sobota, 27 października 2018

Shinybox: Think Pink || Październik 2018

Celebruj życie, ciesz się wyjątkowymi chwilami i zadbaj o swoje ciało! To właśnie takie motto towarzyszy październikowej edycji Think Pink, stworzonej aby przypominać kobietom jak ważne są badania profilaktyczne.

Shinybox: 
Think Pink || Październik 2018












OLIMP LABS Apecontrol
produkt pełnowymiarowy

Apecontrol to suplement diety w postaci kapsułek, stanowiący kompozycję składników aktywnych, wspomagających kontrolę masy ciała poprzez niwelowanie chęci podjadania oraz regulację metabolizmu makroskładników odżywczych. Produkt totalnie zbędny, ponieważ nigdy się nie odchudzałam. W jego miejscu chętniej zobaczyłabym jakiś preparat witaminowy. Myślę, że wtedy zyskałby więcej zwolenniczek wśród klientek.


BEE NATURAL Balsam do ust
produkt pełnowymiarowy


Ostatnio tak właśnie sobie myślałam, że przydałoby mi się coś ochronnego do ust na jesienne chłody, więc ten produkt bardzo mnie ucieszył, tym bardziej, że jest naturalny. Bee Natural to 100 % naturalny balsam do ust z woskiem pszczelim, który ma regenerować usta, natłuszczać oraz wygładzać. Dostępny tylko w Rossmann.


DELIA COSMETICS Krem do rąk i paznokci wygładzający z d-panthenolem
produkt pełnowymiarowy

To kolejny produkt, który z racji jesiennej aury z pewnością przyda się w mojej torebce. Formuła została wzbogacona masłem shea i alantoiną i d-pantenolem, ich obecność ma sprawić, że skóra stanie się aksamitna i gładka w dotyku, a podrażnienia powinny zostać zniwelowane. Dawno nie używałam tej marki, więc jestem ciekawa jak sprawdzi się krem. Jest bardzo tani, jego koszt to ok. 4 zł za tubkę.

BIOTANIQE Naturalny krem odżywczy
produkt pełnowymiarowy

Obecność tego produktu bardzo mnie zdziwiła, bo dokładnie ten sam krem, tylko w nieco większej pojemności był w poprzednim miesiącu. Nie przypominam sobie, aby wcześniej była podobna sytuacja. Nie mniej jednak nie jestem zła z tego powodu, bo krem jest w porządku, pomyślałam, że tę większą pojemność dołożę do prezentu choinkowego dla mamy bądź teściowej. Ma lekką konsystencję, dobrze się wchłania, nawilża, odżywia i chroni przed przesuszeniem.


KONTIGO Pomadka MOOV Liquid LipsMatter Show-off
produkt pełnowymiarowy

Płynna pomadka matowa o kremowej konsystencji i wyrazistym kolorze fuksji. Nie jest lepka, i dobrze rozprowadza się na skórze. Ma jednak jedną mocną wadę - nie zastyga! Zdążyłam zrobić zdjęcia i z łatwością starłam ją ze skóry ręki. Jestem zdziwiona, bo wygląda na to, że pomadka jest zupełnie nietrwała.


IL SALONE MILANO Odżywka bez spłukiwania do włosów farbowanych
produkt pełnowymiarowy

W moim pudełku znalazłam odżywkę, ale tutaj panowała pewna wymienność. Do części klientek dotarły inne produkty tej marki typu: maska, krem do włosów, szampon. Dawno nie używałam odżywki bez spłukiwania. Ta polecana jest do codziennej pielęgnacji, zwłaszcza włosów suchych i łamliwych, tracących blask. Ma zapewnić intensywność koloru oraz nadać włosom blask.


Tak prezentuje się standardowa zawartość pudełka THINK PINK. Poza kosmetykami znalazłam w pudełku kilka ulotek, w tym taką, która umożliwia bezpłatne wywołanie 25 odbitek cyfrowych w CAWE FOTOŚWIAT (Fotojoker). Boxy Ambasadorek zostały wzbogacone dodatkowo o 3 produkty. Jestem z nich niesamowicie zadowolona, bo każdego z nich jestem ogromnie ciekawa, krem Naturativ poszedł już w ruch, pierwsze wrażenia bardzo dobre. :-)



LIQ CC Serum Light 15% Vitamin C BOOST marki LiqPharm - Serum rozświetlające

Miałam w planach zakup jakieś serum z witaminą C, więc ten produkt również idealnie trafia w moje oczekiwania. To przeciwzmarszczkowy koncentrat rozświetlający. Ze strony Producenta: Serum LIQ CC dzięki wysokim stężeniom aktywnych składników redukuje proces starzenia skóry oraz chroni przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych. 15% niezjonizowana witamina C zapewnia szybkie pobudzenie syntezy kolagenu, skutecznie neutralizuje wpływ wolnych rodników i wyrównuje koloryt skóry. Aktywność czystej formy witaminy C potęgowana jest przez odpowiednio dobrane stężenia tokoferolu i magnezu, które jednocześnie działają ochronnie, regenerująco oraz odżywczo.


HORFES Bursztynowe mydełko „Aqua Baltic” - mydło

Każdy produkt z bursztynowej serii kosmetyków Horfes swoją moc zawdzięcza przyrodzie. Mydełko wytwarzane ręcznie, wyłącznie z naturalnych składników. Aktywny wyciąg z bursztynu (10%) pielęgnuje ciało, odżywiając je i nawilżając. Zawarte w mydle aminokwasy i składniki mineralne mają działać odżywczo, spowalniać procesy starzenia się skóry.  Ma naturalny, odświeżający zapach i piękny, słoneczny kolor.




360°AOX marki Naturativ - krem do twarzy 

Krem zamknięty jest w bardzo wygodnym, przyjemnym dla oka opakowaniu z pompką, a konsystencja produktu jest lekka, kremowa, odrobinę puszysta. Ma wielokierunkowe działanie. Zawiera kompozycję trzech tłoczonych na zimno olejów: wiesiołkowego, winogronowego i z lnianki siewnej. Oleje te bogate w kwasy omega-3, omega-6 i omega-9, znane są z właściwości przeciwutleniających i opóźniających procesy starzenia oraz regenerujących, łagodzących, nawilżających i stymulujących procesy naprawcze w skórze, m. in. regulujących prace gruczołów łojowych. Wskazany dla każdego rodzaju cery w każdym wieku. Ma wygładzić, ujędrnić, rozjaśnić oraz rozpromienić skórę. :-)





Zestaw "Think Pink" jest jeszcze dostępny. 
Znajdziecie go tutaj: klik! :-)



Udanej soboty!

6 komentarzy:

  1. też mam ten zestaw, jestem bardzo zadowolona szczególnie z nadprogramowych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem dobra passa tych pudełek została w tym miesiącu przerwana :D Całość ratują kosmetyki, które trafiły jedynie do ambasadorek. Poza tym zadowolona jestem tylko z kremu do rąk i balsamu do ust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zaciekawiła mnie ta zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie zainteresowała mnie zawartość

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...