środa, 27 września 2017

Nowości Laboratorium Kosmetyczne Joanna

Uzbierało mi się kilka produktów marki Joanna dlatego pomyslałam, że przedstawię je zbiorczo w jednym poście. Tym razem przeczytacie o dwóch specyfikach do pielęgnacji włosów, serum po stymulacji brwi oraz o dwóch kolorach popularnej, kremowej henny do brwi i rzęs.


Nowości Laboratorium Kosmetyczne Joanna 









Serum odbudowujące z keratyną oraz
wygładzające z proteinami jedwabiu



Labolatorium kosmetyczne Joanna wzbogaciło swoją ofertę o produkty do zadań specjalnych. Ich sekretem jest wysokie stężenie składników odżywczych, dzięki którymu niewielka ilość kosmetyku ma skutecznie poprawić wygląd włosów nie obciążających ich. Oba sera znajdują się w szklanych, opakowaniach z dozownikiem w formie wygodnej pompki. Produkty mają lekką konsystencję. Wersja z keratyną polecana jest włosom matowym, szorstkim, łamliwym oraz słabym, zaś z jedwabiem - suchym, zniszczonym zabiegami fryzjerskimi. Stosuje się je głównie na końcówki, choć można również wygładzać większe partie fryzury. Ja wybrałam pierwszą opcję ponieważ dawno nie nakładałam nic na same końcówki. Sera scalają włosy, wygładzają, sprawiają, że włosy są miękkie i pachnące.

ok. 15 zł / 30 g


Multi Lashes Serum zagęszczające brwi




Produkt stworzony aby upiększyć brwi. :-) Kuracja ma je wzmocnić, zagęścić oraz wyraźnie poprawić kondycję. Z natury mam grube i ciemne brwi i nigdy nie zdarzyło mi się stosować produktów do ich pielęgnacji. Ja z kolei poszukuję produktów do stylizacji, np. aby nadać im porządany kształt. Nie mniej jednak produkt zbiera dobre opinie w internecie. Doceniają go osoby posiadające rzadkie i cienkie włoski, a także te, które chcą je trochę przyciemnić oraz zmniejszyć wypadanie.

ok. 30 zł / 4 ml


Henna do brwi i rzęs



Tutaj podobnie jak w przypadku wyżej ukazanego serum. Moich brwi z pewnością nie trzeba przyciemniać, dlatego nigdy nie zdarzyło mi się aplikować henny. Co ciekawe, moje siostry zupełnie odwrotnie, cenią sobie produkty, za których sprawą, mogą szybko poprawić ich wygląd.
Ten, kto sięga po tego typu produkty wie, że henna od Joanny jest jednym z ich sztandarowych kosmetyków. Na zdjęciu kolor grafit 1.1 oraz jasny brąz 3.1. Działają w 5 minut, w opakowaniu jest wszystko co potrzebne do przeprowadzenia koloryzacji.

cena: ok 7 zł / szt. 



Produkty dostępne są zarówno w sklepach internetowych jak i stacjonarnie, np. w Drogeriach Natura.



Stosowałyście, któryś z powyższych produktów?

6 komentarzy:

  1. Na hennę do brwi z chęcią się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez lubie henne do brwi. :) ratuje mnie od codziennego ich malowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie akurat ciekawi to serum. Przyjrzę się bliżej przy okazji

    OdpowiedzUsuń
  4. moje brwi są raczej wątłe dlatego je maluję, to serum by mi się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic z tego nie miałam, ale wszystko mnie zaciekawiła, szczególnie serum do brwi, bo moje to niezłe luki mają;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...