sobota, 13 czerwca 2015

Annabelle Minerals: Nowe, jasne odcienie podkładów mineralnych

Dawno nie pisałam o podkładach mineralnych, więc najwyższy czas to nadrobić. Szczególnie, że jest ku temu doskonała okazja - marka, która towarzyszy mojemu makijażowi już od bardzo dawna, wprowadziła do sprzedaży nowe, jaśniejsze odcienie. To dla mnie świetna wiadomość, bo mimo, że na co dzień używam minerałów Annabelle Minerals, to nie udało mi się dopasować w 100% idealnego koloru dla mojej karnacji. Odcień był zbliżony, ale nieco odcinał się od szyi, na szczęście nie rzucało się to w oczy, bo kosmetyki mineralne mają to do siebie, że fajnie wtapiają się w skórę.



Annabelle Minerals: Nowe, jasne odcienie podkładów mineralnych






Wcześniej, o podkładach mineralnych Annabelle Minerals pisałam tutaj: klik! Zwykle decyduję się na jasne odcienie z gamy produktów "golden" bądź "natural" w formule kryjącej, niekiedy matującej. Takie właśnie słoiczki mam w swojej kolekcji i po nie najczęściej sięgam. Może inaczej - sięgałam, ponieważ pośród czterech nowych, słonecznych odcieni marki, udało mi się wybrać taki, który współgra z kolorytem mojej twarzy i szyi idealnie! :-)


Słoneczne odcienie występują tak samo jak i wszystkie pozostałe w trzech formułach: kryjącej, matującej i rozświetlającej. Do wypróbowania wybrałam te pierwsze.







Odcienie "Sunny" to strzał w dziesiątkę dla posiadaczek bardzo jasnych, ciepłych, złoto-żółtawych cer. Kolory nie mają w sobie ani trochę różowych czy pomarańczowych tonów, pięknie współgrają z bladolicą skórą. Jeśli chodzi o właściwości i zachowywanie się produktów na twarzy, to nic się nie zmieniło. Podobnie jak w przypadku odcieni, które są w sprzedaży już od dawna - dobrze kryją neutralizując zaczerwienienia, równo pokrywają powierzchnię cery. Upiększają, nie szkodząc i nie obciążając ponieważ są lekkie i naturalne. Konsystencja proszku również jest taka sama, jest dobrze zmielona, nie pyli podczas aplikacji, łatwo nakłada się na pędzel. 

Przyzwyczajona faktem, że zwykle wybieram najjaśniejsze odcienie z oferty, początkowo sięgnęłam po Sunny Cream, ale ostrzegam - to ekstremalnie jasny kolor. :-) Następnie wypróbowałam Fairest, ale to dopiero Fair okazał się najlepiej dopasowany. Bardzo cieszę się, że słoneczne odcienie weszły na stałe do oferty firmy.
Jeśli Wam też nie udało się wcześniej znaleźć idealnie pasującego koloru pośród asortymentu AM, a macie jasną, złotawą cerę, to możecie spróbować ponownie. Moja buzia wygląda w nich bardzo promiennie. :-)





Skład: 
Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines



Dostępność: Annabelle Minerals
Cena: 4g / 34,90 zł, 10 g / 59,90 zł.




Miałyście już do czynienia z minerałami Annabelle Minerals? :-)

7 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak by mi przypasowały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dają fajne wykończenie i na prawdę ładnie kryją. :)

      Usuń
  2. Ja już mam swój odcień, ale fajnie, że dołożyli coś dla bladzioszków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszą mnie te kolory, szukałam czegoś w takiej tonacji, zasadzam się na Golden Fairest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Golden Fairest używałam przed zapoznaniem sie z tymi nowymi odcieniami Sunny. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...