sobota, 24 września 2016

Shinybox: Your Beauty Body Choice || wrzesień 2016

Hasło przewodnie wrześniowego Shinyboxa to: Your Beauty Body Choice. Pudełka występowały w dwóch rozmiarach - standardowym oraz powiększonym. Klientki, które zdecydowały się zamówić subskrypcję bądź dowolny pakiet (rozpoczynający się od sierpnia) miały pewność, że wrześniowe pudełko trafi do ich rąk w wersji BIG SIZE, o której poniżej. :-)



Shinybox: 
Your Beauty Body Choice || wrzesień 2016












Ideą wrześniowego pudełka ShinyBox jest kompleksowe zadbanie o siebie i swoje ciało. Obok produktów pielęgnacyjnych i kolorówki znalazłam w pudełku dodatkowe produkty w postaci np. programu dietetyczno-treningowego, podwójnego zaproszenia na trening do Jatomi czy naturalnej przekąski w formie proteinowego batonika.
W tej edycji znalazłam aż 14 produktów (11 pełnowymiarowych). Trzy z nich to nowości kosmetyczne!
Marki, które zasiliły tego boxa to: Sportdefinition, Noble Health, Vivio, Constance Carol, Calypso, Dove, Stenders, Cztery Pory Roku, Catrice, Auriga, Charmina Rose, Ziaja, Schwarzkopf, Fresh Juice.



SPORTDEFINITION - Baton Proteinowy That's The Whey Sticks 4 zł / 30 g

Batonik zjadłam od razu po przygotowaniu zdjęć do tej prezentacji. :-) Dostałam wersję waniliową z masłem orzechowym, na bazie naturalnych składników. Bardzo fajna przekąska, polecam.


NOBLE HEALTH - Program dietetyczno-treningowy 99 zł / pakiet Silver 3 mc

Płyta CD zawiera profesjonalny 13 tygodniowy program, który ma kompleksowo zadbać o nasze ciało. Zawiera treningi, przepisy oraz porady. Chętnie odpalę płytę, aby sprawdzić zawarte na niej propozycje.


VIVIO - Nasiona Chia 5,50 zł/ 150 g

Tematyka zdrowego odżywiania nie jest mi obca, razem z moim Chłopakiem staramy się wybierać produkty, które jak najlepiej służą naszym organizmom. Nasiona Chia są naturalnym źródłem błonnika, witamin oraz składników mineralnych, pewnie zużyjemy je do koktajlu, musli czy owsianki.


COSTANCE CAROL - Kredka do oczu Kohl 8,60 / szt.

Chętnie sięgam po czarne kredki oraz eyelinery w płynie. Świetnie podkreślają oko, dlatego niemal codziennie rysuję kreskę na górnej powiece. Producent deklaruje, że jest to produkt wodoodporny - sprawdzę to. :-)


CALYPSO - Gąbka Active Peeling 5,96 / szt.

Lubię gąbki Calypso, całkiem fajny pomysł, aby dorzucić taki gadżet do boxa. Wersja Active Peeling zawiera bogatą kompozycję granulek, która ma zapewnić nam delikatny peeling (nawet wrażliwej twarzy). 


DOVE - Kuszący olejek do mycia ciała 18 zł / 200 ml

Bardzo lubię żele pod prysznic marki Dove, jestem ciekawa jak sprawdzi się olejek. Podobno pod wpływem wody zmienia się w kremową piankę, która łagodnie usuwa zanieczyszczenia. 


STENDERS - Balsam do ust 19,99 zł / szt.

Coraz bardziej lubię markę Stenders. Tym razem mam okazję poznać ochronny balsam do ust w wersji grejpfrutowo-pigwowej. Dostępne są jeszcze dwie: żurawinowa oraz kawowo-śmietankowa.


CZTERY PORY ROKU - Skoncentrowane masło do skórek i paznokci 7 zł / 15 ml

Produkt już na pierwszy rzut oka bardzo fajnie się prezentuje. Masełko ma dbać o suche i osłabione skórki wokół paznokci. Pierwsza myśl? Coś dla mnie - zobaczymy czy produkt jest skuteczny.


CATRICE - Lakier do paznokci Ultimate Nail 7 zł/ 15 ml

Lakier użyłam od razu. Ma piękną ponadczasową, czerwoną barwę i bardzo ładne wykończenie z wysokim połyskiem. Z pewnością jeszcze nie raz pomaluję nim paznokcie.


AURIGA - Rozświetlające serum anti-aging Flavo-C 10,49 zł / 10 ml

W maleńkiej buteleczce znajduje się serum łączące siłę 8% witaminy C i 30% wyciągu Ginkgo Biloba, które ma stymulować syntezę włokiem kolagenu i elastyny oraz rozjaśniać skórę.


CHARMINE ROSE - Krem NCBS z kwasami 60, 80 zł / 50 ml

Dostałam miniaturę kremu z kwasami (substancje aktywne m.in: k.migdałowy, salicylowy, glukonolakton) jestem niesamowicie zadowolona, że to właśnie ta wersja trafiła do mojego pudełka. Pozostałe dwa warianty to: krem hipoalergiczny SPF 30 i krem wypełniająco-modelujący.


SCHWARZKOPF - Szampon Essence Ultime Cavior 22,99 zł / 250 ml

To nowość marki Schwarzkopf i cieszę się, że mogę ją wypróbować. W pudełku znalazłam również kupon zniżkowy do wykorzystania w Rossmannie, który upoważnia do 30% rabatu na produkty z tej serii.


FRESH JUICE - Żel pod prysznic 8,99 zł / 500 ml

Ten produkt dostępny był tylko w wersji big size. Ja dostałam całkiem fajnie pachnącą wersję z avocado. Chętnie testuję żele pod prysznic dlatego i ten znajdzie się na półce w mojej łazience.


ZIAJA - Multimodeling Balsam do ciała wysmuklający uda, brzuch i pośladki 15 zł / 270 ml

W tym przypadku mogłyśmy trafić na skakankę, reduktor pierwszych rozstępów oraz - to co dostałam ja - balsam wysmuklający uda, brzuch i pośladki. Do marki Ziaja powróciłam za pośrednictwem bardzo udanej serii Liście Manuka. Fajnie, że w boxie pojawił się w końcu tego typu produkt modelujący.





Dzięki temu, że jestem Ambasadorką marki Shinybox, mam dodatkowo możliwość przetestować jeden z produktów marki Colway. Wiem, że część z Dziewczyn otrzymała serum do twarzy i ciała, ja mam możliwość wypróbować krem do rąk z serii Hydro. Póki co odsyłam Was do strony z opisem produktu: klik! Strona Colway: klik! Ja zabieram się za testowanie, aby w kolejnym poście móc przedstawić Wam jego mocne i słabe strony. :-)


Zawartość pudełka ogromnie mi się spodobała. 
Jeżeli Wam również, to jeszcze macie możliwość aby zamówić je dla siebie: klik! 



 Koniecznie dajcie znać co sądzicie o Your Body Choice. :-)

10 komentarzy:

  1. Dla mnie znów jest zbyt dużo produktów, które mozemy sobie kupić same w Rossku albo Superpharm :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem szczęśliwą posiadaczką tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli tak bardzo lubisz rysować kreski to polecam nowości od miss sporty - żelowe eyelinery, są czarne i szare oraz brązowe. Mam szary i świetnie się trzyma :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała im się przyjrzeć. :)

      Usuń
    2. Będę musiała im się przyjrzeć. :)

      Usuń
    3. są świetne:) dobra alternatywa, jak ktoś nie radzi sobie z tymi żelowymi w sloiczkach:D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...