-)





Od Calmaderm klik! otrzymałam cztery pełnowymiarowe kosmetyki do pielęgnacji: balsam PantheVera, krem do stóp DermActol, krem do rąk DermActol i żel do ciała AloeVera.
Jestem bardzo ciekawa tych produktów, bo w kategorii "krem do stóp" i "żel do ciała" nie mam obecnie swoich faworytów. :-)




Tak więc jak widzicie w najbliższym czasie na blogu będzie się dużo działo. Ja przystąpiłam już do pierwszych testów i systematycznie będę dzielić się z Wami swoimi opiniami na temat tych i innych produktów. Mam nadzieję, że opinie te będą Wam przydatne. :-)

Znacie te marki? Lubicie ich produkty? Który najbardziej?

23 komentarze:

  1. ciekawią mnie nowe minerałki Pixie. :) Mam od nich pędzle i jestem zachwycona, co prawda z podkładami się nie polubiłam, ale teraz podobno mają nieco zmieniony skład i chętnie przeczytam recenzje. gratuluję wspołpracy z firmami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje tylu wspolpracy:)
    czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy..
    Sama bardzo chętnie przetestowałabym nowe formuły Pixie.. Czekam zatem z niecierpliwością na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ciekawi Florame czytałam już o nich na innim blogu, lubię kosmetyki bio. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale z ciebie szczęściara-gratuluje:) Czekam na recenzje buziak!

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje! :)
    mnie to sie marzą, ale kolorówki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje współpracy i czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję współpracy :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. żadna z tych firm mi nic nie mówi więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez bardzo polubilam ten balsam ale gdzies go posiałam :( zapach był bardzo łądny - dość mocny i cytrusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, kochana! Dużo testów przed Tobą;-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :)

    Bardzo fajny blog :)

    Zapraszam do siebie wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widze,że mamy współprace z podobnymi firmami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję :-)
    miłego testowania :-D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...