sobota, 21 października 2017

Sensique: Color Nail Polish (Lakiery do paznokci)

W piekarniku ciasto marchewkowe, a ja korzystając z chwili wolnego, zabieram się za dzisiejszy wpis. Do recenzji wybrałam 10 najnowszych odcieni lakierów do paznokci marki Sensique. Jeśli macie ochotę je zobaczyć, zapraszam. :-)



Sensique: 
Color Nail Polish (Lakiery do paznokci) + bonus



↑ Od lewej: 206 Damask Rose, 207 Fresh Nulberry, 208 Lavender Mist, 209 Dove Gray, 210 Street Style, 211 Champagne ↑ 





↑  Od lewej: 202 Hypnotic Red, 203 Shocking Pink, 204 Burning Love, 205 Rosewood ↑ 


Opis Producenta:

Trwały lakier do paznokci. intensywny kolor i szklany połysk.  
Przed użyciem wstrząsnć (góra/dól). 
Polecane zastosowanie lakieru podkładowego.



Na szczególną uwagę zasługuje fakt, iż lakiery z serii Color nie zawierają szkodliwych substancji jakimi są: toluen i formaldehyd. Jeżeli do tej pory nie miałyście styczności z tymi pojęciami, to polecam Wam je wygooglować.

Lakiery mieszczą się w typowych dla tej linii szklanych, podłużnych buteleczkach o pojemności 10 ml. Łatwo wypatrzeć je w szafie z kosmetykami Sensique, są charakterystyczne.
Na zdjęciu prezentuję Wam dziesięć, nowych, jesiennych kolorów, które pojawiły się w sprzedaży. Kilka kolorów zauroczyło mnie od samego początku, więc ochoczo podeszłam do testów. Jakie było moje zdziwienie gdy pierwszy, drugi, a następnie trzeci z kolei, któremu dałam szansę... Mnie rozczarował. Lakiery z linii Color znam od dawna, mam wiele kolorów w swojej kolekcji i wcześniej się z tym nie spotkałam. W czym problem? Szary (208), delikatnie fioletowy (209), a nawet ten przyjemniaczek róż Burning Love (204) mają kompletnie nieudane pędzelki. Wszystkie są sztywne (moim zdaniem nawet za bardzo), ale te wyżej wymienione podczas malowania zostawiają na płytce nieestetyczne paski, nierówności, smugi, które ciężko pokryć nawet przy pomocy drugiej warstwy. Na trzecim zdjęciu starałam się Wam przedstawić wadę, zerknijcie na dół. Co dziwne, nie we wszystkich egzemplarzach występuje ten problem ponieważ nr 205 bardzo fajnie i jednolicie pokrywa płytkę paznokcia (niemalże po 1 warstwie). Nie wiem czy trafiłam na felerną partię czy problem dotyczy większej ilości produktów, ale szczerze mówiąc jestem zawiedziona...






Dostępność: Drogerie Natura 
Cena: 6,99 zł / 10 ml.




Jeśli macie tę serię, to dajcie znać, czy również macie problem z pędzelkami! 

8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...