sobota, 25 lutego 2017

Shinybox: Winter SPA || Luty 2017

Z dużą przyjemnością przedstawiam Wam lutową odsłonę Shinyboxa. :-) 8 produktów, w tym 7 pełnowymiarowych, do tego dwa upominki w postaci herbatki i ciasteczka owsianego. Zestaw robi wrażenie, tym razem jestem w pełni zadowolona. Dajcie koniecznie znać, czy taka kompozycja kosmetyków również wpisała się w Wasze preferencje.



Shinybox: 
Winter SPA || Luty 2017








Po całkiem udanym styczniowym pudełku, przyszedł czas na lutowe. Jak widzicie na przedstawionym obrazku, w skład zestawu wchodzi głównie pielęgnacja. Jest tylko jeden kosmetyk kolorowy (ale za to jaki!). Dodatkowo ogromnym plusem jest ochronne pudełko, które mam nadzieję będzie pojawiać się teraz regularnie. Wykonane z grubej, sztywnej tektury dobrze zabezpiecza docelowy box, dzięki czemu w końcu otrzymałam go w nienaruszonym stanie. 
Marki, które znalazły się w tej edycji: Elfa Pharm, Pixie, Il Salone Milano, Delia, Mama's, AA, Alpha-H, Pixie, Consonni, Cupandyou.



ELFA PHARM Peeling do ciała z filtratem ze śluzu ślimaka Vis Plantis
produkt pełnowymiarowy 14,99 zł / 200 ml

Znam ten produkt, moją recenzję znajdziecie tutaj: klik! Oceniam go dobrze. Drobinki ścierające są drobne, porównywalne do ziarenek piasku. Są naturalne, ekologiczne i w pełni biodegradowalne! Kosmetyk wygładza, zmiękcza oraz odświeża. Mógłby bardziej nawilżać.


Il SALONE MILANO Maska lub krem do włosów
produkt pełnowymiarowy 29,99 zł / 250 ml

Otrzymałam maskę do włosów farbowanych "Memorable". Jest to profesjonalny produkt do użytku domowego, którego celem jest utrzymanie głębokiego i intensywnego koloru, by pozostał tak świetlisty jak pierwszego dnia farbowania. Dodatkowo ma nawilżać i zmiękczać. Lubię stosować maski do włosów, więc z chęcią sprawdzę jej działanie. 


PIXIE COSMETICS Korektor pod oczy
produkt pełnowymiarowy 48,00 zł / szt.

Uwielbiam wszystko co naturalne i mineralne, więc produkt wpisuje się idealnie w moje oczekiwania. Korektor pod oczy Reviving nie jest mi obcy, mam w domu jeden egzemplarz tyle, że w innym kolorze - 01 Wanilla Cream. Jest to kolor, który sprawdza się u mnie gdy się nieco opalę. Tym razem trafiłam na odcień 00 Creme Brulle, który jest jaśniejszy. Chętnie zrobię Wam porównanie obu kolorków.


DELIA COSMETICS Musujące kulki do kąpieli stóp Good Foot
produkt pełnowymiarowy 7,60 zł / opakowanie

W zielonym opakowaniu spakowano kulki do kąpieli stóp. O czymś takim jeszcze nie słyszałam. :-) Kąpiel w ciepłej wodzie z dodatkiem tych musujących kuleczek ma oczyszczać skórę stóp, zmiękczać naskórek, odświeżać oraz działać relaksująco na zmęczone stopy. Zobaczymy. :-)


MAMA’S Krem do biustu lub krem przeciw rozstępom
miniatura 59 zł / 125 ml

W moim pudełku ulokowano krem do intensywnej pielęgnacji biustu, którego zadaniem jest ochrona delikatnej skóry przed wysuszeniem, poprawiając jej napięcie i gęstość zapobiegając wiotczeniu. Otrzymałam go w nie pełnym wymiarze, ale przyznaję, że tubka i tak jest dość spora. Z pewnością wystarczy na zapoznanie się z produktem.


ELFA PHARM Żel pod prysznic Green Pharmacy
produkt pełnowymiarowy 8,99 zł / 500 ml

Mam wersję "oliwka z mlekiem ryżowym", ale wiem, że do części z Was trafiła zielona z masłem shea. Żel znajduje się w dużym pół litrowym opakowaniu. Jak tylko wykończę produkt od Dove, którego używam obecnie, to sięgnę i przetestuję Green Pharmacy.


AA BEAUTY BAR Kremowa maska nawilżająca
produkt pełnowymiarowy 3,00 zł / 8 ml

Maseczka znajduje się w niewielkiej saszetce. Jej składnikami aktywnymi są: dwupoziomowy kompleks nawilżający systemHydro Derm 24h, masło shea i capuacu. Produkt podaruję którejś z koleżanek, ponieważ obecnie używam tylko naturalnych maseczek.


AA BEAUTY BAR Maska węglowa oczyszczająca
produkt pełnowymiarowy 3,00 zł / 8 ml

Oczyszczająca maseczka węglowa podobno doskonale usuwa wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry i przywraca jej świeżość. Zawiera aktywny węgiel, tlenek cynku i kwas azelainowy. Brzmi fajnie, możliwe, że wyjątkowo dam jej szansę.


MINCER Rozświetlająca maseczka do twarzy
produkt pełnowymiarowy 12,99 zł / 75 ml

Nie znalazłam informacji na karcie produktów odnośnie tej maseczki, dlatego wydaje mi się, że dostałam ją dodatkowo. Czytałam na jej temat dobre opinie. W pudełku U.R.O.K, które opisywałam Wam w poprzednim poście pokazywałam tonik tej marki. Nie miałam wcześniej styczności z firmą Mincer, ale jeśli będę zadowolona z toniku, to spróbuję również działania maseczki.



UPOMINKI

ALPHA-H Liquid Gold Preparat odbudowujący

To jeden z trzech produktów, które można było otrzymać jako kosmetyk-niespodziankę. Uważam, że mimo, że tubka jest maleńka, to trafiłam na najlepszy produkt z możliwych. :-)

CONSONNI Ciastko owsiane

Dostałam ciasteczko z czekoladą, ciekawe jak smakuje. :-)

CUPANDYOU Herbata

Dostałam wersję "jagodowe marzenie" stworzoną na bazie zielone herbaty.




To jeszcze nie koniec. :-) Z uwagi na fakt, iż jestem jedną z Ambasadorek Shinyboxa, otrzymałam dodatkowo w prezencie zestaw kosmetyków Elfa Pharm. :-) W jego skład wchodzą 4 pełnowymiarowe produkty: orzeźwiający balsam do ciała, maska wzmacniająca włosy, serum odmładzające z filtrem ze śluzu ślimaka i kojący krem do stóp. Kosmetyki wydają się być interesujące, zatem biorę się czym prędzej za testowanie. :-)







Zestawy Winter SPA są jeszcze dostępne, znajdziecie je tutaj: klik!

 Jeszcze nie pojawiła się informacja odnośnie kolejnego pudełka, dlatego zachęcam Was do obserwowania funpage'a Shinyboxa. To właśnie tam, w pierwszej kolejności pojawi się informacja odnośnie następnej edycji. :-) Ze swojej strony mogę jeszcze polecić Waszej uwadze X edycję zestawu InspiredBy U.R.O.K ponieważ podobnie jak WinterSpa zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Recenzja tutaj: klik! Tam znajdziecie link, pod którym można zamówić boxa.





PS. Wyniki rozdania z marką Joanna znajdują się pod postem konkursowym. 






Na koniec zapytam krótko: Winter SPA - tak czy nie? :-)

9 komentarzy:

  1. Zawartość na bogato. Przygarnęłabym takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko kusi swoją zawartością. Aż żałuję, że zrezygnowałam w styczniu z subskrypcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. super, też mam taki bogaty box z dodatkowymi produktami

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling, maska do włosów - fajne produkty, z których każda kobieta będzie zadowolona, więc super :)
    Zaskoczeniem dla mnie było ciasteczko owsiane, ale jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To pudełko jest świetne- już dawno tak dobrego nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłabym zachwycona wartością :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...