sobota, 6 stycznia 2018

Celia ART - tanie, dobre kosmetyki kolorowe

Celia to jedna z najstarszych polskich marek kosmetycznych. Towarzyszy Polkom już blisko 60 lat. Sercem Celii są od zawsze produkty do ust - pomadki i błyszczyki, ale w jej kolorowym portfolio są także kosmetyki do makijażu oczu, fluidy, róże oraz lakiery i odżywki do paznokci. Celia ma również produkty pielęgnacyjne, ale dzisiaj skupmy się na kolorówce, zapraszam! :-)



Celia ART - tanie, dobre kosmetyki kolorowe







POMADKA MATT
ok. 10 zł / szt.

Jakiś czas temu zachwycałam się pomadko-błyszczykiem marki Celia w bardzo podobnym opakowaniu. Była półtranparentna i posiadała piękny odcień (602), który na ustach prezentował się naprawdę dobrze. Tym razem prezentuję Wam wersję matową w dwóch kolorach. Ta z lewej to 02, zaś z prawej 05. Ja oczywiście upodobałam sobie dwójkę, ponieważ w ciemnych kolorach nie za dobrze się czuję, piątkę podaruję siostrze ponieważ ona z kolei właśnie w takich wygląda zjawiskowo. Widziałam nr 1,3 i 4, które wydają się być idealne. :-) Pomadki mają miękką konsystencję, dlatego trzeba uważać, aby ich nie złamać. Świetnie suną po skórze, jednolicie kryjąc jej powierzchnię. Mają głęboki kolor oraz odżywczą formułę, która zawiera wit. E oraz oleje: migdałowy i kokosowy. Są to produkty zdecydowanie godne uwagi.





MASCARA 3w1 STYMULUJĄCA WZROST RZĘS
ok. 10 zł / 10 ml

Mascara znajduje się w srebrnym opakowaniu. Posiada dość długą silikonową szczoteczkę, która jest w stanie odpowiednio rozdzielić rzęsy oraz dotrzeć do tych krótszych. Początkowo nabierała zbyt dużą ilość produktu przez co sklejała rzęsy, ale na szczęście udało mi się to okiełznać. Ma głęboki, czarny kolor. Ładnie wydłuża oraz delikatnie pogrubia rzęsy. Zawarte w niej składniki mają na celu aktywne stymulowanie wzrostu rzęs - ja takiego nie odnotowałam.




NUDE, MATUJĄCO-KORYGUJĄCY FLUID DO TWARZY
ok. 8 zł / 30 ml

Podkład zapewnia naturalny efekt bez efektu maski. Dobrze się rozprowadza, stapia z odcieniem skóry i całkiem dobrze utrzymuje w ciągu dnia. Nie jest mocno kryjący, u mnie konieczne było dodatkowe użycie korektora. Kolor, który bardziej przypadł mi do gustu to odcień nr 1 (z lewej - Ecru) - jest beżowo-żółty, bez różowych tonów. Ten z prawej (Jasny Pastel) jest trochę ciemniejszy i wg mnie trochę różowy. Podkład ma fajną, jakby kremową konsystencję oraz nie gęstnieje pod wpływem czasu. Nie zastąpi mi minerałów, ale od czasu do czasu będę po niego sięgać. 




POMADKA W KREDCE
ok. 10 zł / szt.

Lubię formę wysuwanych kredek ponieważ jest wygodna w użytkowaniu i nie wymaga temperowania. Kształt sztyftu sprawia, że aplikacja przebiega bez problemów. Na zdjęciu widzicie dwa odcienie: z lewej nr 16, zaś z prawej 15. Posiadają błyszczące wykończenie, są wyzbyte drobinek. Mają delikatną, miękką, lekką konsystencję dzięki czemu łatwo rozprowadzają się na ustach. Kryją dobrze, bez prześwitów. Delikatnie nawilżają. Chętnie sprawdziłabym jaśniejsze odcienie, które są w ofercie. :-)







KONTURÓWKI DO OCZU


Na koniec zostawiłam konturówki do oczu. Ta z lewej to klasyczna, wymagająca strugania, czarna kredka (01 Black), która ma ładny kolor i nie jest bardzo twarda. Ja osobiście wolę bardziej miękkie kredki, które bardzo gładko suną po powiece, ta aż tak komfortowa w użyciu nie jest. Nie mniej jednak podkreśla oko w sposób zadowalający. Mogłaby być bardziej trwała. Z lewej mamy konturówkę automatyczną, wysuwaną, w kolorze ciemno szarym (03 Graphite). Kredka ma wąski rysik, bardzo dobrą pigmentację, która równo pokrywa poddawaną aplikacji skórę. Jest bardziej miękka niż poprzednik. Podobnie jak czarna - mogłaby być bardziej trwała.





Jak widzicie są to kosmetyki niedrogie, które w dużej mierze spełniają swoją funkcję. Ich jakość jest zachęcająca i myślę, że warto je wypróbować. Kolorowe kosmetyki Celia znajdziecie w niektórych drogeriach i sklepach kosmetycznych (raczej tych mniejszych, osiedlowych) oraz w sklepie internetowym www.sklep.dax.com.pl.



Dajcie znać czy macie doświadczenie z kosmetykami marki Celia i na co jeszcze warto zwrócić uwagę. :-)

7 komentarzy:

  1. te pomadki mają ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie zachwycił tusz do rzęs i matowe pomadki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków Celia. Chętnie wypróbowałabym pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego produktu Celii.

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie poznałabym te produkty do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze niczego od Celii nie miałam ;) Ale ciekawi mnie ten tusz do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Celia i moje nastoletnie lata..... uwielbiam jej pomadki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...