czwartek, 8 czerwca 2017

Shinybox: Pretty. Happy. You || Maj 2017 - recenzja

Pora na podsumowanie majowego Shinyboxa, którego zawartość miała pomóc nam przygotować się na nadejście lata. Jak sprawdziły się kosmetyki w trakcie przeprowadzonych w ostatnich dniach testów? Tego właśnie dowiecie się z dzisiejszego posta, zapraszam! :-)



Shinybox: Pretty. Happy. You ||
Maj 2017 - recenzja



Majowa odsłona pudełko skrywa 5 produktów pełnowymiarowych + jako upominek otrzymałyśmy pakiet próbek w saszetkach kremów od Synchroline oraz kod rabatowy na -20% do sklepu internetowego Neess.




NAOBAY Krem do twarzy
produkt pełnowymiarowy 210 zł / 50 ml

Podejrzewam, że jest to produkt, dla którego zdecydowana część z Was zdecydowała się zakupić majowego Shinyboxa. Krem do twarzy marki Naobay w moim odczuciu jest najciekszym punktem tej edycji, tym bardziej, że otrzymałyśmy go w pełnym wymiarze. Ma świetny skład, aż 98,85% składników jest pochodzenia naturalnego. Produkt jest lekki, posiada średnio gęstą konsystencję, świetnie się wchłania, nie pozostawia tłustej otoczki. Krem wpływa dobroczynnie na skórę mojej twarzy - nawilża, regeneruje, odżywia, sprawia, że moja cera lepiej się prezentuje. Mój ulubieniec! :-)

BIELENDA Korektor punktowy
produkt pełnowymiarowy 11,13 zł / 15 ml

Od dawna, w roli punktowego korektora stosuję produkt Effaclar od marki La Roche Posay. Mimo, że żadko sięgam po pielęgnację apteczną (z racji raczej słabej jakości składów), to ten produkt wpisał się na stałe w dbanie o moją skórę. Zaznaczę jednak, że krem spisuje się u mnie jedynie punktowo. Chętnie podeszłam do testów korektora Bielendy. Niestety, już pierwsze użycie sprawiło, że go nie polubiłam. Produkt ma lepką, nieprzyjemną formułę i dziwię się, że jest polecany pod makijaż.

CREIGHTONS Szampon do włosów Argan Smooth 
produkt pełnowymiarowy 19,90 zł / 250 ml

To moje pierwsze spotkanie z marką Creightons. Jestem zadowolona z tego szamponu. Ma fajny zapach, świetnie się pieni, dobrze myje włosy, łatwo się spłukuje. Jest wydajny, a opakowanie pozwoli na wydobycie produktu do samego końca. Włosy po użyciu tego produktu są miękkie i gładkie. Polecam nie przesadzać z nakładają ilością ponieważ wówczas wydaje mi się, że nieco szybciej się przetłuszczają.

FA Antyperspirant Roll-on Soft & Control 
produkt pełnowymiarowy 8,99 zł / 50 ml

Początkowo produkt był mi obojętny. Nie przepadam za antyperspirantami w kulce i nawet miałam zamiar oddać go Mamie. Bardzo sporadycznie kupuję kulki, a ostatnia, której dałam szansę, totalnie mnie rozczarowała. Muszę przyznać, że roll-on od Fa mile mnie zaskoczył. Na prawdę ładnie pachnie, nie lepi się, odpowiednio chroni.

HERBAL CARE Maseczka
produkt pełnowymiarowy 2,50 zł / 2x5 m

Moja Mama jest fanką wszelakich maseczek do twarzy i cieszy się gdy podrzucę jej jakąś nowość. Udostępniono mi do przetestowania odżywczą maseczkę do suchej/bardzo suchej skóry z olejkiem arganowym, a to zupełnie nie moja bajka. Maseczkę dorzuciłam do prezentu na dzień Matki. Wiem, że była z niej zadowolona.

SYNCHROLINE Upominek

Zestaw kremów od Synchroline również podarowałam Mamie. Po przetestowaniu powiedziała mi, że najlepiej sprawdziła się u niej wersja anti-aging z wit. C.




Pudełka Pretty. Happy. You są jeszcze dostępne.
Znajdziecie je tutaj: klik!

Jak zwykle, w drugiej połowie miesiąca ruszy wysyłka najnowszej edycji Shinyboxa. Czerwiec to miesiąc, w którym SB obchodzi urodziny. Myślę, że możemy spodziewać się na prawdę ciekawie skompowanej zawartości. "Celebration Time" jest dostępne pod tym linkiem: klik! :-)




Napiszcie, który kosmetyk z majowego pudełka jest Waszym ulubionym! :-)

7 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...