poniedziałek, 26 czerwca 2017

Shinybox: 5th anniversary Celebration Time

W tym miesiącu Shinybox obchodzi swoje piąte urodziny! :-) Te z Was, które zdecydowały się zamówić pudełka w pierwszej kolejności już mogą cieszyć się się ze swoich zestawów, bowiem wysyłkę rozpoczęto pod koniec zeszłego tygodnia. Kurier dostarczył mojego boxa w piątek i przyznaję - ta edycja od razu skradła moje serce. :-) To niewątpliwie jeden z najbardziej udanych zestawów, jaki miałam do tej pory okazję widzieć. :-) Bestseller! Spodziewałam się wysokiej jakości pudełka i nie pomyliłam się, edycja 5th anniversary Celebration Time jest fantastyczna! :-)


Shinybox: 
5th anniversary Celebration Time







W tym miesiącu, w zależności od długości posiadanej subskrypcji, Klientki Shinyboxa mogły spodziewać się trzech wariantów pudełek: 
  • STANDARD (9 produktów + 2 upominki)
  • XXL (10 produktów + 2 upominki)*
  • VIP (13 produktów + 2 upominki)*
(XXL - otrzymały Klientki, których czerwcowe pudełko ShinyBox jest min. drugim boxem w ramach jednej i tej samej subskrypcji, zaś VIP - to prezent dla Klientek, których czerwcowe pudełko Shinybox jest minimum szóstym boxem w ramach jednej i tej samej subskrypcji).

Wartość podstawowego pudełka to ok. 270 zł. Te powiększone, po podliczeniu, wychodzą odpowiednio drożej. W pudełkach XXL dodatkowym kosmetykiem był produkt od Evree (1 z 4), natomiast do wersji Vip-owskiej dołączono nowość od Dove - zestaw Ritual SPA czyli żel pod prysznic i balsam do ciała lub profesjonalny produkt do mycia pędzli oraz akcesoriów makijażowych marki RSS.








KUESHI Kremowy balsam do ciała i rąk
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 57 zł / 500 ml

To jeden z gwarantowanych produktów, czyli taki, który trafił do każdego zestawu bez względu na długość subskrypcji. Kueshi to hiszpańska marka, którą już trochę znam, miałam okazję testować ich dwa kosmetyki, z których działania i jakości jestem bardzo zadowolona. Balsam do ciała, który trafił do urodzinowego zestawu Shinybox, to naturalny produkt o działaniu nawilżającym. Dzięki połączeniu aloesu i naturalnych olejków ma działać w głębokich warstwach skóry i utrzymywać odpowiedni poziom pielęgnacji przez cały dzień.

KUESHI Rewitalizujący tonik do twarzy
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 42 zł / 200 ml

Tonik, którego używałam dotychczas właśnie dosięgnął dna, dlatego propozycja od Kueshi trafiła w moje ręce w idealnym momencie. Tonik ma nawilżać i równowazyć skórę zapewniając jej wrażenie świeżości i miękkości. Podobnie jak w przypadku poprzednika, składa się z naturalnych składników, które będą odpowiednie nawet dla wrażliwej skóry.

SMART GIRLS GET MORE Klasyczna bądź automatyczna kredka do ust
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 4,99-6,99 zł / 1,4g

Smart Girls Get More to dość mało znana marka. Poznałam ją kilka lat temu przy okazji testowania lakierów do paznokci. Zapamiętałam, że miały ładne kolory i były dobrej jakości. W pudełku znalazłam klasyczną kredkę do ust w przepięknym kolorze 01 Nude Pink. Ma rewelacyjny odcień i zapewnia ładne krycie!

TRIND Odżywka do paznokci
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 59 zł / 9g

Trind Nail Repair to produkt, którego zadaniem jest skuteczne wzmocnienie paznokci. Jego unikalna formuła łączy ze sobą molekuły proteinowe, tworząc sztywną strukturę wzmacniającą płytę paznokcia. Jego opis brzmi niezwykle ciekawie, myślę, że ten produkt może mi się przydać.

MINCER PHARMA Serum do dłoni i paznokci lub Koncentrat do rąk przeciw przebarwieniom
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 19,99 zł / 30 ml

Dostałam wzmacniające serum do dłoni i paznokci Vitamins Philosophy. Wyczytałam, że jest dedykowane skórze dojrzałej, dlatego ofiaruję je w prezencie mojej Mamie. Produkt ma silnie regenerować i nawilżać skórę dłoni i dbać o dobry wygląd paznokci. Kosmetyk znajduje się w wygodnej butelce z pompką, zawiera wit A, B5, C, E, F, PP, olejek chia i jojoba. Myślę, że Mama będzie zadowolona.

KNEIPP Olejek do kąpieli
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 5,99 zł / 20 ml

To mój drugi kosmetyk tej marki. Świetnie pachnie! :-) Wersja "Tajemnica Piękna" to połączenie olejku arganowego, maruli, oliwki i rącznika. Zawiera aż 94% naturalnych składników pielęgnacyjnych. Producent deklaruje, że po użyciu tego produktu zauważymy odczuwalnie gładką i miękką skórę. Kompozycja wartościowych olejków działa intensywnie natłuszczająco oraz zmniejsza uczucie napiętej skóry.

HELLO SLIM Dwustopniowy program Detox
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 97 zł / zestaw

Nie odchudzam się, ale lubię dobrze skoponowane, smaczne, oryginalne herbaty dlatego zdecydowałam się na nieregularną kurację. Obie herbatki, zarówno ta na dzień jak i na noc mają bardzo bogaty, w pełni naturalny skład, którym niestety nie może poszczycić się wiele herbat dostępnych na sklepowych półkach. Starannie skomponowany zestaw składników zawartych w tych herbatkach ma przyspieszyć metabolizm oraz oczyścić organizm z toksyn.

SHEFOOT Sól do kąpieli stóp z minerałami z Morza Martwego
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 5 zł / 65 g

Kąpiel z dodatkiem tej soli ma skutecznie zmiękczać naskórek już po kilku minutach, pomagając usunąć stwardniałą skórę. Ta sól ma właściwości odświeżające i dezodorujące. Producent zapewnia, że regularne stosowanie tego produktu pomoże nam utrzymać skórę stóp w dobrej kondycji.

EFEKTIMA Peeling Maska Krem myjący do twarzy 3 w 1
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 2,50  zł / 7 ml

Skondensowany produkt do oczyszczania skóry twarzy. Krem myjący odpowiada za łagodne oczyszczenie i nawilżenie naskórka, zaś ścierające drobinki alg mają za zadanie złuszczać martwe komórki naskórka. Wypróbuję podczas dzisiejszej kąpieli.

SCHWARZKOPF Micelarna odżywka myjąca z linii profesjonalnej
miniatura sugerowana cena: 85  zł / 500 ml

Mamy tutaj też coś do włosów, niestety nie w pełnym wymiarze. Dostałam odżywkę o pojemności 50 ml, wersję błękitną - Moisture Kick z kwasem hialuronowym. Chętnie ją przetestuję.

EVREE Upiększający krem pod oczy bądź inny produkt normalizujący z serii Pure Neroli.
produkt pełnowymiarowy sugerowana cena: 31,50  zł / 15 ml

Mmmm, jak to pięknie pachnie różami! Magic Rose przeznaczony jest do wszystkich typów skóry. Zawiera ekstrakt z róży damasceńskiej oraz drobinki rozświetlające. Na opakowaniu uwieczniono rysunek, na którym przedstawiono jak powinien wyglądać masaż okolic oczu przy użyciu tego produktu. Podobno działa natychmiastowo i długofalowo, zapewniając nawilżenie, rozświetlenie, stymulowanie oraz wzmocnienie naskórka.


Oprócz tego w pudełku znalazłam kilka kuponów rabatowych, ulotek oraz dwie próbki w saszetkach do przetestowania - Tutti Frutti (szampon i opalizujący olejek) oraz Nivelazione (intensywna kuracja sos dla stóp) wszystko widoczne na zdjęciu zbiorczym. :-)



Krótko podsumowując: zestaw BOMBA! :-) 
Jest tutaj tyle ciekawych kosmetyków, że sama nie wiedziałam od czego zacząć. :-) Mam dobrą wiadomość - standardowy zestaw "Celebration Time" jest jeszcze dostępny, znajdziecie go tutaj: klik! 

Dla tych z Was, które wypatrują już kolejnej edycji też mam dobre wieści. :-)
Ruszyła sprzedaż lipcowej edycji.
Świetna zabawa, najlepsze przyjaciółki, gorące słońce i ShinyBox to niewątpliwie sposób na udane wakacje! Zestaw Pool Party jest już dostępny, można zamawiać tutaj: klik!



Jak wrażenia? :-) Postarali się, prawda? :-)

5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...