środa, 9 marca 2016

Vaseline: Lip Therapy, Petroleum Jelly (Wazelina do ust)

Uwielbiam pięknie zaakcentowane usta, dlatego obok wielu produktów do makijażu, posiadam również takie do ich pielęgnacji. Zwykle wybieram pomadki ochronne w formie sztyftu. Głównie ze względu na wygodę użytkowania, ale również na niezawodność i higieniczność aplikacji. Mam nawet swojego ulubieńca w tej kategorii produktów. Dzisiaj zajmę się recenzją słoiczków, które w ostatnim czasie testowałam. W ich wnętrzu znajduje się wazelina do ust. Zapraszam!



Vaseline: 
Lip Therapy, Petroleum Jelly (Wazelina do ust)









Opis Producenta:

Wazelina do ust, utrzymująca właściwe nawilżenie i natłuszczenie naszych ust. Chroni przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. 
Do wyboru w kilku wariantach: aloesowa, różana, kakaowa i oryginalna





Vaseline to marka regenerujących balsamów do ciała oraz wazeliny o wszechstronnym działaniu. Dzisiaj na warsztat weźmiemy serię "Lip Therapy". Jak zdążyłyście zauważyć na powyższych zdjęciach, posiadam trzy z czterech wariantów zapachowych, które wchodzą w jej skład. Wypróbowałam: różę (z olejkiem różanym i migdałowym), aloes (z wyciągiem z aloesu) i "original" (czysta, bez dodatków),

Każdy z produktów znajduje się w małym, zakręcanym, metalowym słoiczku o pojemności 20g. Żywe barwy opakowań przyciągają wzrok i zachęcają do zapoznania się z kosmetykiem. Pod nakrętką znajdziemy produkt właściwy. W zależności od wariantu, różni się kolorem i zapachem. Konsystencja każdej z ukazanych wazelin jest miękka, woskowa, dlatego każdorazowa aplikacja przebiega z ogromną łatwością. Mazidła nie nadają koloru ustom (jedynie róża lekko barwi naskórek), ale dzięki nałożonej warstwie uzyskujemy efekt nabłyszczenia. Wazelina tworzy na skórze ochronną warstwę, która stanowi dobre zabezpieczenie przed zimnem i mrozem. Doskonale wygładza i zmiękcza usta, sprawdza się również przy nawilżaniu przesuszonych skórek wokół paznokci oraz pielęgnacji wysuszonego katarem nosa, w czasie przeziębienia. Balsamy są wydaje i łatwo dostępne, chociaż ich cena jest moim zdaniem trochę zbyt wygórowana. Podsumowując: jestem zadowolona, ale wiem, że wiosną pozostawię na coś lżejszego.



Dostępność: drogerie, internet
Cena: 9,99 zł / szt.




Znacie markę Vaseline?

9 komentarzy:

  1. Jak spotkam gdzieś to chętnie skuszę sie na jakiś wariant zapachowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. opakowania są ładne, na kształt makaroników:)
    lubię je:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o nich ale sama nigdy nie miałam. Na razie używam EOS :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wazelina bardzo pomaga mi w momencie kiedy mam bardzo suchą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za produktami nakładanymi palcem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kuszą mnie one zbytnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka tych wazelinek i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie lubię takich produktów do ust

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam wazeliny, ale polecę przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...