środa, 13 kwietnia 2016

Sensique: TOP COLOR DUO with tefpoly®

Tym razem o lakierowych nowościach marki Sensique. Możliwe, że kojarzycie je ze sklepowych półek, gdyż w sprzedaży są dostępne od lutego tego roku. Nie przedłużając - zapraszam na wpis z recenzją podwójnych zestawów! :-)



Sensique: 
TOP COLOR DUO with tefpoly® 









Opis Producenta:

Zestaw najmodniejszych w sezonie lakierów do paznokci. Nowoczesna formuła z tefpoly®   przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru oraz nadaje efekt szklanego połysku
W każdym zestawie znajdują się dwa lakiery dobrane kolorystycznie. 
Dostępny w czterech zestawach.



TOP COLOR DUO z technologią tefpoly® to obecnie cztery odrębne zestawy kolorystyczne (nie posiadam dwójeczki szarości). Każda para lakierów została zapakowana w niewielkiej wielkości kartonik, co jest swego rodzaju nowością, gdyż nie przypominam sobie aby wśród oferty Sensique można było wcześniej znaleźć coś podobnego. Różnicą jest również pojemność lakierów. Jak zdążyłyście zauważyć na załączonych fotografiach, buteleczki są malutkie i mieszczą po 5,5 ml emalii każda. Z pewnością zmieszczą się nawet w najmniejszej wyjazdowej kosmetyczce.

Lakiery mają krótki i dość wąski pędzelek, do którego nie mam zastrzeżeń. Konsystencja każdego produktu jest podobna, mamy tutaj do czynienia z dość rzadką emalią, która po dwóch miesiącach nie zdążyła jeszcze zgęstnieć. Trzeba uważać z nakładaną ilością, bo łatwo o zalanie skórek. Lakier dość szybko schnie. Aby pokryć płytkę należy nałożyć 2-3 warstwy (w zależności od wybranego odcienia). Końcowy efekt nazwałabym ładnym, szklanym, niepłaskim połyskiem
Trwałość na paznokciach każdego z poniżej ukazanych odcieni oscyluje w granicy 3 dni. 

Najbardziej przypadły mi do gustu odcienie pastelowe: 136, 201 oraz 199, najsłabiej zaprezentował się w moim odczuciu brokat 194 (zarówno kolor jak i nierównomierna aplikacja).



1 NATURAL (kolor 136 i 201)




3. ORIENT (kolor 199 i 200)




4 BURGUNDY (kolor 194 i 198)





Na koniec każdy z odcieni na wzorniku:







Dostępność: Drogerie Natura
Cena: 9,99 zł / zestaw



Który zestaw spodobał Wam się najbardziej, a któremu raczej nie dałybyście szansy?

17 komentarzy:

  1. Jejkuu ale ładne :) nie mialam przyjemnosci ich testowac ale wygladaja uroczo :)
    Zapraszam do mnie ;)Reaguje na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Natural to najbardziej moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory piękne. Trafione w mój gust - wszystkie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie najładniejszy jest zestaw burgundowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Te trzy jaśniejsza jak najbardziej w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się podobają te kolory :)
    A u mnie rozdanie maseczek firmy 7thHeaven, które dopiero co trafiają do polskich drogerii oraz ich recenzja w krótkim video!
    Ogromnie liczę na to, że weźmiesz udział! Pozdrawiam :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy zestaw zdecydowanie najbardziej mi się podoba :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo chciałam napisać, więc nie będę się powtarzać : )

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się Orient, 199 i 200. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...