piątek, 20 lipca 2018

Sensique: Top Color Eyeshadow, Ultra Shiny Lips

Cześć! Na dzisiaj przegotowałam dla Was wpis, w którym pokażę cienie i błyszczyki marki Sensique, które niedawno pojawiły się w Drogeriach Natura.


Sensique: 
Top Colour Eyeshadow, Ultra Shiny Lips





SENSIQUE Sensitive Skin, Top Color Eyeshadow
- aksamitne cienie do powiek

Zaczynamy od kolorówki oka. Cienie do powiek, które widzicie na zdjęciu to jedynie część kolorów wchodzących w skład w tej serii. Jeśli dobrze naliczyłam, to obecnie jest dostępne 26 odcieni, więc jest z czego wybierać. Każdy znajduje się w plastikowym, okrągłym opakowaniu bez załączonego aplikatora. Cienie posiadają bardzo dobrą pigmentację, na którą warto zwrócić uwagę. Pokrywają powiekę głębokim, metalicznym kolorem, dzięki którym uzyskujemy fajne, rozświetlone spojrzenie. Cienie świetnie nadają się do robienia kresek na górnej powiece, więc z powodzeniem mogą zastąpić eyeliner. Dobrze się nakładają. Warto wypróbować.

Kolory od lewej do prawej: 225 ROSE GOLD, 222 SAPPHIRE, 226 PINK EUPHORIA, 227 SWEET LOVE

Pojemność: nie podano, ale podejrzewam, że 3g
Cena: 10,99 zł / szt.





SENSIQUE Ultra Shiny Love
- błyszczyk do ust

Tutaj mamy brokatowe, mocno lśniące i połyskujące błyszczyki. Taki efekt trzeba lubić, ja jego fanką zdecydowanie nie jestem. Spróbowałam nałożyć każdy z tych kolorów na usta, ale to zupełnie nie moja bajka. Nie lubię produktów do ust z taką ogromną ilością drobinek. Tutaj może tego nie widać, ale w rzeczywistości wcale nie trzeba się nachylać aby dostrzec skrzące kropeczki, rzucają się w oczy. Zapach jest bardzo przyjemny, słodziutki, owocowy. Aplikator również jest ok - miękki, dobrze przylega do skóry ust. Konsystencja również nie sprawia problemu, ponieważ produkt nie jest lepki czy na przykład zbyt gęsty. Końcowy efekt jednak do mnie nie przemawia. Jedynie odcień o numerze 110 ma delikatne, drobne niemal niewidoczne kropeczki, ale co z tego skoro kolor jest nie dopasowany do mojej urody. Pomyślałam teraz, że może trafiłby w gusta nastolatek.

Od lewej do prawej: 107 ICY PINK, 108 MAGIC SPARKLE, 110 LOLLIPOP, 112 DUSTY ROSE







Wszystkie ukazane dzisiaj kosmetyki są dostępne   w 
Drogeriach Natura stacjonarnie oraz on-line.       




Do następnego! :-)

4 komentarze:

  1. Mam inne kolory cieni i pierwsze wrażenia są pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cienie to nie moja bajka ale błyszczyki na bazie ciemnych pomadek mogą się fajnie prezentować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuję, choć ja z kolei nie jestem fanką ciemnych pomadek.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...