sobota, 7 listopada 2015

Sensique: Lakiery do paznokci COLOR with tefpoly®

Jesienna kolekcja lakierów marki Sensique pokazała się na początku września w Drogeriach Natura na terenie całej Polski. Pokazywałam Wam już trzy odcienie z tej serii, jeśli nie pamiętacie, to zajrzyjcie pod ten link: klik! Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kolejne propozycje.



Sensique:
Lakiery do paznokci COLOR with tefpoly®







Opis Producenta:

Sensique lakier do paznokci Color Nail Polish zawiera nowoczesną formułę z tefpoly
- przedłuża trwałość lakieru  
- pogłębia intensywność koloru  
- zapewnia efekt szklanego połysku (bez toluenu i formaldehydu)  

 Sensique lakier do paznokci Color nail polish jest dostępny w 10 kolorach. 





Na szczególną uwagę zasługuje fakt, iż lakiery z serii Color nie zawierają szkodliwych substancji jakimi są: toluen i formaldehyd. Jeżeli do tej pory nie miałyście styczności z tymi pojęciami, to polecam Wam je wygooglować.


W przyjemnie dla oka wyglądających, szklanych, smukłych, podłużnych buteleczkach ulokowano po 10 ml kolorowej emalii. Pędzelki są dość długie. Wielbicielki równo przyciętego włosia będą zadowolone, Producent w tym przypadku, nie zdecydował się na zaokrąglone końcówki. Maluje się nimi wygodnie.





Na początek zdecydowałam, że pokażę dwa fiolety, które zachwyciły mnie swoją barwą. 187 to french lila, bardzo przyjemny, delikatny odcień fioletu. Ma ładne kremowe wykończenie i daje efekt błyszczących paznokci. Aby uzyskać pełne krycie należy nałożyć dwie warstwy produktu. Dalej mamy kolor 193 - heather. To z kolei ciepły fiolet o nietypowym, bardzo ciekawym wykończeniu. Nie wiem czy kojarzycie holograficzne lakiery marki Eveline. Uwielbiałam je i bardzo ubolewałam nad faktem wycofania tej linii ze sprzedaży. Heather od Sensique przypomina mi właśnie ten efekt. Jest cudowny! Emalia jest rzadsza od poprzednika, aby uzyskać pełne krycie należy nałożyć trzy cieńsze warstwy - i to jedyny minus tego gagatka (dłużej schnie). Byłabym bardzo usatysfakcjonowana z większej ilości kolorów dających takie wykończenie. :-) Ostatni lakier jaki mam Wam dzisiaj do pokazania to 194 - cherry. Niewątpliwie jesienny odcień, głęboki, elegancki. Podobnie jak w przypadku poprzednich odcieni - łatwo się nakłada, nie tworzy smug, nie ciągnie się. Dwie warstwy wystarczą aby uzyskać odpowiednie krycie. (dłużej schnie).



Dostępność: Drogerie Natura
Cena: 6,99 zł / 10 ml




Na jakie odcienie lakierów do paznokci stawiacie jesienią? :-)

14 komentarzy:

  1. piękny cherry, idealny na wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają :) Takie z wrzosowiska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie bardzo ładne, jak na razie kupiłam z tej serii tylko biały lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cherry podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne odcienie, iście jesienne
    mam nawet coś podobnego z Bell

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki w moim guście,ale nie lubię gdy lakier długo schnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kolor 194, zobaczymy, jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory po prostu obłędnie się prezentują :) Miałabym ciężki orzech do zgryzienia, którym najpierw pomalować paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...