środa, 22 lutego 2017

Inspired By: U.R.O.K Edycja X

W dziesiątej edycji zestawu U.R.O.K znajduje się 6 produktów, w tym 5 pełnowymiarowych. Ich łączna wartość rynkowa to wg zespołu Inspired By ponad 240 zł. Pudełko jest ciężkie, wypchane po brzegi. W dzisiejszym poście przedstawię Wam zawartość, siądźcie wygodnie! :-)



Inspired By:
U.R.O.K Edycja X






W pudełku znalazłam dwa produkty do pielęgnacji ciała, trzy do twarzy oraz jeden do stóp. Załączono również ulotkę z kodem rabatowym, który uprawnia do 20 % zniżki na zakup kosmetyków AlphaH w ich oficjalnym sklepie internetowym (w procesie zamówienia należy wpisać kod Shinylove). Marki, które znalazły się w tej edycji to: Mincer Pharma, Ava, Lirene, Fa, AlphaH, Elfa Pharm.



MINCER PHARMA Nawilżający tonik do twarzy
produkt pełnowymiarowy 12,99 zł / 250 ml

W kwestii toników do twarzy najczęściej sięgam po te klasyczne z Ziai (ogórkowy) bądź naturalne wody kwiatowe tzw. hydrolaty (np. oczarowy, różany). Tonik w granatowej butelce widoczny na zdjęciu pochodzi z gamy produktów DailyCare. Jest produktem opartym na roślinnych składnikach aktywnych, przeznaczonym do codziennego stosowania. Podobno poza tonizowaniem, wykazuje działanie nawilżające, łagodzące oraz wzmacniające. Sprawdzę to. :-)

FA Żel pod prysznic Honey Creme
produkt pełnowymiarowy 11 zł / 400 ml

To kosmetyczna nowość, niedawno trafiła do sprzedaży. Żel dzięki ekstraktowi z miodu ma delikatnie pielęgnować skórę oraz chronić ją przed wysuszeniem. Jeszcze go nie używałam, póki co mogę jedynie napisać, że ma bardzo słodki zapach, ciekawe jak sprawdzi się pod prysznicem.

ELFA PHARM Krem do stóp
produkt pełnowymiarowy 8,99 zł / 75 ml

Jeśli chodzi o ten produkt, to w pudełkach panował mix rodzajów. Ja otrzymałam wersję odświeżającą i usuwającą zmęczenie z ekstraktem z aronii. Wyczytałam, że w kremie znajduje się 98% składników pochodzenia naturalnego oraz że nie zawiera parabenów, silikonów i olejów mineralnych. Sam opis brzmi dobrze, z pewnością go przetestuję.

ALPHA-H Liquid Gold Kuracja naprawcza
159 zł / 100 ml

To jedyny kosmetyk w tym pudełku, który nie jest pełnowymiarowy. Zaznaczam, że nie do wszystkich trafi taki produkt (ja dostałam go jako Ambasadorka marki). Tubka mieści 30 ml produktu. Liquid Gold to bestseller w kuracji odnowy i odbudowy skóry marki Alpha-H. Zawiera kwas glikolowy, który redukuje zmarszczki, rozszerzone pory i wypryski. Osobiście bardzo lubię ten kwas, chętnie po niego sięgam jesienią i zimą, więc z chęcią dam szansę maseczce złuszczającej oraz tej maleńkiej próbce z serii naprawczej.

LIRENE Brązująca mgiełka olejowa
produkt pełnowymiarowy 24,95 zł / 195 ml

Mgiełka cieszy oko, na prawdę mi się podoba. Podobno zapewnia efekt stopniowej opalenizny bez smug, przebarwień i śladów na ubraniach. Zawiera olejek z karotki oraz wyciąg z bursztynu. Znajduje się w buteleczce z wygodnym atomizerem. Nie widać na zdjęciu, ale jest to produkt dwufazowy. Myślę, że na pewno doczeka się swojej recenzji, więc będę mogła przedstawić Wam go na większej ilości zdjęć. Możecie jej nie kojarzyć, ponieważ jest to nowość na rynku kosmetycznym.

AVA LABOLATORIUM Organiczne serum energetyzujące
produkt pełnowymiarowy 31 zł / 30 ml

Kosmetyk o bogatym, naturalnym, roślinnym składzie. :-) Organiczny, certyfikowany przez Ecocert. 99 % wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego, a 24 % z nich pochodzi z plantacji monitorowanych. Czego chcieć więcej. :-) To serum nie jest mi obce, wcześniejszy egzemplarz znalazłam w II edycji zestawu Naturalnie Piękna. Dosięgnął już dna, fajnie, że będę mogła do niego powrócić.



Muszę przyznać, że bardzo spodobała mi się zawartość tego boxa. Kosmetyki są różnorodne, nietypowe, w większości pełnowymiarowe. Jestem ogromnie ciekawa działania Alpha-h z kwasem glikolowym oraz brązującej mgiełki do ciała od Lirene. Przyczepię się jedynie do samego opakowania, w którym otrzymałam kosmetyki. Uważam, że zmiana tekturki z pokrywką na jednoczęściową jest nietrafiona. Pudełko często przychodzi do mnie zniszczone. Ponadto, wcześniej pudełka służyły mi do przechowywania kosmetyków, świetnie sprawdzały się przy ich segregacji w szufladzie. Te obecne nie znajdują u mnie zastosowania i od razu trafiają na śmietnik.




Edycja X jest jeszcze dostępna, znajdziecie ją tutaj: klik!
Koszt takiego zestawu to niezmiennie 39 zł + 10 zł wysyłka, myślę, że warto. :-)

Podrzucam Wam również link do funpage'a InspiredBy: klik!



Co sądzicie o tak skomponowanym zestawie? :-)

8 komentarzy:

  1. Serum od Ava najbardzij spodobało mi się w tym pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. warto, warto. 4 produkty super

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam to pudełko i jego zawartość bardzo przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna edycja, mam nadzieje, ze to serum bedzie Ci słuzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super edycja :) Zainteresował mnie ta mgiełka brązująca Lirene... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zawartość, wczoraj do mnie trafiło Shiny w wersji klasycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem na TAK! Zawartość super:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...