niedziela, 1 lipca 2018

Shinybox: 6 years together || Czerwiec 2018

Jak ten czas leci! W czerwcu Shinybox świętował swoje kolejne urodziny. Z tej okazji ukazało się pełne kosmetyków pudełko, którego zawartość poznacie w trakcie zapoznawania się z dzisiejszym wpisem. Zapraszam. :-) 

Shinybox: 6 years together || 
Czerwiec 2018











W tej edycji zestaw składał się standardowo z 7 produktów pełnowymiarowych. Nagrodzone zostały Klientki, które są Shinybox'em dłużej i dostały odpowiednio 9 (wersja premium) bądź 11 (wersja Vip) produktów. Nietrudno zauważyć, że dobrze jest mieć pakiet bądź subskrypcję. :-)



BELL HYPOAllergenic Intesce Colour Moisturizing Lipstick
produkt pełnowymiarowy 16,99 zł / szt.

Zaczynamy od kolorówki. W boxie znalazłam kremową pomadkę konretnej, intensywnej czerwieni. Gruba kredka nie wymaga temperowania, ponieważ zastosowano tutaj możliwość samodzielnego wysuwania produktu. Produkt poza nadaniem koloru ma pielęgnować usta - nawilżać je oraz wygładzać. Jestem ciekawa jakie kolory trafiły do innych pudełek, bo powiem szczerze, że wolę delikatniejsze odcienie na ustach.

KUESHI Krem do twarzy z filtrem
produkt pełnowymiarowy 63 zł / 35 ml

Według mnie hit tego pudełka mimo, że jeszcze nie miałam okazji go używać. Marka Kueshi to moje odkrycie, które poznałam dzięki Shinyboxowi i jak do tej pory każdy ich kosmetyków trafił w moje gusta. Krem do twarzy o wysokim poziomie ochrony przeciwsłonecznej (SPF50), chroni przed promieniami UVA i UVB. Zalecany do wszystkich rodzajów skóry. Ma poręczną, niewielką tubkę, z pewnością znajdzie miejsce w wakacyjnej kosmetyczce.


EFEKTIMA Claryfing Mask Maseczka glinkowa oczyszczająca
produkt pełnowymiarowy 2,30 zł / 7 ml

To maseczka, która ma zapewnić natychmiastowt efekt poprawy wyglądu skóry. Ma oczyścić, usunąć nadmiar sebum, zamknąć pory oraz zapobiegać powstawaniu nowych niedoskonałości. Produkt ma dość długi skład, a już na trzecim miejscu, zaraz za wodą i glinką znajduje się alkohol denat., którego wolałabym unikać. Myślę, że raz na jakiś czas można spróbować, ale z pewnością nie używałabym tej maseczki 2 razy w tygodniu jak zaleca producent.


DR COCO Woda kokosowa
produkt pełnowymiarowy 4,99 zł / 350 ml

Woda kokosowa znajduje u nas w domu zastosowanie w shake'ach bananowo czekoladowych, więc fajnie, że i taki produkt pojawił się w Shinyboxie. :-) Woda kokosowa to niskokaloryczny, beztłuszczowy napój bogaty w potas, składniki mineralne i witaminy. Orzeźwia i nawadnia organizm. Jest to produkt bez dodatku cukru, nie znajdziecie w nim glutenu oraz laktozy.


CLEAN HANDS Mydło antybakteryjne
produkt pełnowymiarowy 2,50 zł / 90 g.

Cóż, mydło jak mydło. Może się przydać, choć w pudełku urodowym nie do końca konieczne czy oczekiwane. Ja kupuję mydła płynne z uwagi na wygodę oraz higieniczność. Tutaj mamy do czynienia z produktem w kostce o zapachu owoców tropikalnych, który jest antybakteryjny i zawiera ekstrakty roślinne.

DELIA Balsam do ust w sztyfcie Sun Fun
produkt pełnowymiarowy 16,99 zł / 3,8g.

Ochronny balsam do ust, zawiera filtry UVA i UVB, więc jest to rzecz przydatna w czasie wakacji. Zawiera witaminę E, ma nawilżać delikatną kórę ust. Sztyft ma delikatny zapach, łatwo rozprowadza się na skórze. Ma bardzo delikatny, cytrynowy kolor dzięki czemu nie zostawia białych śladów jak niektóre tego typu balsamy.

LOFFME Płatki kosmecznety
produkt pełnowymiarowy 19 zł / 4 szt.

Ciekawy gadżet. Są to płatki kosmetyczne wielokrotnego użytku do oczyszczania skóry twarzy. Produkt ma absorbować zanieczyszcznia w postaci nadmiaru sebum i makijażu, łagodzić podrażnienia i stany zapalne. Płatki są hypoalergiczne, a materiał cechuje wysoka wytrzymałość. W celu usiągnięcia miękkości i właściwości oczyszczających płatków należy je wyprać przed pierwszym użyciem. Ten produkt czeka u mnie jeszcze na pierwsze testy, ale przyznam szczerze, że jestem ich bardzo ciekawa.

SCHWARZKOPF Live Colour Spray
produkt pełnowymiarowy 26,99 zł / szt.

Ten produkt był wymienny. Można było dostać makijaż do włosów w spray'u (taki jak dostałam), bądź suchy, olejek do włosów w mgiełce, który w tym wypadku zdecydowanie wolałabym dostać. Już kiedyś trafił do mnie spray w kolorze czerwieni, tym razem niebieski. Zarówno jeden jak i drugi nie znajdzie u mnie zastosowania.

NUTKA Szampon do włosów
produkt pełnowymiarowy 12,99 zł / 222 ml

To drugi produkt marki Nutka, który znalazł się w Shinyboxie. Poprzednio trafił do mnie produkt do mycia ciała, którego używałam pod prysznicem. Tym razem jest to hypoalergiczny szampon do codziennego mycia włosów i skóry głowy. Posiada łagodne składniki myjące, kompleks prebiotyczny, prowitaminę B5, alantoinę oraz m.in. ekstrakt z lnu. Ma przyjemny zapach i odpowiednio myje moje włosy.

EFEKTIMA Pore&Matt Control
produkt pełnowymiarowy 18,99 zł / szt.


Krem, który ma sprawić, że rozszerzone pory staną się mniej widoczne a cera stanie się bardziej matowa i wygładzona. Niestety skład nie nastraja mnie do testów, dlatego prawdopodobnie nie zdecyduję się na testy. Szkoda, bo przydałby mi się jakiś fajny produkt redukujący widoczność porów. Ten produkt trafił do Ambsadarorek Shinyboxa, dlatego nie dziwcie się, że nie macie go w swoich pudełkach.




Po czerwcowy zestaw zapraszam Was na stronę Shinyboxa: klik!  
Sprawdzałam i jest jeszcze dostępny, więc jeśli macie ochotę, to można zamawiać. :-)



Do następnego! :-)




4 komentarze:

  1. Zupełnie przeciętny. Nic co by mnie bardziej zainteresowało. Sporą część kosmetyków wykorzystam, ale tylko dlatego, że nie lubię gdy coś się marnuję. A resztę rozdam znajomym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś niestety nic mnie nie porwało, a skoro to pudełko urodzinowe to chciałoby się znaleźć produkt WOW!

    OdpowiedzUsuń
  3. też już mam ten box, jestem zadowolona z zawartości, woda kokosowa jest przepyszna, będę na pewno ją kupować, uzależniłam się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość spora, ale dla mnie nie byłoby efektu 'wow'.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...