poniedziałek, 16 października 2017

Perfecta: Hydro Magnetic (Oczyszczanie twarzy)

Uwielbiam kosmetyki do oczyszczania twarzy. Tej sferze pielęgnacji poświęcam wiele uwagi. Do dzisiejszej prezentacji wybrałam serię Hydro Magnetic marki Perfecta, która jest oparta na unikalnej technologii utrzymywania wody w naskórku – Aqua Lock Technology.



Perfecta: 
Hydro Magnetic (Oczyszczanie twarzy)





HYDRO MAGNETIC Ultra nawilżający żel myjący do mycia twarzy
HYDRO MAGNETIC Głęboko oczyszczający peeling drobnoziarnisty

Zacznijmy od niebieskich produków. Ostatnimi czasy do oczyszczania  twarzy służył mi między innymi ten produkt w szerokiej tubce. Jest to przeźroczysty żel w naturalnym węglem aktywnym w postaci maleńkich drobinek oraz minerałami morskimi, których zadaniem jest chronić skórę oraz łagodzić podrażnienia. Żel użytkuje się bardzo sprawnie. Nakładam na skórę pożądaną ilość, a następnie przechodzę do starannego masażu całej twarzy. W ten sposób pozbywam się makijażu oraz innych zanieczyszczeń. Ze stopnia oczyszczania jestem zadowolona. Żel obchodzi się ze skórą delikatnie, nie wysusza oraz nie ściąga mojej mieszanej cery. 

Uwielbiam peelingi, a po te drobnoziarniste sięgam najczęściej. W tej smukłej tubce znajduje się produkt o konsystencji żelu, w którym zatopniono drobinki piasku wulkanicznego. Muszę przyznać -  miałam nadzieję, że będzie solidniej ścierał naskórek. Moja cera lubi porządne złuszczanie, gdy takiego jej nie dostarczam - odzwięcza się zaskórnikami. Peeling aplikuje się w porządku, zmywa również. Od kiedy odkryłam korund kosmetyczny ciężko mi znaleźć peeling, który sprostałby  wszystkim moim wymaganiom. Jeśli tak jak ja, lubicie porządne peelingi, to proponuję rozejrzeć się za czymś innym. 

Na zdjęciach uwieczniłam również szczoteczkę soniczną, której często używam. Kiedyś miałam elektryczną - różową (klik!), a teraz soniczną - białą. Jej zadaniem jest głębokie oczyszczenie twarzy. Posiada dwie prędkości obrotowe, timer z wibracyjnym przypomnieniem o przejściu do kolejnej strefy twarzy. Obudowa jest wodoszczelna, a końcówki oczywiście można (a nawet trzeba) raz na  jakiś czas) wymienić. Bardzo przydatny gadżet! 





HYDRO MAGNETIC Ultra kojący płyn micelarny do demakijażu
HYDRO MAGNETIC Hiper nawilżający płyn micelarny do demakijażu


W mojej kosmetyczce od wielu lat królują płyny do demakijażu. Nigdy nie byłam fanką mleczek, dlatego pojawienie się miceli było dla mojej wybrednej cery wybawieniem. Recenzję zacznę od tej buteleczki z lewej strony. Opakowanie o kształcie walca mieści 400 ml produktu. Ma wygodny dozownik, który łatwo się otwiera i zamyka. Skutecznie usuwa makijaż w tym mocno podkreślone oczy (maskara, cienie, eyeliner). Nie ma potrzeby silnego pocierania. Makijaż znika w mgnieniu oka. Co ważne - nie pozostawia na skórze lepkiej warstwy. Po zastosowaniu tego płynu moja cera jest odświeżona oraz gładka. Czy nawilża? Ciężko mi powiedzieć, ponieważ po oczyszczeniu skóry zawsze stosuję krem.

Szersza buteleczka jest płaska i mieści 250 ml produktu. Podobnie jak wcześniejsze produkty jest polecana do każdego typu cery, różni się jednak tym, że Producent w opisie zaznaczył, że szczególnie powinny być z tego micela zadowoleni posiadacze cery naczynkowej i wrażliwej. Płyn pachnie najdelikatniej z całej czwórki. Zawiera Rutin C Komplex, bogaty w witaminę C i flawonoidy, za sprawą których ma zmniejszać zaczerwienienie oraz zmniejszać i obkurczać naczynka. Nie mam naczynek, dlatego nie mogę produktu zrecenzować pod tym kątem. Zależało mi, aby produkt dobrze radził sobie ze zmyciem kolorówki oraz odpowiednio odświeżał rano skórę. Płyn sprawdza się bardzo dobrze, podobnie jak jego wyżej opisany kolega. Działa delikatnie, ale skutecznie, szybko usuwa kolorówkę, także tę z oczu oraz nie pozostawia nieprzyjemnego filmu. Oba micele zdały u mnie egzamin.





Seria zrobiła na mnie dobre wrażenie. Gdyby peeling porządniej ścierał naskórek mogłabym polecić wszystkie 4 kosmetyki. Jako, że moja skóra potrzebuje konkretnego złuszczania, to ten jeden produkt okazał się w moim odczuciu najsłabszym ogniwem tego zestawu.




Dostępność: internet, drogerie
Cena: Na stronie Producenta trwa obecnie promocja na te produkty: klik! Ceny wahają się między ok.13 a 18 zł.


Miałyście już okazję przetestować Hydro Magnetic?

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...