sobota, 29 września 2018

Shinybox: Coś Pięknego || Wrzesień 2018

"Coś Pięknego" to najnowsze, wrześniowe pudełko Shinybox. Zyskało taką popularność, że szybko zostało wyprzedane, dlatego tym razem, jeśli nie zdążyłyście zamówić zestawu dla siebie, to będziecie musiały obejść się smakiem. Dlaczego? A no dlatego, że to naprawdę godna uwagi edycja!


Shinybox: 
Coś Pięknego || Wrzesień 2018














BIOTANIQUE Naturalny krem odżywczy
produkt pełnowymiarowy

Jest to naturalny, lekki krem odżywczy oparty na świeżej wodzie proaQua z technologią probiotyczną, która wspiera mikroflorę skóry. Ma dogłębnie i długotrwałe nawilżać, odżywiać oraz chronić. Odpowiedni dla skóry twarzy oraz całego ciała. Bogaty w bezpieczne składniki przyjazne dla skóry wrażliwej. Zawiera d-panthenol, kwasy omega-6 witaminy i minerały oraz olej z opuncji figowej. Cały opis Producenta brzmi ciekawie. Chętnie dam mu szansę.

BEAUTE MARRAKECH Dezodorant naturalny w spray'u
produkt pełnowymiarowy

Początkowo myślałam, że to jakaś odżywka, dlatego naprawdę zaskoczyło mnie kiedy doczytałam na etykiecie, że to naturalny, ałunowy dezodorant w spray'u. Nie miałam jeszcze do czynienia z naturalnymi dezodorantami, a bardzo lubię sięgać po tego typu produkty. Jest to połączenie minerału górskiego o nazwie ałun oraz pantenolu. Ten pierwszy składa się ze związków glinu, jednak w przeciwieństwie to soli glinu nie przenika przez skórę, jedynie tworzy na niej cienką warstwę, przez co jest zupełnie bezpieczny. Ma działać antyseptycznie i antybakteryjnie oraz skutecznie zwalczać przykry zapach. 

COUGAR Olejek do twarzy z brazylijską papają i kw. hialuronowym
produkt pełnowymiarowy

Lubię olejki, a przyznam szczerze, że z wersją papajową nigdy wcześniej się nie spotkałam. Wiem, że polączenie oleju i kwasu hialuronowego jest bardzo pożądane dla skóry. Ja sama często mieszam te dwa półprodukty ze sobą tworząc kompozycję doskonałą. Wyczytałam, że ten olej ma zdolność przenikania głęboko w warstwy skóry , dzięki czemu osiąga dobre rezultaty pielęgnacyjne. Jest drogi, opakowanie 30 ml kosztuje 111 zł. 

AUSSIE 3 Minute Miracle Reconstructor - odżywka
produkt pełnowymiarowy

Aussie znam jedynie z reklam i sklepowych półek dlatego fajnie, że to właśnie ta marka trafiła do Shinyboxa. Linia Repair Miracle obejmuje szampon, odżywkę, odżywkę 3 minutową oraz olejek. Lubię odżywki i maski, które tak szybko działają (tę zmywa się już po 3 minutach). Już dzisiaj zamierzam ją przetestować. Ma sprawić, że kosmyki staną się miękkie, błyszczące, i cytuję ulotkę: "pod każdym względem wspaniałe". :-) 

AUSSIE Miracle Moist - szampon
produkt pełnowymiarowy

Drugi produkt marki Aussie - szampon. Akurat kończę swój obecny i zastanawiałam się po jaką markę sięgnąć jako następną, Shinybox pomógł w wyborze. Produkt ten dedykowany jest włosom suchym, dlatego sama nie wiem jak sprawdzi się u mnie. Następnym razem będąc w drogerii muszę przyjrzeć się pozostałym wersjom.

STR8 Ahead - żel pod prysznic
produkt pełnowymiarowy

Ten produkt charakteryzuje się męskim, wyrazistym zapachem i ewidentnie nie jest kosmetykiem dedykowanym kobietom. Myślę, że to ukłon Shinyboxa w stronę Panów tuż przed dniem Chłopaka, który nadejdzie jutro. Zawiera w sobie nuty bergamotki, pieprzu oraz szałwi muszkatołowej, ma oczyszczać i pielęgnować.


SAPE Oczyszczenie-peelmaska do twarzy
opakowanie 30 ml

Tego kosmetyku nie ma na karcie produktów dlatego musiałam poszperać w necie, aby czegoś się o nim dowiedzieć. Wszystko brzmi fantastycznie i mam nieodpartą chęć zmyć makijaż, aby nałożyć go na skórę! Same przeczytajcie: Myje, peelinguje i odżywia. Połączenie białej glinki, węgla aktywnego, korundu, a także oleju z orzechów laskowych i sojowego, sprawia, że skóra staje się oczyszczona, gładka i głęboko odżywiona. Zawartość mydła potasowego, ułatwia zmywanie zanieczyszczeń po zabiegu. Zapach jest neutralny, by wyciszyć umysł przed snem. Produkcja polska.

HIALU PURE Serum z kwasem hialuronowym 3%
produkt pełnowymiarowy

Ten kosmetyk również bardzo mnie zaciekawił i zdążyłam już go parokrotnie przetestować. Jest to serum żelowe, z kwasem hialuronowym o bardzo krótkim, dobrym składzie. Jest zdecydowanie gęste, a po nałożeniu na cerę lepkie. Ja nakładałam je zgodnie z zaleceniami Producenta czyli pod krem. Po aplikacji, kiedy produkty wsiąkną w skórę, lepkość ustaje, skóra jest wygładzona. Po pierwszym użyciu, rano, miło się zdziwiłam, ponieważ cera lepiej się prezentowała, była jakaś jaśniejsza i uspokojona. Myślę, że zużyję ten kosmetyk do końca. Chętnie zapoznam się z ofertą tej polskiej marki.

PABLO COLOR Matt Collection - Puder
produkt pełnowymiarowy

Ten kosmetyk otrzymały jedynie Ambasadorki. Niestety nie prezentuje się najlepiej i ja osobiście nie będę go używać ponieważ nie budzi mojego zaufania. Wygląda i pachnie jak tanie, bazarkowe produkty o wątpliwym składzie. :-(



Zestaw "Coś Pięknego" został całkowicie wyprzedany.
Ruszyła już kolejna sprzedaż pudełek. 
Jako, że nadchodzi październik - miesiąc walki z rakiem piersi, to jak co roku, edycja będzie nosiła nazwę THINK PINK. Możecie zakupić ją tutaj: klik! 
Wysyłka planowana jest na drugą połowę miesiąca.



Udanej soboty! :-)

6 komentarzy:

  1. Z tego pudełeczka wpadł mi w oko krem BIOTANIQUE

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie serum i olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuu
    porządne pudełko :D
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam dokładnie identyczny zestaw, jestem baaardzo zadowolona z zawartości .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem ze swojej zawartości bardzo zadowolona (a mam taką samą jak Ty) ;) Moim zdaniem chyba najlepsze pudełko dotychczas ;) Wydaje mi się nawet, że żaden kosmetyk nie poleci w świat :D Mam wrażenie, że ShinyBox ostatnio znacznie poprawiło swój poziom ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...