sobota, 1 października 2016

Sensique: Egzoteczne zmywacze do paznokci

O zmywaczach do paznokci zbyt wiele nie piszę, ponieważ mam swojego ulubieńca, używam go od lat. Ostatnio zdarzyło mi się jednak, wypróbować czegoś nowego, dlatego zdecydowałam się na recenzję dwóch egzotycznych nowości marki Sensique.


Sensique: 
Egzotyczne zmywacze do paznokci





Możliwe, że miałyście już kiedyś możliwość wypróbowania egzotycznych zmywaczy do paznokci tej marki. Produkty, które opisuję teraz, to nowa odsłona preparatów, które mają ułatwić nam stworzenie perfekcyjnie dopracowanego manicure. Producent zdecydował się odświeżyć design, opakowanie jak i sam produkt.

Do wyboru mamy 5 zapachów: kiwi, mango, winogrono, orchidea i magnolia. Jeśli chodzi o opakowanie to możemy wybierać pośród trzech możliwości: 60 ml, 150 ml oraz 200 (z pompką).

W dzisiejszym poście przedstawię Wam wersję kiwi oraz mango.



Zmywacz do paznokci z gliceryną i lanoliną

Wersja kiwi posiada zieloną barwę oraz świeży, słodko-kwaskowy zapach, który zdecydowanie bije na głowę standardowe preparaty, których aromat - co tu dużo mówić - przez parę kolejnych minut przeszkadza domownikom przebywającym w pokoju. Przeznaczony jest do naturalnych paznokci, pokrytych tradycyjnym lakierem. Skutecznie usuwa emalię (brokatową, kremową czy z połyskiem), nie wysuszając przy tym powierzchni płytki.
Zachęcam do wypróbowania, bo na prawdę warto.
Największe opakowanie zaopatrzone jest w pompkę, zaś 150 ml, które mam ja, posiada dozownik w formie klasycznego otworu widocznego na poniższym zdjęciu.



Cena: 60 ml / 2,59 zł; 150 ml, cena: 5,99 zł  Pojemność: 200 ml, cena: 9,99 zł (opakowanie  z pompką)



Zmywacz do paznokci do manicure hybrydowego

Wersja mango posiada przeźroczystą barwę, zaś zapach jest cukierkowo-słodki. Przeznaczona jest do usuwania lakieru hybrydowego. Aby usunąć emalię z powierzchni płytki należy nasączyć wacik, przytrzymać dłużej na paznokciu i delikatnie zetrzeć warstwę kosmetyku. Zmywacz dobrze rozpuszcza lakier, jest delikatny dla płytki ponieważ używany z umiarem nie wysusza skórek ani paznokci. Ta wersja jest dostępna tylko w jednej wersji 200 ml. Posiada ona super-wygodną pompkę, która aplikuje produkt bezpośrednio na wacik.






Cena: 200 ml / 9,99 zł (opakowanie  z pompką)





A Wy jakiej marki zmywaczy do paznokci używacie?

8 komentarzy:

  1. nie znam ich, najbardziej lubię isanę a do hybryd zwykły aceton, teraz mam z semilac

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam ich jeszcze, uwielbiam Isanę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie króluje sally hansen fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z SH nie miałam zmywacza, ale mają super lakiery. :)

      Usuń
    2. Z SH nie miałam zmywacza, ale mają super lakiery. :)

      Usuń
  4. Ja różne używam ale z tymi się jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorki bardzo ładne :) ja aktualnie używam zmywacza, cleanera i acetonu z LaLil i jestem zadowolona. Te produkty w dozowniku z pompką są bardzo wygodne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...