wtorek, 16 lipca 2013

Organique: Odświeżający krem do stóp

Dzisiaj o kremie, który znalazłam w urodzinowym pudełku ShinyBox w zeszłym miesiącu. Do testowania zabrałam się od razu, bo tak się akurat zdarzyło, że chwilę wcześniej wydenkowałam poprzednie opakowanie mazidła do stóp.


Organique
Odświeżający krem do stóp



Opis producenta:


Odświeżający krem do stóp doskonale nawilża i pielęgnuje skórę stóp. Zawiera kompleks Hydramax – kombinację fosfolipidów i polisaharydów o działaniu silnie nawilżającym. Kompleks ten zapobiega utracie wody przez skórę, oraz wpływa na jej uelastycznienie
Mentol działa odświeżająco i delikatnie chłodzi zmęczone stopy. Krem bogaty jest w naturalne wyciągi z tymianku i szałwii, które działają antyseptycznie, przeciwzapalnie i wzmacniająco. Zioła te posiadają także właściwości zmniejszające potliwość stóp
co w połączeniu z talkiem zapobiega przykremu zapachowi, zapewniając uczucie długotrwałego komfortu. Dodatek oleju kukurydzianego odżywia, regeneruje i uelastycznia skórę, zapobiegając jej pękaniu. Pachnący świeżą lawendą krem do stóp Organique pielęgnuje i nawilża skórę, nie pozostawia tłustej powłoki oraz posiada właściwości kojące, antyseptyczne i relaksujące.


Krem zapakowany w miękką tubkę. Produkt jasnego koloru, o odświeżającym ziołowym zapachu. Opakowanie zawiera 75 ml kremu. Nietestowany na zwierzętach.




Po peelingu GreenPharmacy, który wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie, czas na recenzję drugiego kosmetyku z pudełka SB, którego byłam bardzo ciekawa. Markę Organique znam i lubię, jednak ich pielęgnacji stóp dotychczas nie miałam okazji testować.
Opakowanie bardzo przyjemne dla oka, jest poręczne i nie mam do niego zastrzeżeń. 
Krem o jasnej barwie ma odpowiednią konsystencję, która łatwo rozsmarowuje się na skórze. Nie pozostawia tłustej powłoczki, szybko się wchłania, niemal od razu można nałożyć stopki i baletki. Krem ma ziołowy zapach (wg mnie taki sobie, ale mi nie przeszkadza), pozostawia uczucie świeżości już w momencie nałożenia na skórę. Jest to przyjemny, delikatny chłodek, idealny teraz w cieplejsze dni. Skóra stóp po użyciu kremu jest gładka, zmiękczona, trochę nawilżona i miła w dotyku. Jeżeli chodzi o ograniczenie pocenia to dostrzegam delikatną poprawę jednakże muszę zaznaczyć, że nie mam z tym dużych problemów.
Produkt jest średnio wydajny i cena nieco wysoka, kosmetyk oceniam na czwórkę. Może do niego wrócę, ale tylko wtedy, jeśli spotkam go w jakiejś promocji.


Dostępność: Organique (spis sklepów klik!)
Cena: ok. 25 zł / 75 ml



Jakie są Wasze ulubione produkty pielęgnujące stopy?

10 komentarzy:

  1. o faktycznie cena trochę wysoka jak na krem do stóp ale szukam czegoś akurat w tym typie , no nic może znajdę coś taniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm chyba jednak się nie skuszę ;)Wśród chłodzących kosmetyków mam już swojego faworyta z Oriflame, a jeżeli chodzi o nawilżanie to krem do rąk też daje radę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię masełko do stóp Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam zestawu do pielęgnacji z Nivea. :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje stopy nie są wymagające więc wcieram w nie przeróżne kosmetyki. Ulubieńca nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię na lato takie schładzające kremiki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham krem z Rossmanna (10% mocznika), jest cudowny i kosztuje grosze :) ostatnio próbowałam kremu kokosowego Burt's Bees, miałam nadzieję, że będzie co najmniej równie fajny, a nie działa w ogóle, próbowałam go mieszać nawet z olejem kokosowym ale nic to nie pomogło :) tani krem z Rossmanna jest o wiele, wiele lepszy :)

    pozdrawiam ze Stambułu!
    www.7hillsofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt jak czytam,nie próbowałam,więc nie mogę wystawic o nim opinii.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...