czwartek, 16 lutego 2017

Shinybox: Party Time || Styczeń 2017 [recenzja]

Przetestowałyście już swoje styczniowe zestawy od Shinybox'a? :-) Wybrałyście ulubieńców? Ja zapoznałam się z każdym produktem, który znalazłam w fioletowym pudełku i mogę już co nieco Wam o nich opowiedzieć. Jeśli miałabym wystawić ocenę tej edycji, to postawiłabym na czwórkę. Z większości rzeczy jestem zadowolona, choć są też takie, których nie polubiłam. Zapraszam na recenzję. :-)



Shinybox: 
Party Time || Styczeń 2017 [recenzja]





(od lewej: rozświetlacz Joko, żel modelujący Bell, cień w kredce Faberlic)



W pudełku "Party Time" umieszczono zarówno pielęgnację jak i kolorówkę. Zadowolone powinny być również fanki sztucznych rzęs, bowiem taki produkt pojawił się w Shinyboxie po raz pierwszy. :-) W tym miesiącu została także zmieniona broszurka z opisem kosmetyków. Tym razem jest składana, przypomina niewielkich rozmiarów książeczkę. Marki, które znalazłam w moim boxie to: Gliss Kur, Neicha, Faberlic, Farmona, I'Orient, Bell, BlanX Med, Joko, Cuccio Naturale.

1.
NEICHA Luksusowe rzęsy lub kępki 
produkt pełnowymiarowy 16,90 zł / komplet

Mój model nazywa się Neicha-513. Są to ręcznie wykonane, sztuczne rzęsy wielokrotnego użytku. Założyłam je tylko jeden raz, ponieważ nie noszę takich rzeczy na co dzień. Rzęsy są lekkie, dobrze wyprofilowane, nie obciążają powiek. Bardzo ładnie stapiają się z naturalnymi, tworząc zadowalający efekt podkreślonego spojrzenia. Jestem na tak!

2.
NEICHA Niewidoczny klej do rzęs White 
produkt pełnowymiarowy 14,90 zł /5g

Klej bardzo dobrze współgra z rzęsami. Ma białą barwę, dzięki której łatwiej nałożyć go na linię powieki. Po wyschnięciu staje się przeźroczysty i niewidoczny. Nie miałam problemu z jego aplikacją, nie podrażnił oczu. Dobrze trzymał rzęsy, a wieczorem nie miałam problemu z ich ściągnięciem.

3.
JOKO MAKE UP Emulsja rozświetlająca Glow Primer 
produkt pełnowymiarowy 9,99 zł / 25 ml 

Początkowo sądziłam, że nie polubię się z tym produktem, ale ostatecznie dałam mu szansę. Emulsja ładnie rozświetla kości policzkowe. Dzięki niemu cera wygląda świeżo i promiennie. Chętnie wrócę do niej gdy na dworze zrobi się trochę cieplej. Myślę, że na opalonej buzi będzie prezentował się jeszcze lepiej.

4.
I'ORIENT Krem pod oczy 
produkt pełnowymiarowy 64 zł 15 ml

Tak oto dotarłyście do krótkiej recenzji hitu tego pudełka. Uważam, że jest niezaprzeczalnym, mocnym punktem tej edycji. :-) Krem znajduje się w higienicznym opakowaniu z pompką. Ma lekką konsystencję, którą z łatwością rozprowadza się na powierzchni skóry. Szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości. Świetnie dba o skórę pod oczami, nawilża, wygładza, odświeża. Dobrze sprawdza się pod makijażem. Skład zasługuje na pochwałę, na prawdę warto!

5.
GLISS KUR Fiber Therapy Regeneracja w olejku
produkt pełnowymiarowy 18,99 zł / 100 ml

Lubię używać tego produktu. Jest dwufazowy, dlatego przed aplikacją należy wstrząsnąć buteleczką do chwili połączenia się obu warstw. Odżywka bardzo ładnie pachnie i sprawia, że włosy są bardziej miękkie. Ja stosuję ją na już rozczesane i wstępnie osuszone ręcznikiem włosy. Nie zauważyłam, aby olejek jakoś znacznie regenerował moje włosy, a mimo to dobrze mi się go użytkuje. Rano moje włosy są sypkie, niesplątane, łatwo doprowadzić je do ładu.

6.
BLANX MED Pasta do zębów Anty-Osad 
tubka 15 ml

Pastę, z racji jej małych rozmiarów, zabieram ze sobą na weekendy poza miastem. Dobrze czyści zęby, nie mam zastrzeżeń.

7.
FARMONA Zimowy krem do twarzy -20 Protect
produkt pełnowymiarowy 11,50 zł 75 ml

Krem podarowałam mamie, bo ten którego używała wcześniej, przestał sprawdzać się przy minusowych temperaturach. U mnie najlepiej sprawdzają się produkty z naturalnym składem. Ten takiego nie ma, dlatego wolałam nie ryzykować. Minus za krótką datę ważności.

8.
CUCCIO NATURALE Masło do ciała 
prezent

Miniaturka była zbyt mała, abym mogła szerzej zrecenzować ten produkt. Masło ładnie pachnie, dobrze się rozprowadza i wchłania.

9.
FABERLIC Cień do powiek w kredce 
produkt pełnowymiarowy 22,50 zł /szt.

Jest to cień w formie automatycznej, wysuwanej kredki, która nie wymaga sięgania po temperówkę. Mój egzemplarz nosi nazwę 5744, jest to odcień szarości (na swatchu pierwszy z prawej). Nie lubię siebie w tak ciemnych makijażach, a cieni mam od groma, dlatego postanowiłam podarować go komuś innemu. Cień dzięki swojej kremowej konsystencji nie osypuje się, dobrze przylega do powieki, na mnie jednak nie zrobił wrażenia.

10.
BELL Modelujący żel do brwi 
produkt pełnowymiarowy 9,99 zł / 9g

Żel ma ciemny odcień, który totalnie nie pasuje do mojej karnacji. Podarowałam go koleżance, która jest brunetką. Niedawno opisywałam Wam podobny produkt modelujący, z którego byłam zadowolona, tutaj recenzja: klik!





Zestawy Party Time zostały całkowicie wyprzedane.

Lutowa edycja nazywa się Winter Spa - Twoja zimowa pielęgnacja. Jeśli chcecie dostać pudełko- niespodziankę i jako pierwsze dowiedzieć się, co kryje się wewnątrz boxa, to możecie już zamawiać, tutaj: klik! :-)  Podano już termin pierwszej wysyłki - przypada na przyszły wtorek 21 lutego. Na funpage'u pojawiają się sukcesywnie podpowiedzi odnośnie marek, które znajdą się w pudełkach. Zachęcam do zaglądania: klik!





Co sądzicie o Party Time? :-)

7 komentarzy:

  1. Ja najbardziej jestem zadowolona z olejku Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam tego pudełka, ale jakoś specjalnie nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuccio to nie masło do ciała a do skórek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie... faktycznie do ciała. Nie wiem czemu się zafiksowałam, ze to do skórek:) Ale się sprawdza w tym celu:)

      Usuń
  4. Nawet użyteczne to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem dla mnie jest także hitem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się zawartość podoba ;) Chętnie bym przetestowała te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...