sobota, 13 października 2018

Nowości Kobo Professional i Sensique

Półki makijażowe drogerii Natura zasiliły kolejne nowości. Znajdziemy na nich m.in. barwne lakiery do paznokci oraz dwie formuły pudru do twarzy – prasowany i sypki – do rozświetlemia wakacyjnej opalenizny. Co jeszcze? :-) Dowiecie się z poniższego wpisu.


Nowości Kobo Professional i Sensique





Sensique 
CREATIVE EYESHADOWS

Znana seria trójeczek z Sensique wzbogaciła się o nowe odcienie. Są to kremowe, nieperfumowane cienie o delikatnej, jedwabistej strukturze. Posiadają odpowiednią pigmentację, na dole ukazane są dwie cienkie warstwy produktu. Są zarówno maty jak i wersje rozświetlające.

Dostępnych 12 kompozycji kolorystycznych, w tym 8 nowych, a u mnie na zdjęciach kolejno: 
143 REDDISH BROWN, 
148 MAUVE GLOW, 
150 LAVENDER HAZE,
147 SMOKY EYE.

Na swatchu 148.

Cena: 12,99 zł /szt.


Kobo Professional 
GLOWING LOOSE POWDER

Puder sypki do twarzy i ciała. Jego rozświetlająca formuła nadaje skórze wyjątkowego, subtelnego blasku. Ma bardzo ładny złocisty kolor, który efektowanie podkreśla opaleniznę. Jest spory i wydajny. Opakowanie z sitkiem. Na dolnym swatchu znajduje się po lewej stronie.

Cena: ok. 24 zł


Kobo Professional 
HIGHLIGHTER POWDER 

Lubię prasowańce od Kobo, szczególnie bronzery. Tutaj mam Wam do pokazania rozświetlacz. Trwały i bardzo wydajny puder prasowany, zapewnia rozświetloną i pełną blasku cerę. Delikatnie połyskuje, tworzy świetlisty, subtelny efekt na twarzy, szyi i dekolcie. Formuła kosmetyku zawiera olej marula, który ma za zadanie odżywiać skórę, poprawiać jej elastyczność i sprawiać, że stanie się delikatna.

Dostępny w 3 odcieniach, u mnie kolor 313 MIRAGE (na swatchu po prawej).

Cena: 20,69 zł



Sensique 
SENSITIVE SKIN COLOR CORRECTING PALETTE


Zestaw kremowych korektorów maskujących niedoskonałości cery, a także podkładów idealnych do konturowania owalu twarzy. Występuje w dwóch odcieniach, u mnie na zdj 02.
Założenia:
różowy – zakrywa żyłki, zielonkawe siniaki i niweluje szary odcień skóry,
niebieski – optycznie rozjaśnia piegi i plamy posłoneczne,
ciepły beżowy – rozjaśnia i uwypukla wybrane fragmenty twarzy,
brązowy – modeluje i wysmukla owal twarzy.

Cena: 16,99 zł


Sensique 
SENSITIVE SKIN EXTREME VOLUME MASCARA

Ekstremalnie pogrubione rzęsy od nasady, aż po same końce? To obiecuje Producent tego tuszu. :-) Maskara ma równomiernie pokrywać kolorem, tworząc wyrazisty efekt zagęszczonych rzęs. Polecany dla osób o cerze wrażliwej. Ma sporą szczoteczkę, klasyczną, niesilikonową.

Cena: 17,99 zł




Kosmetyki znajdziecie w Drogeriach Natura, stacjonarnie oraz online: klik!



Miłego wieczoru! :-)

8 komentarzy:

  1. Też dotarła do mnie ta przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +234 810 410 2662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

      Usuń
  2. Fajne nowości :) Tusz bym chętnie przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nic mnie nie zainteresowało, więc pewnie na nic się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobny zestaw, cienie są rewelacyjne, rozświetlacz bajeczny, tusz bardzo polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +234 810 410 2662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    OdpowiedzUsuń
  6. Prije nekoliko tjedana vidio sam ovdje komentar o dr. Agbazari i odlučio sam ga kontaktirati prema uputama, zahvaljujući ovom čovjeku što mi je pružio radost kako sam želio. Slijedio sam upute koje je on dao da vrati mog ljubavnika koji me je napustio i djecu već 3 godine, ali zahvaljujući dr. Agbazari jer su mi se vratili zauvijek i sretni smo zajedno. molimo vas da ga kontaktirate za pomoć ako imate problema u vezi putem e-pošte na: ( agbazara@gmail.com ) ILI putem WhatsAppa na: ( +2348104102662 ). I svjedočite sami.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...