poniedziałek, 28 marca 2016

Perfumik.pl - perfumetki idealne do torebki

Uwielbiam ładne zapachy i chętnie się nimi otaczam. W mojej kolekcji znajdują się zarówno świeże, lekkie, rześkie i kwiatowe perfumy, jak i bardziej wieczorowe, otulające. Unikam tych duszących, ciężkich aromatów - tego typu zupełnie nie są w moim stylu.


Perfumik.pl - perfumetki idealne  do torebki






Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam trzy perfumetki pochodzące ze sklepu internetowego Perfumik.pl Są to odpowiedniki znanych i lubianych na całym świecie zapachów. Wybrałam dla siebie trzy pozycje, choć muszę przyznać, że wybór był dość trudny, w chwili obecnej oferta liczy sporą ilość zapachów zarówno damskich jak i męskich.

Każda z perfumetek znajduje się w podłużnej buteleczce ze standardowym atomizerem. Jej pojemność to 33 ml. Całość zapakowana jest w przyjemny dla oka kartonik. Muszę przyznać, że całość prezentuje się bardzo dobrze, a niewielkie gabaryty sprawiają, że perfumetki można bez żadnych przeszkód nosić ze sobą w kosmetyczce czy luźno w torebce.

Od dawna chciałam poznać Chloe, więc było niemalże pewnym, że postawię właśnie na ten zapach. Jeżeli chodzi o markę Dior, to bardzo ją sobie cenię, z resztą miałam już kiedyś oryginał zapachu J'adore, który bardzo dobrze wspominam. Byłam ciekawa czy zamiennik będzie równie ciekawy. Na trzeci zapach postawiłam w ciemno.


  •  89 Chloe
Typ: kwiatowy 
Nuta zapachowa: liczi, frezja, peonia, róża, magnolia, lilia, ambra, drzewo cedrowe 


Zapach inspirowany perfumami Chloe zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie i okazał się najodpowiedniejszy. Ma kwiatową kompozycję i bardzo ładnie rozwija się na mojej skórze. Zapach jest lekki, subtelny, niemęczący, młodzieńczy. Przywołuje miłe skojarzenia. :-) Trwałość oceniam jako średnią, zdecydowanie dłużej czuć go na ubraniach. Jeszcze na następny dzień jest wyczuwalny. 

  • 50 Dior J'adore

Typ: kwiatowy
Nuta zapachowa: liść bluszczu, biała róża, mandarynka, orchidea, piżmo, fiołek, śliwka, jeżyna, drzewo amarantowe.


Wybór J'adobre nie był przypadkiem. Tak jak pisałam wcześniej, miałam już kiedyś ten zapach w oryginale i bardzo go lubiłam. Miałam chęć do niego powrócić, dlatego dałam szansę temu odpowiednikowi. Zapach nie jest taki sam, to pewne. Podobieństwo oceniłabym jako małe, choć jest w nich coś, co może przypominać pierwowzór. Zapach jest otulający, łączy nuty owocowe ze świeżymi aromatami kwiatowymi. 


  • 100 Miss Dior Cherie,
Typ: owocowy 
Nuta zapachu: zielona mandarynka, liście truskawki, fiołek, różowy jaśmin, sorbet truskawkowy, skarmelizowany popcorn, leśne jagody, karmel, paczula, piżmo 

Ostatni typ, owocowy, to zapach również inspirowany perfumami Diora. Ciężko mi powiedzieć na ile je odzwierciedla, bo nie miałam dotychczas styczności z oryginałem. Zapach jest świeży, owocowy, młodzieńczy. Dla mnie jakiś taki za słodki. Raczej na dzień niż wieczór. Trwałość podobna jak u poprzedników.






Perfumetki okazały się fajną alternatywą dla produktów oryginalnych, które są nieporównywalnie droższe. Wiadomo - nie jest to, to samo, ale wiem, że nie każdy może sobie pozwolić, albo najzwyczajniej w świecie nie ma ochoty przeznaczać kilku stówek na wodę perfumowaną. Jeśli będziecie miały okazję, to zachęcam Was do zapoznania się z ofertą, a jeśli lubicie subtelne, kwiatowe, niebanalne, zapachy, to szczególnie polecam Waszej uwadze zapach wzorowany na Chloe. 



Perfumetki o pojemności 33 ml są dostępne w cenie 15 zł.
Pełna oferta: klik!

 Mam dla Was zniżkę 10% na zakupy w sklepie perfumik.pl. 
W procesie zamówienia należy wpisać kod: kochanyperfumik
(rabat ważny do końca kwietnia bieżącego roku)





Stosujecie zamienniki czy jesteście fankami jedynie oryginalnych zapachów?

14 komentarzy:

  1. Własnie planuję u nich swoje zakupy :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najchętniej powąchałabym je na żywo! Świetny post :D
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwie i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. J'adore mam w oryginale i obecnie to mój ulubiony zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam je choć używam od niedawna, mają piękne zapachy i wysoką jakość oraz są tanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dużo słyszałam o tych perfumach ostatnio, bardzo fajne rozwiązanie do torebki :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie próbuję kilka ich zapachów, z tym że u mnie bardziej w kwiatowo-duszącą stronę :D
    Do torebki idealne, zapachy również super <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uderzająco podobne do Neness :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 89 znam bo sama taką też sobie wybrałam, ładnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie jedna z tych perfumetek do mnie trafiła :)
    lubię mieć taki produkt w torebce :)
    pozdrawiam MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te perfumetki, ja teraz noszę całkiem spory flakonik w torebce i nie jest to zbyt wygodne

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamawiałam perfumetki z tej strony i muszę przyznać że bardzo mi zaimponowały. Trwałe, wszędzie się zmieszczą - pachną zniewalająco !
    Przy składaniu zamówienia udzielono mi informacji o kodzie rabatowym, który można wykorzystać do końca Kwietnia a brzmi - kochanyPerfumik.
    Dziewczyny polecam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...