środa, 20 września 2017

Schwarzkopf: BC Moisture Kick Micelarna odżywka oczyszczająca do włosów

Wraz z lipcowym Shinyboxem przywędrował do mnie dość nietypowy kosmetyk. Mowa o odżywce micelarnej, której zadaniem jest oczyszczanie i pielęgnacja włosów. Ciekawe połączenie, co? Zapraszam Was do lektury dzisiejszego posta. :-)


Schwarzkopf: 
BC Moisture Kick Micelarna odżywka oczyszczająca do włosów 






Opis Producenta:

Micelarna odżywka oczyszczająca stworzona do optymalnej pielęgnacji suchych włosów.   
Kremowa, bezsiarczanowa i delikatnie pieniąca się formuła łagodnie oczyszcza i pielęgnuje włosy, jednocześnie utrzymując ich naturalną wilgoć bez obciążenia.   
Formuła wzbogacona pochodną kwasu hialuronowego reguluje poziom nawilżenia we włosach. 
Dla miękkich, ożywionych, błyszczących i elastycznych włosów.





Produkt znajduje się w dużej, plastkowej butelce (o pojemności 500 ml) z dozownikiem w formie pompki. Szata graficzna utrzymana w bieli i błękicie jest przejrzysta i czytelna. Kosmetyk ma jasną barwę i bardzo przyjemny zapach, który kojarzy mi się z pobytem w dobrym salonie fryzjerskim.

Odżywka ma zwartą, ale jednocześnie lekką formułę, która nie obciąża włosów. Sposób aplikacji jest prosty. Na zwilżone pasma należy nałożyć odpowiednią porcję odżywki. Jej ilość zależy od długości fryzury. Producent zaleca, aby stosować 5 pompek przy włosach krótkich, 7 przy średnich i 10 przy długich. Następnie należy rozczesać włosy palcami lub przy po mocy grzebienia z szeroko rozstawionymi ząbkami. Odżywka nie pieni się przez co aplikacja nieco się przedłuża. Nigdy nie jestem w stanie ocenić czy udało mi się pokryć całą powierzchnię włosów, muszę robić to na "oko". Kiedy już to zrobię, po jakiś dwóch minutach, dodaję na włosy nieco wody i myję je tak samo, jak przy użyciu klasycznego szamponu. Na koniec oczywiście wszystko dokładnie spłukuję. Włosy momentalnie stają się gładkie i przyjemne w dotyku, a chwilę po oszuszeniu ich ręcznikiem idealnie się rozczesują. Ten produkt świetnie równoważy poziom nawilżenia kosmyków, sprawia, że włosy są pachnące, wygładzone, sypkie, dociążone i oczyszczone. Nie jest to produkt do stosowania co dzień. Na etykiecie podano, że najlepiej stosować BC Moisture Kick co dwa mycia tradycyjnym szamponem (np. poniedziałek i wtorek - szampon, środa - odżywka, czwartek i piątek - szampon, sobota - odzywka itp.)

Polubiłam ten produkt ponieważ działa od razu. Jednorazowa "kuracja" jest szybka i efektowna. Mam w planach wypróbować coś jeszcze z błękitnej serii, może maskę nawilżającą w słoiku, zobaczymy. :-)



Dostępność: Internet, hurtownie fryzjerskie
Cena: ok. 80 zł / 500 ml (warto poszukać, można znaleźć nawet za 50)




Znacie błękitną linię BC Moisture Kick od Schwarzkopf? :-)

5 komentarzy:

  1. Mam go, ale po użyciu próbki włosy miałam okropnie oklapnięte :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty, których efekt jest szybki i długotrwały, a włosy sypkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę już o niej czytałam, ale recenzje nie były zbyt pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam wersję różową, najczęściej stosuję ją jako zwykłą odżywkę

    OdpowiedzUsuń
  5. nie sprawdza się, nie polubiłam :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...