poniedziałek, 13 listopada 2017

Sensique: Sensique Twist Highlighter Powder (Pudry rozświetlające)

Rozświetlacze nie są integraną częścią moich makijaży, ale jeśli mam trochę więcej czasu, to lubię czasem po nie sięgnąć. Lubię naturalny look, dlatego zwykle wybieram te subtelne, dające efekt promiennej cery. Do dzisiejszej recenzji wybrałam dwa zakręcone kółka od Sensique. Znacie je? :-)




Sensique: 
Sensique Twist Highlighter Powder (Pudry rozświetlające)





Opis Producenta:

Multikolorowy, brązująco-rozświetlający puder do wykonywania fantazyjnych makijaży. 
Doskonale podkreśla kości policzkowe. Sprawdza się również jako cień do powiek
Kolory można stosować oddzielnie lub mieszając je pędzlem.


(od lewej: 01 Tropical Vibes, 02 Paradise Beach)





Pudry Twist Highlighter znajdują się w okrągłych, plastikowych pojemnikach z przeźroczystymi klapkami. Są bezzapachowe, gramatura każdego z nich to 7 g.

Dzięki szerokiej płaszczyźnie opakowania, aplikacja jest problemowa. Z łatwością można zanurzyć w nim cały pędzel, aby nabrać odpowiednią ilość rozświetlacza. Kolory można stosować oddzielnie bądź mieszając je przy pomocy pędzla. Ja zawsze decyduję się na drugą opcję.
Produkt występuje w dwóch wariantach kolorystycznych: jaśniejszy to 02 Paradise Beach, a ciemniejszy - 01 Tropical Vibes. Numeracja jest trochę dziwna, jeśli zdecydujecie się na zakup, to pamiętajcie o tym. Mimo, że jestem blada, to zdecydowanie bardziej polubiłam ten ciemniejszy kolorek ze złotym shimmerem ponieważ ładnie stapia się ze skórą, dając efekt świeżej i promiennej, naturalnie wyglądającej cery. Kolor 02 ze srebrzystym shimmerem rozjaśnia skórę rzucając się przy tym bardziej w oczy, ja nie przepadam za takim efektem, ale co kto lubi. :-) Dodatkowo, poza rozświetleniem wybranych partii twarzy i ciała, można stosować je w roli cieni do powiek. Nie pylą, ani nie kruszą się podczas nakładania.



Dostępność: Drogerie Natura (stacjonarnie oraz online)
Cena: 15,49 zł / szt.




Widziałyście już te rozświetlacze w Naturze? :-)

6 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądają w opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wyglądają ;) Kiedyś regularnie kupowałam puder matujący tej marki. Teraz to już nawet nie wiem kiedy wypuszczają coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne, mnie bardziej podoba się ten cieplejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pudry ;) Od lewej fajniutki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają uroczo. Mam jednak zawsze obawy przed takimi mozaikami, bo boję się, że nierównomiernie je wymieszam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...